Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2017-09-20 10:24:36

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Przystań

HoTa się rozwija a ja tematu o niej nie widzę.
Jak wam się tym miastem gra, bo dla mnie to taka druga twierdza, ale troszeczkę bardziej papierowa.
Do tego dodali lobby i koniec z programami do gry w h3 i problemem z połączeniem. Do tego mamy możliwość jednoczesnych tur i ustawienie na ile czasu mają one trwać, tydzień lub więcej. Fajnie to działa bo skraca czas gry

Offline

 

#2 2017-09-27 21:18:48

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: Przystań

Mi to miasto się nie podoba. Broń palna, armaty... to nie pasuje do H3 (moim zdaniem). Rzadko grałem tym zamkiem, ale wydaje mi się , że jest silny. Co do bohaterów to Przystań ma świetnych bohaterów (i nawigatorów i kapitanów, ale ja wybieram zawsze bohaterów mocy). Jakbym miał wybrać najlepszego to byłaby nim chyba Anabel.


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

#3 2017-09-28 23:13:06

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Przystań

A ja bym właśnie powiedział, że Przystań wypełnia pewną lukę w postaci braku frakcji wodno-pirackiej. Bądź co bądź mórz mamy w grze multum, a co za tym idzie całkiem sporo istot i obiektów z nimi związanych, a miasta żadnego dotąd. Stąd Przystań to pomysł bardzo dobry. Nie zgodzę się też, że broń i armaty tak zupełnie nie pasują, ale to już kwestia indywidualna.

Niestety, muszę też przyznać, że jeszcze nie grałem Przystanią, ale zamierzam to nadrobić (prędzej czy później ).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2017-09-29 19:37:36

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Przystań

O piratach mowa już w samym intrze gry więc pasują jak najbardziej.
No i jak mówiłem co najlepsze dla mnie w HoTa to te lobby, koniec z problemami w połączeniu. Można zrobić mały turniej.

Offline

 

#5 2017-09-29 22:28:14

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Przystań

Brzmi spoko, albo chociaż jakieś partyjki. Wdrożyłbym się w nowinki HotA.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#6 2017-09-29 22:40:55

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: Przystań

Pisząc, że mi to miasto się nie podoba chodziło mi, tylko o broń palną. Sam zamek jest moim zdaniem potrzebny. Bardzo dobrze, że wreszcie można zagrać nową frakcją bez straty wrót/cytadeli (chociaż na vcmi da się chyba grać nowym zamkiem bez podmiany).
Nie podoba mi się tylko jedna zmiana (oprócz broni palnej) - reformy dotyczące wrót żywiołów.

W SOD Wrota wydawały mi się silnym miastem, ale w HOTA sprawiedliwości stało się za dość...
Sami zobaczcie:

"Żywiołaki umysłu i magii kosztują odpowiednio 950 i 1200 złota; Ognisty ptak otrzymuje 50% odporności na obrażenia od ognia zamiast całkowitej odporności na czary ognia; Ogniste ptaki i Feniksy kosztują odpowiednio 2000 złota oraz 3000 złota + 1 rtęć, a prócz tego mają zmniejszony przyrost z 2 do 1"

"Ulepszona Magiczna Latarnia wymaga do budowy gildii magów poz. 1 i magicznego uniwersytetu; Stos ma zwiększoną cenę w rtęci do 15, a w złocie - do 15000; Cudowna tęcza pozwala na nauczenie się zaklęć tylko tych poziomów, których gildia magów jest zbudowana w mieście; ogólna poprawa ekranu miasta; Magazyn zasobów otrzymuje nową grafikę"

Dla was też to jest przesada?


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

#7 2017-10-01 11:13:52

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Przystań

Musiałbym zagrać, o ile jakoś mnie feniksy nie bolą, bo rzadko dochodzi, że je buduję to i tak zawsze grałem z plikami zmniejszającymi ich przyrost. Najbardziej to bolą te rusałki, dopiero w 3 dniu zdobywamy siłę do exploracji, ale za to w HoTa zawsze mamy 2 budynki jednostek postawione więc idzie jakoś przeżyć.

