Magia Ognia | 17% - 10 | |||||
Magia Ziemi | 57% - 33 | |||||
Magia Wody | 14% - 8 | |||||
Magia Powietrza | 10% - 6 | |||||
|
Trochę przypał, właściwie dlaczego oni się nie mogą jej nauczyć?
Offline
Generał
Skąd to mam wiedzieć. Władcy bestii nie mogą się jej nauczyć, bo jak to wiadomo z kampanii Tatalianie boją się ognia;p
Offline
No co do tego to ja wiem, ale o Lochu nigdy się nie dowiedziałem. Chyba że wskazówką miałyby być słowa Mutare, że rośliny powinny być brązowe, a nie zielone .
Offline
Generał
A od każdego braku możliwości nauki umiejętności istnieje wyjątek zwany uczonym lub chatką. W ten sposób wojownik lochów poznał u mnie magię wody, a rycerz z zamku necromancje
Offline
Generał
Tak tylko takie rzeczy to są bardzo rzadkie...
Offline
Generał
Xeno rzadkie, bo rzadkie, ale się zdarzają Grają arenę z matim trafiłem magię wody z chatki
Swoją drogą mam pytanie trochę odbiegające od tematu. Czy podczas gry areny (nie pamiętam jaka dokładnie) muszę brać wszystkie co mi przysługuje?
np. jeśli w hatce mam jakiś bzdet typu mistycyzm to muszę go zabrać, czy mam wolną wolę w tej kwestii?
Offline
Generał
Heh, ja to sprawdzam co jest w chatce szczurem i potem jak mi nie potrzebne zbytnio to wezmę na koniec po wbiciu lvl'a
Offline
Też tak robię, jak Xeno. Aczkolwiek przeważnie mamy pusty slot po zebraniu expa z puszki i skilla z uniwersytetu, więc nawet taki syf warto wówczas wziąć .
Offline
Generał
to dobrze wiedzieć, bo robiłem tak samo przez cały czas i nie byłem do końca pewny, czy wolno
Offline
Wolno, wolno. A swoją drogą dowiedziałem się ostatnio, że Barbarzyńcy nie mogą się nauczyć Wody - w sensie że szansa na to jest tak minimalna, iż prawie nie występuje. To taka ciekawostka odnośnie naszych rozmów dot. zakazów uczenia się kanonów przez poszczególne rasy.
Offline