Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#81 2009-10-12 18:15:37

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Zamek vs. Inferno

to prawda i w takim momencie klaniaja sie mozliwosci mapy i szczescie oraz ewentualne bledy przeciwnikA


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#82 2009-10-19 11:51:26

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Zamek vs. Inferno

Halabardier >. Chowaniec - Tu przewaga Halabrdiera. Ogólnie lepszy, wytrzymalszy, większe obrażenia, wiekszy atak i obrona.
Kusznik = Magog - Lepsze statystyki magoga + ranienie wszystkich dookoła. Ale podwójny atak kusznika. Remis
Gryf Królewski = Cerber - Gryf ma kontratak ale cerber go powstrzymuje. Statystyki podobne choć z lekką przewagą gryfa.
Krzyżowiec > Rogaty Demon - Podobne statystyki, ale krzyżowiec atakuje dwukrotnie.
Kapłan < Czart Lord -Kapłan to dno. Czart jestsilniejszy, wytrzymalszy i na dodatek przywołuje demony.
Czempion > Ifryt Sułtański - Zdecydowanie czempion dużo lepsze statystykie.
Archanioł > Arcydiabeł: -Dużo lepszy archanioł. Obrażenia gwarantowane 50 a nie jak arcydiabła tylko 30. Ma 50 hp więcej i na dodatek wskrzesza.

Bohaterowie : Zamek
Magia : Inferno
Budowle : Inferno

7 : 5 dla Zamku

Zamek wygrywa

Ale to tylko moje skromne zdanie


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#83 2009-10-19 19:42:08

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Inferno

Matej po co w ogóle porównujesz jednostki jak to kij ma się do rzeczywistości.Armia demonów niszczy wszystko co staje jej na drodze i taki zameczek to jak flaga na wietrze tylko załopocze zanim się przewróci.Piszesz mi,że bohaterowie zamku są lepsi od tych z Inferno.Który woj z zamku może równać się z Nymus czy Marius,a o magach nie będę wspominał bo Inferno ma ich lepszy i ciekawe spece maja niektórzy.

Offline

 

#84 2009-10-20 14:03:16

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Zamek vs. Inferno

I tak to wszytsko zalezy od umiejetnosci gracza i szczescia...Najlepszy gracz wszystkim moze zmiesc np inferno ale dwaj gracze pro przeciw sobie to inferno zazwyczaj ma przewage ... Chyba ze mamy pecha przy farmieniu


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#85 2010-01-04 09:04:52

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek vs. Inferno

Sauron napisał:

Krzyżowiec
Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 7-10
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400

Rogaty demon
Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 270 

Widać, że cena krzyża jest prawie 2x wyższa! Za to demon jest wyraźnie gorszy ( choć o 5 HP wytrzymalszy)

Sęk w tym, że Demonków będzie 2x więcej, niż Krzyżowców


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#86 2010-01-04 15:26:31

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zamek vs. Inferno

Sek w tym,ze to nie zasluga demonow,tylko czartow,a sam w sobie demon ma przyrost naturalny 4,z cytadela 6,a zamkiem 8,czyli tyle co krzyz,ktory jest lepszy...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#87 2012-04-15 13:21:03

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Inferno

Ciekawy pojedynek. Dobro kontra Zło w pigułce . Zobaczmy, kto wygra.

Na początek pojedynki jednostek.
1. Halabardnik vs Chowaniec
A: 6 > 4
O: 5 > 4
DMG: 2-3 > 1-2
HP: 10 > 4
S: 5 < 7
P: 28 < 38
K: 75$ < 60$ (ofc. chodzi o opłacalność)
Najbardziej w oczy się rzuca 2,5-krotna przewaga HP Halabardnika, poza tym wysokie pozostałe parametry przy nie tak dużej znowu cenie. Chochliki mają jednak wyższy przyrost, co oczywiście się przyda w przypadku farmingu. Ale na początek oceńmy te jednostki na sucho.

DMG faktyczne:
Halabardnik: 28*2-3*(1+0,05*(6-4))=56-84*1,1=61,6-92,4 ~ 61-92; średnia: 76,5
Chowaniec: 38*1-2*(1+0,025*(4-5))=38-76*0,975=37,05-74,1 ~ 37-74; średnia: 55,5
Widać więc bardzo dużą przewagę Halabardnika, jeśli chodzi o zadawane obrażenia.

