Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-25 16:47:08

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Magia ziemi

Zaczynamy

1 poziom

Magic Arrow
    Koszt:     5
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 30] ran


Shield
    Koszt:     5
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka otrzymuje o 15% mniej ran w walce wręcz
Advanced:     wybrana jednostka otrzymuje o 30% mniej ran w walce wręcz
Expert:     wszystkie jednostki otrzymują o 30% mniej ran w walce wręcz


Slow
    Koszt:     6
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     obniża zasięg ruchu wybranej wrogiej jednostki o 25%
Advanced:     obniża zasięg ruchu wybranej wrogiej jednostki o 50%
Expert:     obniża zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek o 50%


Stone Skin
    Koszt:     5
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zwiększa obronę wybranej jednostki o 3
Advanced:     zwiększa obronę wybranej jednostki o 6
Expert:     zwiększa obronę wszystkich jednostek o 6


View Earth
    Koszt:     2
Działanie:     do końca dnia
Basic:     pokazuje na mapie miejsca, w których znajdują się nie zebrane złoża
Advanced:     jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje wszystkie kopalnie
Expert:     pokazuje wygląd terenu na całej mapie (ale nie widać żadnych obiektów poza kopalniami)

2 poziom

Death Ripple
    Koszt:     10
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     wszystkie jednostki (oprócz nieumarłych) otrzymują [(S.P. x 5) + 10] ran
Advanced:     wszystkie jednostki (oprócz nieumarłych) otrzymują [(S.P. x 5) + 20] ran
Expert:     wszystkie jednostki (oprócz nieumarłych) otrzymują [(S.P. x 5) + 30] ran


Protection from Earth
    Koszt:     8
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Earth Magic o 30%
Advanced:     zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Earth Magic o 50%
Expert:     zmniejsza rany zadawane wszystkim jednostkom przez Earth Magic o 50%


Quicksand
    Koszt:     8
Działanie:     specjalne
Basic:     umieszcza ruchome piaski na 4 losowo wybranych polach; gdy jednostka wejdzie na takie pole, traci resztę ruchu
Advanced:     jak wyżej, ale tworzy ruchome piaski na 6 polach
Expert:     jak wyżej, ale tworzy ruchome piaski na 8 polach


Visions
    Koszt:     4
Działanie:     do końca dnia
Basic:     pokazuje ilość jednostek w grupie i informuje o ich nastawieniu do bohatera; zasięg równy Spell Power, ale nie mniejszy niż 3
Advanced:     jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje skład armii i statystyki wrogiego bohatera; zasięg 2 x Spell Power
Expert:     jak wyżej, ale pokazuje również informacje o garnizonie we wrogich zamkach; zasięg 3 x Spell Power

3 poziom

Animate Dead
    Koszt:     15
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 30] punktów życia zabitym, wskazanym nieumarłym jednostkom
Advanced:     odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 60] punktów życia zabitym, wskazanym nieumarłym jednostkom
Expert:     odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 160] punktów życia zabitym, wskazanym nieumarłym jednostkom


Anti-Magic
    Koszt:     15
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     uodparnia wybraną jednostkę na czary poziomów 1-3
Advanced:     uodparnia wybraną jednostkę na czary poziomów 1-4
Expert:     uodparnia wybraną jednostkę na wszystkie czary


Earthquake
    Koszt:     20
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     czyni zniszczenia w 2 losowo wybranych miejscach muru zamku
Advanced:     czyni zniszczenia w 3 losowo wybranych miejscach muru zamku
Expert:     czyni zniszczenia w 4 losowo wybranych miejscach muru zamku


Force Field
    Koszt:     12
Działanie:     2 tury
Basic:     stawia w wybranym miejscu zaporę o długości 2 pól
Advanced:     stawia w wybranym miejscu zaporę o długości 3 pól
Expert:     jak wyżej

4 poziom

Meteor Shower
    Koszt:     16
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zadaje [(S.P. x 25) + 25] ran wybranej jednostce i wszystkim otaczającym ją
Advanced:     zadaje [(S.P. x 25) + 50] ran wybranej jednostce i wszystkim otaczającym ją
Expert:     zadaje [(S.P. x 25) + 100] ran wybranej jednostce i wszystkim otaczającym ją


Resurrection
    Koszt:     20
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     odnawia [(S.P. x 50) + 40] punktów życia wybranym jednostkom
Advanced:     odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 80] punktów życia wybranym jednostkom
Expert:     odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 160] punktów życia wybranym jednostkom


Sorrow
    Koszt:     20
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     obniża morale wybranej wrogiej jednostki o 1
Advanced:     obniża morale wybranej wrogiej jednostki o 2
Expert:     obniża morale wszystkich wrogich jednostek o 2


Town Portal
    Koszt:     16
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     teleportuje bohatera do najbliższego miasta, o ile nie ma w nim innego bohatera
Advanced:     teleportuje bohatera do dowolnie wybranego miasta własnego lub sojusznika, o ile nie ma w nim innego bohatera
Expert:     jak wyżej

