Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2015-06-21 13:51:26

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Postanowiłem zrobić wątek o problemach z MMVII! Dziś zacząłem w nią grać. Ale wiem są jakieś poważne błędy.
Np. Nie należy brać rozdzki od Malwicka bo później blokuje całe fragmenty mapy. Lepiej wziąć edytor zapisów i sobie ją dodać.
Jeśli są jakieś inne tak duże błędy to napiszcie żebym coś nie popsuł a innym się przyda.

Offline

 

#2 2015-06-21 16:55:24

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Ja tam nie wiem o błędach z różdżką, a skąd masz swój egzemplarz. Ja mam z tej złotej edycji VI-IX + Legends od Cenegi. Wiem tylko że wzięcie różdżki skutkowało questem do wykonania inaczej wszystkie sklepy w Harmondale były zablokowane.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#3 2015-06-21 21:50:32

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Mam angielską którą spolszczylem paczem Moka. A gram na modyfikacji Grayface. Co ciekawe nie spotkałem tego Malwicka! Tylko mam list że odszedł coś tam grożąc. Zakonczyłem na dziś kilkanaście minut temu. Lądowaniem w Harmondale. Tylko się zastanawiam czy może dodać sobie edytorem całą tą różdzke. Która to jest? Bo jak się coś zablokuje to szkoda. I czy dodać w Harmondale, czy lepiej na Wyspie? Poszukam może coś będzie.

Offline

 

#4 2015-06-22 15:17:47

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

To bodajże różdżka kul ognia z rogu jednorożca. Opis mówił, że zabicie jednorożca jest potwornym czynem czy coś w tym guście, stąd korzystanie z takiej różdżki jest moralnie wątpliwe. Zresztą Malwick to też jest podejrzany gość ale z kim on był związany, nie pamiętam.

Co do różdżki to zawsze można się bez niej obejść, i tak da się znaleźć sporo różnych po drodze. Tak długo jak masz ekipę przeszkoloną w łukach to powinno być ok.

Z innej beczki muszę pomyśleć nad tym patchem Greyface do szóstki, bo zmienił on obłożenie na bardziej podobne do siódemki i wyeliminował crashe przy przejściach do kilku lokacji. Niestety zniknęła muzyka.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2015-06-22 15:20:01)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#5 2015-06-22 23:09:17

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Ta rozdzka to jest tylko na smoka. Musiałem mu nieświadomie odmówić. Pierwszy raz grałem. I dobrze. Ten koles jest że ścieżki ciemności. Ja tam nie chcę tego. Ona jest niepotrzebna i jak nie ma jej to gra jest w porządku. Problem jak wezmiecie. Wtedy wchodzicie na ścieżkę ciemności. A nie jest to jasno powiedziane, więc uwaga.

Muzyka jest! W ustawieniach wpisujesz muzyka = 1:-):-):-) zamiast 0 i masz! To samo z animacjami! Z tym że muzykę musisz skopiować  do folderu MUSIC! A animacje do anims czy coś takiego.
Mało tego. Weź sobie MMExtension. To jest genialne. Tam ci wyrzuca tabelki. I SAM MOŻESZ USTAWIĆ JAKA KLASA MA JAKIE UMIEJĘTNOŚCI! STATYSTYKI POCZĄTKOWE! UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE! WSZYSTKO REGULUJESZ! Nie mówiąc o dźwięku czy barwach! To też jest regulowane! Możesz pisać skrypty! I własne zadania. Poza tym masz tam podwójną szybkość f2! Genialne! Ja gram we wszystkie części na grayfaceu! I sobie pomodyfikowalem.
Wszystkim daje adres:
https://sites.google.com/site/sergroj/
Tu macie kopalnie materiałów z serii. Do każdej części MM i sporo do Herosów.
Zanim zaczniecie grać sciagnijcie. A pacze grayface można rozpakowac w odrębnym folderze a potem przenieść gdzie trzeba. Ją tak robię.

Offline

 

#6 2015-06-23 12:41:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Popatrzyłem nieco po sieci i sprawa z questem wygląda tak.