HP:
Halabardnik: 28*10=280
Chowaniec: 38*4=152
Różnica: 128 (=32 Chowańców)

Koszta:
H: 28*75=2100$
C: 38*60=2280$
Różnica: 180$ (=2-3 Halabardników)
Wygląda więc na to, że po uwzględnieniu przyrostu cena Chowańców jest wyższa od ceny Halabardników, a nie jak się wydawało na początku odwrotnie.

Skille i przydatność: Obie jednostki mają po jednym praktycznie nieprzydatnym skillu: u halabard jest to odporność na szarżę, u chowańców kradzież many. Halabardnicy są nieźli do defensywy, raczej nie używa się ich specjalnie do atakowania (od tego w Zamku są inne jednostki). Natomiast Chowańce są często wykorzystywane do farmingu demonów, to bardzo istotne. Ile konkretnie, to zależy już od liczby Czarcich Lordów.

Podsumowując Halabardnicy wygrywają niemal na każdym polu, nie mniej trzeba uwzględnić fakt, iż Chowańce są wykorzystywane w farmingu, ale o tym później. Głos pada na silniejsze Halabardy.

2. Kusznik vs Magog
A: 6 < 7
O: 3 < 4
DMG: 2-3 < 2-4
HP: 10 < 13
S: 6 = 6
P: 18 > 16
K: 150$ > 175$
W górnych statystykach rysuje się dosyć wyraźna przewaga Magoga. Czy zmieni to fakt, iż Kusznicy mają wyższy przyrost o dwie jednostki oraz nieco niższy koszt? No i jak będzie wyglądać porównanie skillów? Przyjrzyjmy się temu dokładnie.

DMG faktyczne:
Kusznik: 18*2-3*(1+0,05*(6-4))=36-54*1,1=39,6-59,4 ~ 39-59; średnia 49
Magog: 16*2-4*(1+0,05*(7-3))=32-64*1,2=38,4-76,8  ~ 38-76; średnia 57
Różnica nie jest tak wyraźna i wynosi 8 punktów na rzecz Magoga. Ale pamiętajmy, że Kusznik strzela podwójnie, to istotne w niniejszym pojedynku.

HP:
K: 18*10=180
M: 16*13=208
Różnica: 28 (=2-3 Kuszników)
Przewaga Magogów tutaj także jest, ale nie taka spora, jak by się mogło wydawać na pierwszy rzut oka.

Koszt:
K: 18*150=2700
M: 16*175=2800
Różnica: 100
Minimalna przewaga Kusznika w tej sekcji nie ma w praktyce żadnego znaczenia.

Teraz czas na skille: Magog ma pewną umiejętność, która na swój sposób jest niedźwiedzią przysługą - wielopolowe rażenie to dobra rzecz, ale rani on także swoich towarzyszy, co stanowi minus. Natomiast Kusznicy mają niezłego skilla, a mianowicie podwójny strzał. To niejako rekompensuje niższe dmg bazowe z nawiązką.

Podsumowując siłowo Magog ma niewielką przewagę nad Kusznikiem, ale niweluje to lepszy skill Kusznika. Daję tutaj remis, jednostki podobne do siebie.

3. Gryf Królewski vs Cerber
Swego czasu jeden z najbardziej emocjonujących pojedynków na forum. Zobaczmy, jak to wygląda w rzeczywistości.
A: 9 < 10
O: 9 > 8
DMG: 3-6 > 2-5
HP: 25 = 25
S: 9 > 8
P: 17 > 13
K: 240$ > 250$
Najważniejsza sekcja to moim zdaniem w tym wypadku przyrost. O ile pozostałe parametry są z grubsza podobne, o tyle jeśli chodzi o populacje wraz z dobudówką, Gryf ma przewagę aż 4 jednostek na tydzień. Jak to się odbije na statystykach?

DMG faktyczne:
G: 17*3-6*(1+0,05*(9-8))=51-102*1,05=53,55-107,1 ~ 53-107; średnia: 80
C: 13*2-5*(1+0,05*(10-9))=26*65*1,05=27,3-68,25 ~ 27-68; średnia: 47,5
Uwydatniła się wyraźna przewaga Gryfa, jeśli chodzi o zadawane obrażenia. Jest  to ponad ok. 32-33 punkty, a więc więcej niż HP posiada jeden Cerber.

HP - należy uwzględnić przyrost, bazowo jednostki mają tyle samo:
G: 17*25=425
C: 13*25=325
Różnica: 100 HP
To całkiem sporo. Kolejne zwycięstwo Gryfa.

