Obywatel
Zaczynamy
1 poziom
Magic Arrow
Koszt: 5
Działanie: natychmiastowe
Basic: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 30] ran
Shield
Koszt: 5
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: wybrana jednostka otrzymuje o 15% mniej ran w walce wręcz
Advanced: wybrana jednostka otrzymuje o 30% mniej ran w walce wręcz
Expert: wszystkie jednostki otrzymują o 30% mniej ran w walce wręcz
Slow
Koszt: 6
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: obniża zasięg ruchu wybranej wrogiej jednostki o 25%
Advanced: obniża zasięg ruchu wybranej wrogiej jednostki o 50%
Expert: obniża zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek o 50%
Stone Skin
Koszt: 5
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: zwiększa obronę wybranej jednostki o 3
Advanced: zwiększa obronę wybranej jednostki o 6
Expert: zwiększa obronę wszystkich jednostek o 6
View Earth
Koszt: 2
Działanie: do końca dnia
Basic: pokazuje na mapie miejsca, w których znajdują się nie zebrane złoża
Advanced: jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje wszystkie kopalnie
Expert: pokazuje wygląd terenu na całej mapie (ale nie widać żadnych obiektów poza kopalniami)
2 poziom
Death Ripple
Koszt: 10
Działanie: natychmiastowe
Basic: wszystkie jednostki (oprócz nieumarłych) otrzymują [(S.P. x 5) + 10] ran
Advanced: wszystkie jednostki (oprócz nieumarłych) otrzymują [(S.P. x 5) + 20] ran
Expert: wszystkie jednostki (oprócz nieumarłych) otrzymują [(S.P. x 5) + 30] ran
Protection from Earth
Koszt: 8
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Earth Magic o 30%
Advanced: zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Earth Magic o 50%
Expert: zmniejsza rany zadawane wszystkim jednostkom przez Earth Magic o 50%
Quicksand
Koszt: 8
Działanie: specjalne
Basic: umieszcza ruchome piaski na 4 losowo wybranych polach; gdy jednostka wejdzie na takie pole, traci resztę ruchu
Advanced: jak wyżej, ale tworzy ruchome piaski na 6 polach
Expert: jak wyżej, ale tworzy ruchome piaski na 8 polach
Visions
Koszt: 4
Działanie: do końca dnia
Basic: pokazuje ilość jednostek w grupie i informuje o ich nastawieniu do bohatera; zasięg równy Spell Power, ale nie mniejszy niż 3
Advanced: jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje skład armii i statystyki wrogiego bohatera; zasięg 2 x Spell Power
Expert: jak wyżej, ale pokazuje również informacje o garnizonie we wrogich zamkach; zasięg 3 x Spell Power
3 poziom
Animate Dead
Koszt: 15
Działanie: natychmiastowe
Basic: odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 30] punktów życia zabitym, wskazanym nieumarłym jednostkom
Advanced: odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 60] punktów życia zabitym, wskazanym nieumarłym jednostkom
Expert: odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 160] punktów życia zabitym, wskazanym nieumarłym jednostkom
Anti-Magic
Koszt: 15
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: uodparnia wybraną jednostkę na czary poziomów 1-3
Advanced: uodparnia wybraną jednostkę na czary poziomów 1-4
Expert: uodparnia wybraną jednostkę na wszystkie czary
Earthquake
Koszt: 20
Działanie: natychmiastowe
Basic: czyni zniszczenia w 2 losowo wybranych miejscach muru zamku
Advanced: czyni zniszczenia w 3 losowo wybranych miejscach muru zamku
Expert: czyni zniszczenia w 4 losowo wybranych miejscach muru zamku
Force Field
Koszt: 12
Działanie: 2 tury
Basic: stawia w wybranym miejscu zaporę o długości 2 pól
Advanced: stawia w wybranym miejscu zaporę o długości 3 pól
Expert: jak wyżej
4 poziom
Meteor Shower
Koszt: 16
Działanie: natychmiastowe
Basic: zadaje [(S.P. x 25) + 25] ran wybranej jednostce i wszystkim otaczającym ją
Advanced: zadaje [(S.P. x 25) + 50] ran wybranej jednostce i wszystkim otaczającym ją
Expert: zadaje [(S.P. x 25) + 100] ran wybranej jednostce i wszystkim otaczającym ją
Resurrection
Koszt: 20
Działanie: natychmiastowe
Basic: odnawia [(S.P. x 50) + 40] punktów życia wybranym jednostkom
Advanced: odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 80] punktów życia wybranym jednostkom
Expert: odnawia na stałe [(S.P. x 50) + 160] punktów życia wybranym jednostkom
Sorrow
Koszt: 20
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: obniża morale wybranej wrogiej jednostki o 1
Advanced: obniża morale wybranej wrogiej jednostki o 2
Expert: obniża morale wszystkich wrogich jednostek o 2
Town Portal
Koszt: 16
Działanie: natychmiastowe
Basic: teleportuje bohatera do najbliższego miasta, o ile nie ma w nim innego bohatera
Advanced: teleportuje bohatera do dowolnie wybranego miasta własnego lub sojusznika, o ile nie ma w nim innego bohatera
Expert: jak wyżej
5 poziom
Implosion
Koszt: 30
Działanie: natychmiastowe
Basic:< zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 75) + 100] ran
Advanced: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 75) + 200] ran
Expert: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 75) + 300] ran
Summon Earth Elemental
Koszt: 25
Działanie: natychmiastowe
Basic: przywołuje żywioły ziemii w ilości (Spell Power x 2); podczas jednej walki można przyzywać żywioły tylko jednego rodzaju
Advanced: jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 3) żywiołów
Expert: jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 4) żywiołów
pzdr;)
Magia ziemi jest najlepsza magia w grze!!!
