Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-03-08 18:36:58

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Loch

Najpierw liczymymy, potem piszemy

No właśnie:

Minotaur - atak 15 i dmg 12-20
Kapłan - atak 12 i dmg... 10-12

Minotaur na klątwie zada 12, ale ma aż 15 ataku, kapłan na błosogławieństwie zada 12 i ma tylko 12 ataku, zaś gdy atakuje z daleka, to zada... 6. Minotaur zadaje większe dmg na klątwie, niż kapłan na błogosławieństwie. Już nie wspominam, że minotaur normalnie może zadać dmg 2 razy większe od kapłana, więc jest mniej więcej 2 razy lepszą jednostką...

1-3 to spory rozrzut

2 pkt. dmg to malutki rozrzut...

Nie zarzucaj mi kłamstwa, po prostu wzięcie czarnoksiężnika jest tak słabym wyborem, że nie wziąłem pod uwagę takiej opcji.

Głupie tłumaczenie...

Offline

 

#32 2009-03-08 18:55:54

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Loch

Tak, minotaur jest lepszy od kapłana, nigdzie nie pisałem, że jest inaczej, ale na masowej klątwie zadaje mniej obażeń niż kapłan bez czarów na sobie. Jeśli odległość jest duża, to kapłan zadaje 2razy mniej, ale minos nie zadaje nic, więc zakładam że obie biją normalnie. A ile? No żeby to policzyć, to jeszcze trzeba wiedzieć jak działa klątwa, a nie pisać bzdury..
Rozrzut dmg oceniać trzeba raczej procentowo, 2dmg to mały rozrzut dla obrażeń na poziomie ~20, dla obrażeń 1-3 jest ogromny. (odchylenie o 50% w dół od uśrednionego bazowego).


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#33 2009-03-12 10:57:11

Masterangello_WA

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-08
Posty: 5
WWW

Re: Loch

Jeśli chodzi o grę on line (template ballance) to lochy są w miarę dobrym zamkiem.Bohater zawsze Shakti.od razu mamy od niego od 30-40(rzadko)70-80 (najczęściej)lub 100-110(najrzadziej) trogi na start.Jeszcze dodamy do tego trogle z zamku(na ballance z 2 zamków) i z 2giego boha to wychodzi niezła liczba.1 dzien upujemy trogle.na mapie czyścimy każdego rodzaju krypty i skarbce krasnali bez problemu(atak na expert najlepiej miec i nie powinno być problemów).Gorzej ze strzelakami na mapie jest.Robie czasem upa harpii w 1 tygu co mi pomaga walczyć z nimi.DB(rozbudowa 2giego zamku)w 2 tygu jest w miare do zrobienia.Zależy czy minty chcemy robić i jak mapa się przedstawia.

Na temat grania tym zamkiem z kompem się nie wypowiadam bo nie gram tak

Rozśmiesza mnie porównywanie typu mint do kapłana.W ogolę inne zastosowanie maja w bitwie.


http://images36.fotosik.pl/62/739fac78dab7c152.jpg

Offline

 