Offline

 

#8 2017-10-31 23:03:28

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Przystań

Miasto jako takie to oczywiście świetny pomysł. Wykonanie mistrzowskie. Tylko oczywiście broń palna psuje. Jakaś prymitywna armata typu Grunwald ale ta jest zbyt nowoczesna. A pistolety to w ogole psuja klimat. Poza tym jednak jest swietnie. Miasto pasuje niebywale dobrze. Nie widac ze to dorabiane! Balans tez jest raczej dobry. Jednostki rozne i ciekawe.

Offline

 

#9 2017-11-11 11:01:09

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Przystań

Ostatnio to młóciłem kampanie Heroes 2 na przemian ze scenariuszami Heroes 5, więc chwilowo nie jestem do końca w temacie. Miasto wydawało się być bardzo ofensywne, więc Magia Powietrza na pewno dobry wybór. Błogosławieństwo również się przydaje bo podobnie jak w Lochu bywa spory rozstrzał obrażeń, a te jednostki co wyglądały jak wiwerny to mają taką właściwość jak siepacze orków z Heroes 5 - minimum jedna jednostka zabita, to uderzą jeszcze raz. Czarownice podobnie jak magowie z Heroes 2 magicznie szkodzą wrogim jednostkom - tylko zamiast usuwać efekt pozytywny, rzucą własną klątwę. Jaszczury Nix mogą być bardzo szkodliwe dla jednostek z wysokim wskaźnikiem ataku i odpowiadającym za główne obrażenia w armii - duża obrona, kamienna skóra mogłaby im bardzo pomóc.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#10 2018-01-08 23:07:29

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Przystań

Gram w HotA od niedawna, ale już pewne pierwsze ogólniejsze wnioski co do Przystani mogę wyciągnąć. Wizualnie miasto przypomina mi mocno Cytadelę, w końcu jest zbudowane na terenach podmokłych. Podczas przechodzenia kampanii odnoszę wrażenie (pozytywne zresztą!), że pomysł na Przystań wziął się od pytania: "jakby tu wreszcie zagospodarować Nawigację i tereny wodne?". Same jednostki w większości wydają się być bardziej nastawione na ofensywę i liczebność jednostek, część z nich jest na tyle krucha, że trzeba nauczyć się odpowiednio nimi manewrować (zwłaszcza bestie sztormu i nereidy - jednostki z równie wysokim potencjałem, co niskim HP). Natomiast ścieżka rozwoju do najważniejszych nie należy - uzyskanie strzelców wymaga zawsze zbudowania jakiegoś dodatkowego budynku (Kuźnia -> Fregata -> Piraci, Gildia Magów -> Czarodziejska Wieża -> Zaklinaczki), co spowalnia rozwój i utrudnia początkową fazę gry. Sami strzelcy są jednak warci zachodu. Nowość stanowi armata - ciekawa alternatywa dla Balisty, droższa, ale za to zadaje przyzwoite obrażenia. Wg mnie dobrze pasuje do gry. Na trzecim poziomie mamy także drugie ulepszenie (Piraci -> Korsarze -> Bukanierzy), szczerze mówiąc nie wiem, po co, niepotrzebne to do niczego. Podsumowując, na tę chwilę miasto jest taką krzyżówką rozwiązań, gra się nim przyzwoicie, ale więcej powiem, gdy już je lepiej ogram.

Co się tyczy samego dodatku, zmian jest faktycznie mnóstwo - i pojawiają się kolejne. Sporo ciekawych nowości, rozwój sfery multiplayer, nowe obiekty na mapie, rozbudowany edytor. Szczerze polecam zagrać, HotA to w tej chwili przyszłość całej serii, bo na oficjalne produkcje nie ma co już liczyć.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Cajas de cambio Ford