Koszt:
G: 17*240=4080
C: 13*250=3250
Różnica: 830 --> ta przewaga wynika z niższego przyrostu Cerbera.

Skille: tutaj zawsze wszyscy się kłócą. Zacznijmy od Gryfa, posiada on kilka cennych skillów - lata, a także zawsze kontraktuje (z wyj. PK). Ma przyzwoity speed, więc można nim manewrować w różnych miejscach na polu bitwy, blokować strzelców, etc. Jest jednostką bardzo przydatną. Cerber z kolei posiada najlepszy w grze skill, a mianowicie powstrzymywanie kontry, co połączone z trójpolowym atakiem daje potężną broń. Jest niezwykle niebezpieczny.

Podsumowując w statystykach widać wyraźne zwycięstwo Gryfa, Cerber natomiast ma lepsze umiejętności, co w żadnym wypadku nie oznacza, że Gryf ma słabe, wręcz przeciwnie. Wszystko widać czarno na białym, wg mnie wygrywa Gryf Królewski. Chociaż z innej perspektywy gdyby wziąć te same fakty, można by np. pokusić się o remis. Zwycięstwo Cerbera wydaje mi się wątpliwe.

4. Krzyżowiec vs Rogaty Demon
A: 12 > 10
O: 12 > 10
DMG: 7-10 > 7-9
HP: 35 < 40
S: 6 = 6
P: 8 = 8
K: 400 < 270
Krzyżowiec ma pewną przewagę nad Demonem, jeśli chodzi o parametry związane z zadawanymi i otrzymywanymi obrażeniami, natomiast Demon utrzymuje minimalny dystans w wypadku HP, a także jest zdecydowanie tańszy. Pamiętam oczywiście o farmingu, na ten temat wypowiem się pod koniec.

DMG faktyczne:
K: 8*7-10*(1+0,05*(12-10))=56-80*1,1=61,6-88 ~ 61-88; średnia: 74,5
D: 8*7-9*(1+0,025*(10-12))=56-72*0,95=53,2-68,4 ~ 53-68; średnia: 60,5
Pewną różnicę widać - 14 punktów to jednak nie jest aż tak dużo. Zobaczmy dalej, póki co nieznacznie wygrywa Krzyżowiec.

HP:
K: 8*35=280
D: 8*40=320
Różnica: 40 punktów, czyli nieco ponad 1 Krzyżowiec. Teraz z kolei dochodzi do wyrównania.

Koszt:
K: 400*8=3900
D: 270*8=2160
Różnica: 1040 (=3-4 Demony)
Uwydatniły się zdecydowanie niższe koszta przedstawicieli Inferno.

Skille i przydatność: Krzyżowiec to dzielny wojak, który świetnie spisuje się jako piechota w zwarciu. Jego specyfiką jest podwójny atak - bardzo istotna umiejętność. Demony jako takie nie mają nic specjalnego do zaoferowania, ale za to można mieć ich bardzo dużo, dzięki farmingu.

Podsumowując siłowo wygrywa Krzyżowiec, ale Demonów jest sporo dzięki farmowaniu, ciężko mi to rozstrzygnąć  w tym wypadku. Wszystko zależy od spojrzenia na sprawę. Dam tu remis, myślę, że to najsprawiedliwsze rozsądzenie.

5. Kapłan vs Czarci Lord
A: 12 < 13
O: 10 < 13
DMG: 10-12 < 13-17
HP: 30 < 45
S: 7=7
P: 6=6
K: 450 > 700
W tym wypadku nie bardzo jest co liczyć, dlatego tylko wstukam wyniki moich działań, aby pokazać, jak duża jest przestrzeń pomiędzy tymi jednostkami i czy jest to taka przepaść, jak wszyscy mówią.

DMG faktyczne:
Kapłan: 58-70; średnia 64
Czarci Lord: 89-117; średnia 103
Różnica wynosi zatem 39 punktów, a więc to sporo. Czarci Lord miażdży rywala. Przypominam jednak, że Kapłani to strzelcy i w zwarciu rzadko się spotykają z Czartami, ale hipotetyczny pojedynek wygrywa oczywiście przedstawiciel Inferno.

HP:
Kapłan: 180
Czarci Lord: 270
Różnica: 90, a więc aby to zniwelować, Kapłani musieliby mieć wyższy o 3 przyrost tygodniowy. To także ogromna różnica na rzecz Czartów.