#34 2009-04-06 13:05:06

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Loch

Aby okreslic sile danego miasta, nalezy wpierw ocenic sile i jakosc jendostek z owego
miasta. Wiec teraz ocenie jednsotki z Lochu:
Piekielny Troglodyta - 6 (bardzo przydatna jednostka, a w szczegolnosci, w poczatkowym
okresie gry - szczegolnie warto sie uposarzyc w Shaktiego, gdyz jest specem od tych
jednostek i dzieki niemu na start otrzymujemy pokazna ilosc Troglodytow)
Harpia Wiedzma - 7 (wokol tej jednostki oscyluja mieszane uczucia - jendostka lubiana
przez sprzymierzencow i znienawidzona przez wrogow; swoimi pazurami potrafi wiele
namieszac, zarowno w poczatkowej, jak i zaawansowanej fazie gry; jest to wymazona
jednostka do obrony naszego miasta, podczas oblezenia - swoje robi takze fakt, ze
Harpia Wiedzma powstrzymuje kontratak i jest bardzo szybka jendostka)
Beholder - 7 (jest to jedna z lepszych jednostek 3 poziomu; jednsotka strzelajaca, a przy
tym wytrzymala, ktora jest pozbawiona kary, za walke wrecz - te wszystkie czynniki czynia
Beholdery wspanialymi jednostkami wsparcia zarowno piechoty, jak i jednostek latajacych)
Meduza Krolewska - 6.5 (jednostka niemalze doskonala - strzela, zamienia w kamien, brak
kary za walke wrecz... lecz sa takze minusy: Meduza K. posiada TYLKO 8 strzal i jej szybkosc
takze nie zachwyca, i tym samym wprawny gracz, potrafi ja szybko zneutralizowac)
Minotaur Krolewski - 9 (jednostka niemal idealna - Minotaury nadaja sie zarowno do ataku
na armie wroga, jak i do obrony wlasnej armii - co ciekawe, Miotaury zawsze beda sie
cechowaly wysokim morale - jest to bardzo przydatna umiejetnosc, szczegolnie u silnych
jednostek piechoty)
Chimera - 6 (jest to jedna z gorszych jendostek 6 poziomu, niczym szczegolnym nie zachwyca,
lecz jest to szybka jednostka latajaca, ktora potrafi sparalizowac swojego wroga)
Czarny Smok - 9 (jedna z najlepszych jednostek w calej grze; atakuje zionieciem, jest
wytrzymaly i odporny na wszystkie czary - jednyny czar ktory, moze zaszkodzic tej jendostce,
to "Pogromca Smokow", lecz sporym mankamentem jest cena siedliska Czarnego Smoka)
Ogolnie rzecz ujmujac, armia Lochu jest jedna z najlepszych i najsilniejszych w grze.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#35 2009-04-06 19:29:40

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Loch

Magyar napisał:

Minotaur Krolewski - 9

10, bo ma najlepsze staty, bardzo dobrego skilla, a wad praktycznie nie ma. Zadaje też najlepsze dmg na 5. poziomie, a siłowo może pokonać niektóre jednostki poziomu 6.

Magyar napisał:

Czarny Smok - 9

10 - jedyną jednostką, która może mu teoretycznie zagrozić jest archanioł, który jest droższy od smoka. Ponadto jego siedlisko jest łatwiejsze do wybudowania i ulepszenia, niż u złotych smoków i tytanów, a od obu tych jednostek smok jest wyraźnie lepszy. Jak na swoją siłę ma całkiem niską cenę - 4000 i 2 siarki to nic nadzwyczajnego za tak potężną jednostkę.

Magyar napisał:

Beholder - 7

9. Jedyne jednostki lepsze od niego to cerber i gryf, obie z niewielką przewagą. Beholder ma bardzo dobre staty, jest wytrzymały i walczy skutecznie w walce wręcz.

Magyar napisał:

Meduza K. posiada TYLKO 8 strzal

Wystarczy głupi wóz z amunicją. Zresztą na bitwy z neutralami i tak strzał wystarczy, a w FB może potem powalczyć wręcz - wystarczy wziąć pod uwagę to, że właśnie w tym celu została wyposażona w brak kar w walce wręcz i zamienianie w kamień.

Magyar napisał:

Chimera - 6 (jest to jedna z gorszych jendostek 6 poziomu

Ale lepsza od cyklopa, któremu dałeś 7.5. Skoro tak, ona tym bardziej zasługuje na tyle samo.

Magyar napisał:

Piekielny Troglodyta - 6

Bez Shaktiego - 5, z Shaktim - 7.

Offline

 

#36 2009-04-06 19:57:27

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch

Koragg, tu mnie zawiodłeś. Najpierw ustalasz regułę dot. ceny archa, a teraz sam ją łamiesz. Upomnienie ustne (moderatorów karzę mocniej niż innych).