Odbija się on czkawką dopiero jak wybierzesz stronę Światła lub Ciemności, tj. po wyborze sędziego parę tygodni później. Dostajesz zadanie okradzenia swoich sojuszników, czyli po stronie Światła kradniesz w Celeste, po stronie Ciemności w Czeluści. Na niewidzialności można się przemknąć przez zamek i ukraść bodajże obraz. Masz go dostarczyć gildii najemników z tego co zrozumiałem. Niestety okradzeni sojusznicy natychmiast łapią, że to my ich tak urządziliśmy. Strażnicy stają się wrodzy, a sala tronowa jest zamknięta. Bez sali tronowej nie da się popchnąć fabuły do przodu bo musisz rozmawiać z Gavinem Magnusem / Archibaldem. Trzeba czekać aż lokacja się zresetuje, a to zajmuje minimum rok. Najlepiej np. zabić jakiegoś wieśniaka a potem przesiedzieć w więzieniu by czas szybciej zleciał. Wszystko dla głupiej różdżki. Stąd omijaj to zadanie szerokim łukiem. Ewentualnie możesz odmówić i nie wykonać zadania. Harmondale zostanie zaatakowane przez gobliny i musisz zabić absolutnie wszystkie, co do sztuki. To słabe gobliny, ale teraz szukaj każdego. W międzyczasie wszystko w Harmondale jest zamknięte na 8 spustów.

Dobra to ja się przyjrzę, bo chociaż obie gry dzieli tylko rok to o ile na VII mogę patrzeć i grać bez problemu to już VI mnie trochę męczy a z piękną muzyką od Romero zawsze lepiej. Co do VII to pewnie siła przyzwyczajenia, w H3 się dużo grało stąd VII która dzieli z nią sporo grafiki jest tak naprawdę wersją nie z lotu ptaka a z perspektywy 1 osoby. W strategii musimy walczyć z setkami różnych jednostek, a tutaj musimy osobiście się z każdą zmierzyć twarzą w twarz i przekonać się jakie to bestie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#7 2015-06-23 15:10:14

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Jeszcze znalazłem że gobliny się klinują w ścianach. A wieśniaków omijam szeroko podczas walk. A jak przypadkiem trafię to wracam do zapisu. Zatem nie bierzcie tej rozdzki, nie jest specjalnie potrzebna, to jest błąd w tej grze.

Muzykę można ściągnąć z wielu miejsc. W folderze Music zmienisz nazwy na numerki 1 2 3 4 itd. według numeru ścieżki który jest na pliku z każdym kawałkiem. W opcjach MP3 = 1. I tylko tyle.  W MMVIII nawet nie zmieniłem numerków i też gra.

I MMExtension do każdej części jest odrębne. Genialne. Ja już pozmienialem klasy statystyki. Gram ze statystykami typu od 0 do 11 :-) Ale za to przyspieszylem awanse zwiększając ilość doświadczenia do zdobycia za walkę i zmniejszając wytrzymałość potworów. Także łuk mogą opanować 4 klasy, ale za to inni mogą... rzucać nożami i wloczniami :-) Takiej wersji to jeszcze nie było :-)

MMVI podobała mi się ale za duża. Ze 3 mapy tak wyczyściłem i utknalem. Wziąłem MMVIII i też ze 3 mapy. A wczoraj zacząłem MMVII. Zobaczę ile dam radę. Gry mi się podobają ale są za długie. Nie ma to jak Herosy i scenariusze. Tu też powinny być.

Ostatnio edytowany przez Baron (2015-06-23 15:13:14)

Offline

 

#8 2015-06-26 12:23:39

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Zobaczmy, w pliku MM6.ini wartość PlayMP3=0, zmieniłem to na 1. Muzyka się jednak nie odtwarza, choć utwory są w katalogu Music jako Track 1, Track 2 itd. Są jednak w formacie .ogg pewnie trzeba będzie je skonwertować na MP3.

Zrobione, tylko uwaga, nazwy też trzeba zmienić stąd:

Track 1.ogg -> 1.mp3

Nazwa jest ważna, bo Track 1.mp3 nie będzie działać, trzeba wyrzucić Track.

Oprócz tego zainstalowałem spolszczenie, z Acidcave. Podmiana 2 plików z folderu data, prosta sprawa.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2015-06-26 12:58:45)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#9 2015-06-26 20:30:27

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Jest też spolszczenie klawiszy:
http://grajpopolsku.pl/forum/viewtopic.php?t=1359
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1063&page=6
Trzeba nakleić na oryginał i włożyć za pomocą MMArchive... I macie wszystko po polsku. Chyba jako pierwszy na świecie gralem w całkowicie spolszczona tekstowo MMVI :-)
http://i.imgur.com/g5RlamM.gif

Offline

 

#10 2015-06-26 21:35:06

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

A widzisz to tłumaczenie jest jeszcze głębsze bo dodatkowo przetłumaczyło np. menu które nadal jest po angielsku.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie filmów 8mm warszawa osłony plexi poliwęglanu