Koszt:
Kapłan: 2700
Czarci Lord: 4200
Różnica: 1500, a więc nawiązując do akapitu poprzedniego mniej więcej tyle, aby kupić owych 3 Kapłanów. Swoją drogą gdyby przyrost tych jednostek był nieco większy, to już stanowiłyby one równego partnera wobec innych 5-lvlowców.

Skille i przydatność: Kapłani strzelają i nie mają kar w walce wręcz. To oczywiście niezłe na papierze, ale jeszcze lepsi są Czarci Lordowie ze swoim farmingiem demonów, który stanowi największy atut Inferno moim zdaniem.

Podsumowując zdecydowanie w każdej z najważniejszych sekcji prowadzi Czarci Lord.


6. Czempion vs. Sułtański Ifryt
A: 16 = 16
O: 16 > 14
DMG: 20-25 > 16-24
HP: 100 > 90
S: 9 < 13
P: 4 = 4
K: 1200 < 1100
Tutaj spotykają sie ze sobą jednostki o zbliżonych matematycznie parametrach, aczkolwiek widać wyraźną przewagę Czempiona, szczególnie w kwestii obrażeń. Ifryty mają natomiast przede wszystkim ogromną szybkość, co czyni je bardzo ważnymi strategicznie dla pozbawionego dobrych strzelców Inferno.

DMG faktyczne:
C: 4*20-25*(1+0,05*(16-14))=80-100*1,1=88-110; średnia 99
I: 4*16=24 = 64-96 (nawias się zredukował); średnia 80
Różnica wynosi 19 punktów na rzecz Czempiona. Pamiętajmy też o jego szarży, ale o tym za moment.

HP:
C: 4*100=400
I: 4*90=360
Różnica - 40 HP. Niewielka, ale jednak istnieje i pogłębia przewagę Czempiona.

Koszt:
C: 4*1200=4800
I: 4*1100=4400
Ta minimalnie mniejsza cena Ifrytów nie ma większego znaczenia w rzeczywistości. Za 400 golda niewiele się kupi w dzisiejszych czasach kryzysu ;p.

Skille: Czempioni posiadają słynną szarżę - +5% DMG na każdego hexa, a więc maksymalnie +45% do obrażeń (Speed = 9). To naprawdę fajna umiejętność i bardzo wartościowa. Champy mają duże znaczenie w Zamku, są bardzo ważne ze strategicznego punktu widzenia. Ale Ifryty także mają swoje do zaoferowania: lot, tarczę ognia oraz bardzo duży speed. Mogą przyblokować z marszu strzelców przeciwnika.

Podsumowując co się tyczy umiejętności i przydatności, dałbym tutaj znak równości, obie jednostki są istotne dla swoich miast. Ale w statystykach wygrywa Czempion i to jego ostatecznie uznaję za zwycięzcę pojedynku.


7. Archanioł vs Arcydiabeł, czyli pojedynek dwóch mocy
A: 30 > 26
O: 30 > 28
DMG: 50 > 30-40
HP: 250 > 200
S: 18 > 17
P: 2 = 2
K: 5000 lub 5000+3Kl kontra 4500 + 2Rt
Ostatniej sekcji nie będę porównywał, bo każdy ma inną wersję herosów, a więc inny koszt Archanioła. Jednak widać piorunującą wręcz przewagę Archanioła. Zobaczmy to na działaniach.

DMG faktyczne:
Archanioł: 2*50*(1+0,05*(30-28))=100*1,1=110
Arcydiabeł: 2*30-40*(1+0,025*(26-30))=60-80*0,9=54-72; średnia 63
Różnica 47 punktów DMG to trochę, zwłaszcza biorąc pod uwagę mizerne HP Arcydiabła i jego minimalnie niższy speed (Archy uderzą jako pierwsze).

HP:
Archanioł: 2*250=500
Arcydiabeł: 2*200=400
Różnica: 100 --> no właśnie...

Skille i przydatność: Archanioły latają, wskrzeszają, są b. szybkie i silne, zwiększają morale towarzyszy, a ich znaczenie dla Zamku jest ogromne. Jednak Arcydiabły mają do zaoferowania także wiele: przejdą każdą barierę, są niewiele wolniejsze od Archów, zmniejszają szczęście wroga o 1 punkt, a przede wszystkim powstrzymują kontratak. Warto także dodać, że niniejsze jednostki się szczerze nienawidzą, w związku z czym atakuję z DMG o 50% wyższym wobec siebie. Przy czym owe 50% jest u Archaniołów wyższe, ponieważ mają one większe DMG bazowe.

