Magia Ognia | 17% - 10 | |||||
Magia Ziemi | 57% - 33 | |||||
Magia Wody | 14% - 8 | |||||
Magia Powietrza | 10% - 6 | |||||
|
Obywatel
Wdg. mnie maga ziemii rulez, kazdy chyba wie dlaczego?
Offline
A moze wyjasnisz dlaczego?
Offline
Obywatel
magia ziemi jest najlepsza ( mass slow + blindy pokolei+ frendziego na minoski i dawaj rozwalać ; jakby co to jeszcze można by porzucac blesa playera itp )
pozatym niezastąpiony czar na XL TOWN PORTAL uhahahhhaa
cieka jestem czy na necie jest on zabronony
Offline
Obywatel
Tak, na turniejach TP ma bana.
Wg mnie każda z magii jest przydatna, ale najbardziej lubię mieć 2: Woda i Ziemia. Ziemi to każdy wie, implozja, mass slow, a woda? Bless, Modlitwa, a także w połączeniu z hydrami- teleport za bodajże 3 many...
W sondzie zagłosowałem na wodę, ponieważ ostatnimi czasy najlepiej wspomaga moją armię
Offline
Obywatel
Jak gram Nekro to wybieram Ziemia i Powietrze.Czasem gram też Zamkiem to za Ziemię dam Wodę ale to nie zawsze.
Ostatnio edytowany przez Frezen (2011-07-09 14:39:17)
Offline
Generał
Do necro zawsze ogień ze względu na klątwę i oślepienie oraz kilka innych przydatnych czarów. Ziemia z powietrzem zamiennie jako 2 magia, ale ja wole powietrze, by wjechać we wroga.
Offline
Obywatel
Ale to co wyrzucić Ziemię czy Powietrze bo ciężko wybrać ponieważ obie są bardzo dobre i przydatne aby wrzucić Ogień.
Offline
Generał
Zależy co wolisz. Jak spowolnić wroga, dać mass tarcze i skórę dla swoich jednostek to weź ziemie. Jak chcesz dobrać się szybko do wroga i ciskać mu błyskawicą to bierz powietrze.
Offline
Obywatel
Wolę wyrzucić powietrze bo i tak dużo speli z tej magii nie używam.
Offline
Generał
Ale samo haste sprawia, że wbijesz się we wroga i jak ten nie skontruje slowem to przy mass curse wróg ma spory przetrzep w swych szeregach.
Offline