5 poziom

Implosion
    Koszt:     30
Działanie:     natychmiastowe
Basic:<     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 75) + 100] ran
Advanced:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 75) + 200] ran
Expert:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 75) + 300] ran


Summon Earth Elemental
    Koszt:     25
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     przywołuje żywioły ziemii w ilości (Spell Power x 2); podczas jednej walki można przyzywać żywioły tylko jednego rodzaju
Advanced:     jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 3) żywiołów
Expert:     jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 4) żywiołów



pzdr;)

Magia ziemi jest najlepsza magia w grze!!!

ale to moje zdanie


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-04-12 13:54:35

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ziemi

A moim zdaniem jest jedną z gorszych. Plusami są Kamienna Skóra i Tarcza. Ale jest jakaś taka dziwna. Nie lubię jej.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2007-05-04 22:31:05

cyrkiel

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-04-19
Posty: 50

Re: Magia ziemi

W magii ziemi jest najlepszy czar w grze "Magiczny portal". Implozja, wskrzeszenie, spowolnienie na eskpercie też jest super.

Offline

 

#4 2007-05-05 19:44:15

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ziemi

Magiczny Portal nie podoba mi się, gdyż nie zawsze działa tajk, jak xchcemy. Implozja=extra! Wskrzeszenie, spowolnienie = też dobre.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2007-05-13 16:55:13

cyrkiel

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-04-19
Posty: 50

Re: Magia ziemi

Chyba najlepsza magia. Wiele dobrych czarów: Kamienna skóra, spowolnienie, tarcza, antymagia, fala śmierci, deszcz meteorytów, wskrzeszenie, implozja. Magiczny portal to najlepszy czar w grze, ale dopiero jak masz magię ziemii na poziomie zaawansowanym i możesz przenieść się do dowolnego zamku. Jest najlepszy z tego względu że gdy jesteś swoim heroesem daleko od zamku i nie masz w nim armii a komputer zbliża sie do niego to hop do zamku i lejesz go.

Offline

 

#6 2007-09-22 17:52:52

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Magia ziemi

jedyne co to dobra to implozja i trochę tarcza a reszta do d...


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#7 2008-10-19 11:43:31

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Magia ziemi

Tak, magia ziemi może nie najlepsza, ale przydatna. bardzo przydatne "Trzęsienie ziemi".


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#8 2008-10-19 13:43:04

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Magia ziemi

Wskrzeszenie to jeden z lepszych czarów w grze.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#9 2009-05-01 11:13:23

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Magia ziemi

Zdecydowanie najlepsza magia w grze. Nigdzie nie ma lepszych czarów (wyjątkiem może być tylko przyspieszenie z magii powietrza), a z magią ziemi może konkurować tylko jedna - oczywiście powietrze. Spowolnienie jest potężne, można powiedzieć, że jest to najlepszy czar w grze, kamienna skóra zwiększa obronę naszym wojskom o 6 punktów, co przez długi okres gry ma duże znaczenie. Jak się komuś ten czar nie spodoba, to jest jeszcze tarcza, przez którą nasze wojska otrzymują o 30% (!) obrażeń mniej, co oznacza, że archanioł normalnie zadałby 50 dmg, a jednostce z tarczą zada tylko 35 obrażeń (pominąłem tu atak i obronę jednostek, ale załóżmy, że były identyczne). Ożywienie jest niezastąpione dla Nekro, fala śmierci też temu miastu może się przydać. Antymagia jest świetna, wystarczy wyobrazić sobie ten czar, po którym można rzucić nawet armageddon - nic z innej magii nie daje takich możliwości. Pole siłowe może zapewnić nam wygraną - strzelcy w rogu, obok pole siłowe i jesteśmy niepokonani - dopóki oczywiście wystarczy many. Świetnie też łata dziury w murze zamku. Wskrzeszenie jest bardzo dobre, a przygnębienie może zredukować całe morale u wroga. Miejski portal zapewnia nam praktycznie wygraną, nie ma to jak wrócić spokojnie do miasta, gdy wróg liczy na łatwe jego przejęcie. Implozja jest najlepszym czarem ofensywnym w grze.

Offline

 

#10 2009-05-01 11:30:05

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ziemi

A ja wcale tak nie uważam. M. Ziemi nie jest najlepsza. Implozja to czar, który mamy dopiero na 5. poz. I wcale nie jest najlepszym czarem of. w grze: takim jest łańcuch piorunów. Spowolnienie na pewno nie jest najlepszym zaklęciem w grze - najlepszym jest modlitwa (a chociażby takie Przyspieszenie daje właściwie to samo). Antymagia na pewno nie daje możliwości rzucenia armagedonu bez strat własnych - nie wiem, skąd ci to do głowy przyszło.
No, jak w każdej magii jest tu coś dobrego: Deszcz Meteorytów, Miejski Portal, Pole Siłowe... Ale dla mnie to jednak z gorszych magii.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zasięg odbioru kaset vhs w-wa