No to ocenię to miasto(skrótem, bo już większość powiedziała to, co ja mam do przekazania):

Troglodyta 5/10 - średnia jednostka 1. poziomu.
Harpia Wiedźma 9/10 - bardzo dobry potwór! Wg mnie najlepszy na poziomie. Czemu nie 10? Bo jest mało wytrzymała.
Obserwator 7/10 - jedna z lepszych jednostek 3. poziomu.
Meduza 5/10 - mała liczba strzał, średnie staty, ale zamienia w kamień - średnia.
Minotaur 10/10 - ideał pod każdym względem. Tylko podczas oblegania zamków wymięka (że tak to nazwę w końcu to piechciarz)
Chimera 6/10 -  Paraliżuje i jest dobra do bloku strzelców, ale poza tym nic specjalnego.
Czarny Smok 10/10 - druga najlepsza jednostka 7poz. Tylko Archanioł go pokonuje.

Bohaterowie: najlepsi w grze
Magia: najwyższa, jaka może być
Budowle Specjalne: chyba najlepsze, choć nie zapominałbym o Bastionie
Graal: cienki, ale da się znieść.

Podsumowując: jedno z najlepszych miast w grze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#37 2009-04-06 22:43:07

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Loch

Mathias napisał:

Koragg, tu mnie zawiodłeś. Najpierw ustalasz regułę dot. ceny archa, a teraz sam ją łamiesz. Upomnienie ustne (moderatorów karzę mocniej niż innych).

Praktycznie rzecz biorąc jej nie złamałem Popatrz na siedlisko (podstawka i ul.):

Smok: 30000 + 30 kamienia + 30 drewna + 40 siarki
Arch:  40000 + 20 kryszt. + 20 klejnotów + 20 siarki + 20 rtęci

Archanioł jest droższy A przypominam, że zasada dotyczy ceny samej jednostki, nie siedliska. Siedlisko jest droższe = trzeba więcej zapłacić za przyszłe kupno jednostek. Fakt, mogłem dopowiedzieć, że chodzi mi o siedlisko, ale to chyba jasne, że nie przywoływałem tej spornej ceny jednostkowej

A co do tej ceny jednostkowej, to może zróbmy jeszcze jedno głosowanie? Nie ma oszusta (pseudo Jokera), więc nikt się raczej burzył nie będzie

Offline

 

#38 2009-04-07 09:12:48

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Loch

Tak, tak - cena siedliska Archaniola moze i jest nieco wieksza, ale takze
jakosc i sila Archaniola jest zatem duzo wieksza, wiec oplaca sie .
Tak do tematu, to ja Loch jako miasta oceniam dobrze, ma co prawda
pare naprawde dobrych jednostek, lecz to nie mienia faktu, ze sa
lepsze miasta, po drugie primo, to klimat - miasto "zla", maisto
ponure - mi sie to nie podoba. Ogolnie rzecz ujmujac, to jezeli mial
bym ocenic Loch jako miasto, w skali 1-10, to bym dal ni mniej,
ni wiecej, jak 8.5 pkt.

Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-04-07 09:19:50)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#39 2009-04-07 18:17:27

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Loch

Magyar napisał:

Tak, tak - cena siedliska Archaniola moze i jest nieco wieksza, ale takze
jakosc i sila Archaniola jest zatem duzo wieksza, wiec oplaca sie

Po pierwsze, to cena siedliska archanioła nie jest nieco droższa, bo kosztuje aż o 10000 złota i 40 surowców cennych więcej, zaś nie kosztuje surowców zwykłych, jednak te ostatnie są bardzo łatwe do zdobycia, w przeciwieństwie do surowców cennych.
Po drugie archanioł na pewno nie jest dużo lepszy (moim zdaniem w ogóle nie jest lepszy), bo jedyne, co ma lepsze, to staty, obrażenia i szybkość, w tym obrażenia są lepsze tylko trochę. Smok ma dużo lepsze skille, odporność na magię jest lepsza od wskrzeszenia, a zionięcie od morale. Ponadto smok jest wytrzymalszy o 50 HP. Gdybym miał oceniać na sucho, to postawiłbym na remis, ale że smok jest tańszy, to on jest lepszą jednostką.

Offline

 

#40 2009-04-07 19:24:02

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch

Nie będzie głosowania - oznaczałoby to przyznanie się do popełnienia błędu ostatnim razem, a przecież takowego nie było. Właśnie, mogłeś powiedzieć, o co ci chodzi. Nie powiedziałeś - nie dziw się interpretacji.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
worldhotels-in.com ESPACE VIRAGE 2