Dokładnie, obrona w Heroes 3 to głównie HP i odporność na ciosy, w żadnym wypadku nie można mówić tu o defensywie w znaczeniu dosłownym. Równie dobrze Bastion może być miastem defensywnych ze względu na powolne i żywotne Enty i Krasnale .
Miasto siłowo (zgodnie z moimi obliczeniami) faktycznie średnie, jednak ze względu na swoje niewątpliwe atuty (szybka rozbudowa, tanie budowle i jednostki, stosunkowo łatwa rozbudowa i świetni bohaterowie) należy do tych lepszych. Choć siłowo faktycznie przeciętna, ale to tylko statystyki, jakby ktoś powiedział.
Offline
Obywatel
Widze ze sie nie zrozumielismy . To miasto jest defensywne bo ma mocny zamek i jesli sie bronic to tylko w nim ...
Natomiast jesli wy uwazacie ze oznacza to siedzenie w tym zamku to zycze powodzenia ...
Wlasnie dlatego ze jednostki maja duzo obrony biore do nich barbarzynce ze skutecznoscia ataku aby podpakowac atak ... Bo tutaj jednostki slabuja...
Offline
Branie barba dla cytki jest do kitu. Co ci z obrony jednostek jak nie będzie ona podpakowana bohaterem?
Może dla twierdzy bierzesz bolka z cytki by podpakować defa?
Offline
Cytadela jest bardzo ciekawym miastem i ta jej taniość to jedna z jej zalet. Jej zaletą też jest wysoka obrona. A branie barbarzyńcy dla cytadeli ma sens, jeżeli chcemy zwiększyć atak jednostek. Niestety tracimy wtedy obronę, którą podpakowywał bohater.
Offline
W ogóle opłaca się na takich arenach (chodzi o budynek) czy akademiach brać dla boha cytki atak? Parę razy spotkałem się z takim stwierdzeniem, aczkolwiek nie podzielam go. Wychodzi nam wtedy nijaka hybryda, cały defens bierze w łeb...
Miasto bardzo dobre, jedno z moich ulubionych. Grunt to zdobyć hydry i zamek w 1 tygodniu, później idzie już łatwo.
Offline
Zawsze trzeba mieć choć trochę ataku, ale oczywiście hybryda nie ma tu wielkiego sensu.
Offline
Obywatel
Nie brac ataku ? Bez sensu ? To jak chcesz wygrac ??? Siedzac w zamku i sie broniac ??? Wlasnie dlatego trzeba brac atak . Atak jest lepsza umiejetnoscia niz obrona poniewaz w herosach kto pierszy atakuje ma lepiej . Bo kontruje tylko reszta co zostanie . Jak jednym ciosem kosisz wszystkich to nie masz kontry ... Jak bedziesz mial tylko obrone to dlugo bedziesz musial walczyc i zawsze jakies kontry dostaniesz . Poza tym pamietaj ze obrona moze obnizyc atak tylko o 70 % . Zatem 28 punktow przewagi jest granica . Jesli np. ktos atakuje hydre i ma on 50 przewagi obrony to zalicza sie tylko 28 . Reszty sie nie liczy bo przekracza limit 28 . Zatem branie ciagle obrony to marnowanie punktow !!! Natomiast redukcja ataku jest po 40 dopiero !!! Przy czym atak daje 5 % a obrona tylko 2,5 % ...
Offline
Już to kiedyś mówiłem... to, że cytadela to miasto z JEDNOSTKAMI O WYSOKIM WSPÓŁCZYNNIKU OBRONY nie znaczy, że nie może atakować. Jak masz dużo ataku, to jednostki szybko zabijają, ale też szybko padają. Z obroną jest na odwrót. W pewnym stopniu wybór między statystykami to więc kwestia gustu. Pograj sobie kilka mapek cytką, z dużą obroną jest praktycznie nie do zdarcia. Dla przykładu 18 ogrów zabiło mi ostatnio tylko 1 gorgonę...
2,5% defa nie daje mniej niż 5% ataku. Zauważ, że 20 ataku to podwojenie obrażeń, a 20 obrony- zmniejszenie strat o połowę.
Offline