Zloty Luk | 50% - 8 | |||||
Tarcza Lwiej Odwagi | 43% - 7 | |||||
Bezdenna Sakiewka Zlota | 6% - 1 | |||||
|
Obywatel
Tarcza Lwiej Odwagi to inna bajka, zdecydowanie najlepszy z wymienionych artów +4 all i nie ma co dodawać
Offline
Obywatel
głupie pytanie, tarcza i mamy wina
Offline
Obywatel
Zaznaczyłem, Złoty Łuk, ponieważ gdy gramy zamkiem przydaje się nam to gdy posiadamy Kuszników (w Herosach tak zwanych 'Łucznikami') i Kapłanów. Z tym artefaktem z pewnością będziemy zadawać większe obrażenia ; dd
Pozdrawiam ;D
Offline
Rekrut
Daje Pusty głos, ponieważ Tarcza przydaje się na WŻ Łuk na Fortecę, a Sakiewka dla Lochów.
Offline
Obywatel
Złoty Łuk, przyda się na Łuczników i Kuszników. (;
Offline
Wojownik
Złoty łuk, pomaga łucznikom, bo strzelectwo to nie jest największa zaleta tego zamku.
Offline
A Tarcza pomaga WSZYSTKIM oddziałom.
Offline
Generał
Oczywiście najlepsza tarcza, +4 all skills to premia, której prosta strzała nie dorównuje. Nie ważne jakie masz miasto to tarcza jest najlepsza: silniejsze czary, więcej many(i to dużo), większe dmg i odporność, nic nie może się temu równać, tym bardziej trochę złota więcej .
Offline
Obywatel
Z podanych w ankiecie tylko i wyłącznie złoty łuk. Na starcie na nic nam się zda Tarcza Lwiej Odwagi, bo i tak armia marna, a początkowa różnica +4 statystyk niewiele niweluje. Jako taki plus może być dla magii (i tutaj na początku wchodzi w rachubę tylko magiczna strzała), ale biorą pod uwagę, że będziemy za pomocą magii prać przeciwników, to musielibyśmy co chwilę wracać się do zamku i uzupełniać manę, tym samym tracić cenny czas (no chyba że jakimś cudem będziemy mieli niedaleko studnię). Złoty łuk da nam przewagę nie tylko na początku, gdzie będziemy mogli razić przeciwników pełną mocą, ale i później, gdzie nasi strzelcy staną się naprawdę groźni w walce na odległość. Dla tego zamku są to same plusy, większość bohaterów ma na starcie dowodzenie, a to zwiększy prawdopodobieństwo, że podczas bitwy będziemy mieli szanse na dodatkowe zniszczenia przez całą długość pola bitwy. Dodając do tego takiego Loynisa z magią wody wychodzi mordercza kombinacja.
Offline
Generał
Staty + 4 na start to ogromny plus, z "młodym" bohaterem jednostki mogą mieć +10 do statystyk, co sprawi, że armia nawet marna będzie dość groźna, jednostki na odległość też będą mocniej strzelać i będą żywotniejsze.
Offline