Zrobiłem symulację walki na liczbach. W pojedynku mimo PK zwycięża populacja Archów - przeżywa 1 z 2, zachowując niewiele HP.

Podsumowując stawiam na Archanioła. Wygrywa zdecydowanie w parametrach, ma świetne skille, jest wyjątkowo przydatny i generalnie bardzo silny. Arcydiabły są świetne, ale niestety za wysokie progi.


Wyniki porównania wojsk:
Zamek: 5
Inferno: 2


Teraz inne kwestie.

Bohaterowie: moim zdaniem można ich ocenić po równo. Mają podobne technologie, podobne skille i dysponują podobnym potencjałem.

Magia: oczywiście Inferno wygrywa, bo ma o 1 poziom GM więcej oraz budynek zwiększający o +1 moc bohatera.

Rozbudowa: dałbym tutaj także remis, Zamek rozbudowuje się dosyć trudno, a Inferno łatwo tylko do pewnego momentu, potem są schody. Budynki specjalne średnio przydatne, Stajnie Zamku chyba najlepsze.

Graal: wg mnie remis, chochliki są całkiem przydatne w farmingu.

Cena: moim zdaniem analogiczna. Daję remis.

No a poza tym punkt dla Inferno za farming


Suma sumarum mamy zwycięstwo Zamku. Moim zdaniem jest on lepszy od Inferno, aczkolwiek Inferno to także niezłe miasto, które posiada ogromny potencjał dzięki farmowaniu demonów przede wszystkim. Jednostki ma lepsze Zamek, wiele spraw związanych z miastem i jego budynkami oraz specyfikami oceniłem na remis. Gdyby jednak nie farming, to Inferno nie byłoby w stanie przeciwstawić się Zamkowi na równym poziomie. Tak przynajmniej ja uważam.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#88 2012-04-25 20:00:50

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek vs. Inferno

Trochę uproszczę swoją wypowiedź i podaruję w dokładne cytowanie, po prostu kopiuj wklej z ""

1. Magogi vs. kusznicy.

"HP:
K: 18*10=180
M: 16*13=208
Różnica: 28 (=2-3 Kuszników)
Przewaga Magogów tutaj także jest, ale nie taka spora, jak by się mogło wydawać na pierwszy rzut oka.

Koszt:
K: 18*150=2700
M: 16*175=2800
Różnica: 100
Minimalna przewaga Kusznika w tej sekcji nie ma w praktyce żadnego znaczenia.

Teraz czas na skille: Magog ma pewną umiejętność, która na swój sposób jest niedźwiedzią przysługą - wielopolowe rażenie to dobra rzecz, ale rani on także swoich towarzyszy, co stanowi minus. Natomiast Kusznicy mają niezłego skilla, a mianowicie podwójny strzał. To niejako rekompensuje niższe dmg bazowe z nawiązką.

Podsumowując siłowo Magog ma niewielką przewagę nad Kusznikiem, ale niweluje to lepszy skill Kusznika. Daję tutaj remis, jednostki podobne do siebie."

Przewaga w HP u magoga może nie wygląda na taką sporą w ogóle, ale w kontekście tylko tych dwóch jednostek chyba już daje coś więcej. Nie są to jednostki wysokiego poziomu, ale magog jest w stanie przyjąć więcej obrażeń niż kusznik, który jest bardziej kruchą jednostką, tak myślę przynajmniej.
Niedźwiedzia przysługa magoga wcale nie jest taka niedźwiedzia, nigdy nie było z tym u mnie problemów, może po prostu miałem szczęście do rozstawienia jednostek na polu bitwy, albo pamięć mnie zawodzi. Inferno tak lubi wielokrotne ataki: kula ognia magoga, trzy głowy cerbera, tarcza ognia sułtańskiego ifryta też tak jakby. W każdym razie kula magoga nie jest takich wielkich rozmiarów jak z czaru inferno, to już plus z pewnością, gdyż tym czarem ciężko ucelować.

2. Cerber vs. gryf

"HP - należy uwzględnić przyrost, bazowo jednostki mają tyle samo:
G: 17*25=425
C: 13*25=325
Różnica: 100 HP
To całkiem sporo. Kolejne zwycięstwo Gryfa.

Koszt:
G: 17*240=4080
C: 13*250=3250
Różnica: 830 --> ta przewaga wynika z niższego przyrostu Cerbera.

