Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#91 2013-09-25 23:20:50

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Jednostki 7 poziomu

Też robiłem taką symulację już ładnych parę lat temu i wiem, że w bezpośrednim starciu to Archianioł jest górą. Co nie zmienia faktu, że wartość Arcydiabła pod kątem strategicznym jest często nieoceniona (i niedoceniona). W zasadzie jedyną wadą tej jednostki jest niska wartość HP. No i cena siedliska, ale to inna sprawa. W końcu 7. poziom.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#92 2013-09-26 10:37:11

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Jednostki 7 poziomu

Konserwatorium gryfów jest dość sytuacyjne bo może albo być na mapie albo nie być. To tak jakby mówić, że wiwerny są najlepsze na poziomie bo można dostać parę po wyczyszczeniu ważek, więc będzie ich bardzo dużo. Prawda jest taka, że wiwerny można postawić szybko ale kosztuje to tyle drewna że tylko zahamujesz sobie ekonomię do budowy innych rzeczy.

Już dokładnie nie pamiętam, ale z kolei arcydiabły były szybsze od archaniołów? To może być ważne, bo haste na mistrzu połączone z armią demonów = demolka.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#93 2013-09-26 17:20:49

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Jednostki 7 poziomu

Nie, to Archanioły są szybsze od Arcydiabłów o punkt. Tego jestem pewien.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#94 2015-05-23 14:53:14

 Maikeru

Przybysz

Call me!
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2015-05-23
Posty: 11
Miasto: Loch
Jednostka: Gryf Królewski
Magia: Ognia
WWW

Re: Jednostki 7 poziomu

Mathias napisał:

Przyrost - zgoda
najszybsza jednostka w grze - jest tak samo szybka, jak Arch czy Czarny Smok. Może chodzi ci o to, że zaczyna turę?
odporność na ogień - przecież wszyscy mówicie, że ogień słaby
reinkarnacja - no dobra, coś to daje, i to dużo
smoczy oddech - jak każdy smok. To potrafią Złoty i Czarny oraz Rdzawy i Błękitny.

Moim zdaniem najniezwklejszym atutem tej jednostki jest przyrost(4), inne jedn. 7 poz. mają przyrost o połowę mniejszy(2). Myślę jednak, że dla mocnego gracza nie sprawi to problemu. Fenix mieści się w ścisłej czołówce, a wygląda ona tak(wg mnie):
1. Archanioł
2. Czarny Smok
3. Tytan
4. Fenix
5. Behemot
6. Złoty Smok
7. Upiorny Smok

Panie Adminie, z tą listą się zgadzam tylko zamieniłbym Czarnego Smoka z Archaniołem


http://www.ufast.eu/pics/763910sdf.png

Offline

 

#95 2015-05-23 14:57:28

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Jednostki 7 poziomu

Niemożność wskrzeszania i ulepszania (czary ofensywne, na które również są odporne w późnej rozgrywce mało robią) i zianie ogniem jako miecz obosieczny... ja bym zostawił smoki na swoim miejscu.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#96 2015-05-23 15:27:36

 Maikeru

Przybysz

Call me!
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2015-05-23
Posty: 11
Miasto: Loch
Jednostka: Gryf Królewski
Magia: Ognia
WWW

Re: Jednostki 7 poziomu

MJOdorczuk napisał:

Niemożność wskrzeszania i ulepszania (czary ofensywne, na które również są odporne w późnej rozgrywce mało robią) i zianie ogniem jako miecz obosieczny... ja bym zostawił smoki na swoim miejscu.

Może i masz rację, ale i tak je lubię


http://www.ufast.eu/pics/763910sdf.png

Offline

 

#97 2015-05-23 21:56:21

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Jednostki 7 poziomu

Zgadzam z MJOdorczukiem, odporność smoka na zaklęcia jest często kłopotliwa, bo nie można mu co prawda w żaden sposób zaszkodzić, ale pomóc też nie . A że siłowo z archem jednak przegrywa, stąd dałem taką kolejność.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#98 2016-01-14 17:20:12

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

Re: Jednostki 7 poziomu

Według mnie jest tak:
1.Archanioł - wskrzesza, dobre statystyki
2.Cz. Smok - odporny na zakl., zieje ogniem i duża wytrzymałość
3.Tytan - Arcydiabeł - Jeden strzela i nie ma kary za walkę wręcz, a drugi powstrzymuje kontr. i obniża szczęście
4.Behemot -  obniża obrone i duża wytrzym.
5.Z. Smok - odporność 1-4, zieje, i dość dużo ataku i obrony
6.Hydra - powstrzymuje kontr., atakuje wszystkich przyległych wrogów
7.Feniks - duży przyrost i pierwszy ruch
8. Koś. Smok - bez komentarza

To jest moje zdanie


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#99 2016-01-14 21:48:11

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Jednostki 7 poziomu

Feniks z przyrostem to jest często miazga na wrogów. Kościany Smok ma zdolność zestarzenie, która odbiera przeciwnikowi połowę PŻ, wbrew pozorom śmiertelna broń, choć sama jednostka faktycznie taka sobie. Generalnie mam podobną hierarchię.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#100 2016-01-15 12:22:00

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Jednostki 7 poziomu

No gdy kościanemu wskoczy postarzenie to niemal całą listę można odwrócić do góry nogami.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pojemniki