Magia Ognia | 17% - 10 | |||||
Magia Ziemi | 57% - 33 | |||||
Magia Wody | 14% - 8 | |||||
Magia Powietrza | 10% - 6 | |||||
|
Obywatel
A co to jest ten mass curse?
Offline
Generał
Najlepiej, tak jak powiedzieli przedmówcy używać ognia i powietrza. Byłoby przydatne gdyby alpy i władcy mroku mieli większy zasięg, a jakoś te kilka legionów szkieletów musi dojść. Im szybciej dojdą tym lepiej dla nas. Mass curse, czyli klątwa sprawi, że wszystkie jednostki przeciwnika będą zadawały minimalne obrażenia. Dla Lochu, który opiera się głównie na ziemi, to jest wyjątkowo zabójcze. Gdyż jego bohaterowie o ile nie znajdą tej magii wody w chatce wiedźmy czy w jakimś innym miejscu (lub znajdą kulę odporności) to będą bezradni. Zaś samym czarnym smokiem wojny się nie wygra.
Offline
Generał
Bless, dispell, czy cure działają nawet jak nie posiadasz m. wody, tylko nie na masówce ...
Offline
Obywatel
Tak tylko jeśli bierzesz już jakąś magię to dobrze rozwinąć jest ją na mistrza bo dużo ci nie da rzucenie klątwy czy przyspieszenia na 1 jednostkę.
Offline
Generał
No a poco się magie w ogóle bierze? By rzucać masówki i zmniejszyć koszt zaklęć.
Offline
Przybysz
1 Ziemia
2 Powietrze
3 Ogień
4 Woda
Offline
Generał
Może jakieś uzasadnienia, a nie takie suche nie wiadomo co.
Offline
Obywatel
Nie opłaca się brać 4 magii na raz wystarczą dwie i spokojnie można powalczyć.
Offline
Generał
Freez on napisał magie w kolejności w jakiej są dla niego przydatne. Pomyśl torchę zanim coś napiszesz.
Offline
Uważam, że woda jest najbardziej pożytecznym kanonem magii, aczkolwiek najbardziej użyteczne czary pochodzą z ziemi (slow) i powietrza (haste). Ogień ma chyba najmniej do zaoferowania (klątwa i oślepienie, więcej sobie na tę chwilę nie przypominam fajnych zaklęć, no chyba że armagedon z ifrytami/czarnuchami).
Offline