ale to moje zdanie
Offline
A moim zdaniem jest jedną z gorszych. Plusami są Kamienna Skóra i Tarcza. Ale jest jakaś taka dziwna. Nie lubię jej.
Offline
Obywatel
W magii ziemi jest najlepszy czar w grze "Magiczny portal". Implozja, wskrzeszenie, spowolnienie na eskpercie też jest super.
Offline
Magiczny Portal nie podoba mi się, gdyż nie zawsze działa tajk, jak xchcemy. Implozja=extra! Wskrzeszenie, spowolnienie = też dobre.
Offline
Obywatel
Chyba najlepsza magia. Wiele dobrych czarów: Kamienna skóra, spowolnienie, tarcza, antymagia, fala śmierci, deszcz meteorytów, wskrzeszenie, implozja. Magiczny portal to najlepszy czar w grze, ale dopiero jak masz magię ziemii na poziomie zaawansowanym i możesz przenieść się do dowolnego zamku. Jest najlepszy z tego względu że gdy jesteś swoim heroesem daleko od zamku i nie masz w nim armii a komputer zbliża sie do niego to hop do zamku i lejesz go.
Offline
Tak, magia ziemi może nie najlepsza, ale przydatna. bardzo przydatne "Trzęsienie ziemi".
Offline
Rekrut
Wskrzeszenie to jeden z lepszych czarów w grze.
Offline
Zdecydowanie najlepsza magia w grze. Nigdzie nie ma lepszych czarów (wyjątkiem może być tylko przyspieszenie z magii powietrza), a z magią ziemi może konkurować tylko jedna - oczywiście powietrze. Spowolnienie jest potężne, można powiedzieć, że jest to najlepszy czar w grze, kamienna skóra zwiększa obronę naszym wojskom o 6 punktów, co przez długi okres gry ma duże znaczenie. Jak się komuś ten czar nie spodoba, to jest jeszcze tarcza, przez którą nasze wojska otrzymują o 30% (!) obrażeń mniej, co oznacza, że archanioł normalnie zadałby 50 dmg, a jednostce z tarczą zada tylko 35 obrażeń (pominąłem tu atak i obronę jednostek, ale załóżmy, że były identyczne). Ożywienie jest niezastąpione dla Nekro, fala śmierci też temu miastu może się przydać. Antymagia jest świetna, wystarczy wyobrazić sobie ten czar, po którym można rzucić nawet armageddon - nic z innej magii nie daje takich możliwości. Pole siłowe może zapewnić nam wygraną - strzelcy w rogu, obok pole siłowe i jesteśmy niepokonani - dopóki oczywiście wystarczy many. Świetnie też łata dziury w murze zamku. Wskrzeszenie jest bardzo dobre, a przygnębienie może zredukować całe morale u wroga. Miejski portal zapewnia nam praktycznie wygraną, nie ma to jak wrócić spokojnie do miasta, gdy wróg liczy na łatwe jego przejęcie. Implozja jest najlepszym czarem ofensywnym w grze.
Offline
A ja wcale tak nie uważam. M. Ziemi nie jest najlepsza. Implozja to czar, który mamy dopiero na 5. poz. I wcale nie jest najlepszym czarem of. w grze: takim jest łańcuch piorunów. Spowolnienie na pewno nie jest najlepszym zaklęciem w grze - najlepszym jest modlitwa (a chociażby takie Przyspieszenie daje właściwie to samo). Antymagia na pewno nie daje możliwości rzucenia armagedonu bez strat własnych - nie wiem, skąd ci to do głowy przyszło.
No, jak w każdej magii jest tu coś dobrego: Deszcz Meteorytów, Miejski Portal, Pole Siłowe... Ale dla mnie to jednak z gorszych magii.
Offline