Skille: tutaj zawsze wszyscy się kłócą. Zacznijmy od Gryfa, posiada on kilka cennych skillów - lata, a także zawsze kontraktuje (z wyj. PK). Ma przyzwoity speed, więc można nim manewrować w różnych miejscach na polu bitwy, blokować strzelców, etc. Jest jednostką bardzo przydatną. Cerber z kolei posiada najlepszy w grze skill, a mianowicie powstrzymywanie kontry, co połączone z trójpolowym atakiem daje potężną broń. Jest niezwykle niebezpieczny.

Podsumowując w statystykach widać wyraźne zwycięstwo Gryfa, Cerber natomiast ma lepsze umiejętności, co w żadnym wypadku nie oznacza, że Gryf ma słabe, wręcz przeciwnie. Wszystko widać czarno na białym, wg mnie wygrywa Gryf Królewski. Chociaż z innej perspektywy gdyby wziąć te same fakty, można by np. pokusić się o remis. Zwycięstwo Cerbera wydaje mi się wątpliwe."

Moim zdaniem to gryf jest jednostką, która miała bardzo wielkiego farta, kiedy ją projektowano. Piekielny ogar zadaje obrażenia 3-6, tyle samo co gryf królewski, cerber ma lekko zredukowane obrażenia, zyskując w zamian trójpolowy atak, który w sumie potraja jego zadawane obrażenia. Gryf sam w sobie nie prezentuje niczego specjalnego. W statystykach cerber jest mniej więcej równy gryfowi, ten ostatni próbuje się wybić przyrostem zwiększonym przez budynek, ale więcej zdziałamy cerberem, który ma zresztą większe znaczenie w armii.

3. Sułtański ifryt vs. czempion

Staty generalnie podobne, czempion wybija się większym dmg, ale ifryt zdecydowanie mocniej wkurza, przypomina mi trochę wysokopoziomową ważkę - wszędzie się wkręci, zada sporo obrażeń, zablokuje, zdenerwuje a do tego opornie rozstaje się z życiem.

4. Arcydiabły vs. archanioły

Nie będę się tutaj rozpisywał, ale kiedy cerbery wydają się być poszkodowane pod względem przyrostu, tak arcydiabły są poszkodowane pod względem statystyk.

Podsumowując, Inferno ma gorzej od Nekropolii, bo jednak zdobywać szkielety jest duża łatwiejsze z wszystkich zabitych, niż demonów, które choć lepsze jakościowo, to potrzeba jednak włożyć więcej wysiłku. Inferno jest jednak miastem o sporym potencjale, do którego jednak trzeba nieco innego podejścia i trochę innej strategii, choć w sumie można to powiedzieć o każdym mieście.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#89 2012-04-25 22:46:41

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Inferno

Przewaga w HP u magoga może nie wygląda na taką sporą w ogóle, ale w kontekście tylko tych dwóch jednostek chyba już daje coś więcej. Nie są to jednostki wysokiego poziomu, ale magog jest w stanie przyjąć więcej obrażeń niż kusznik, który jest bardziej kruchą jednostką, tak myślę przynajmniej.
Niedźwiedzia przysługa magoga wcale nie jest taka niedźwiedzia, nigdy nie było z tym u mnie problemów, może po prostu miałem szczęście do rozstawienia jednostek na polu bitwy, albo pamięć mnie zawodzi. Inferno tak lubi wielokrotne ataki: kula ognia magoga, trzy głowy cerbera, tarcza ognia sułtańskiego ifryta też tak jakby. W każdym razie kula magoga nie jest takich wielkich rozmiarów jak z czaru inferno, to już plus z pewnością, gdyż tym czarem ciężko ucelować.

Co do HP, to jest to tak mała różnica, że nie czyni żadnej różnicy. Różnicę natomiast czyni podwójny strzał Kusznika, który powoduje, że mimo minimalnie znowuż niższego dmg zadaje on faktycznie większe obrażenia. Co do kuli ognia, to niestety ale ja mam zawsze z tym problem, gdy gram Inferno, wbrew pozorom nie tak łatwo jest nie walnąć w swoich. Wg mnie to bardziej wada niż zaleta, chociaż może Ty jako koneser tego miasta potrafisz nim po prostu lepiej grać i stąd ta różnica . Trudno ocenić.

Moim zdaniem to gryf jest jednostką, która miała bardzo wielkiego farta, kiedy ją projektowano. Piekielny ogar zadaje obrażenia 3-6, tyle samo co gryf królewski, cerber ma lekko zredukowane obrażenia, zyskując w zamian trójpolowy atak, który w sumie potraja jego zadawane obrażenia. Gryf sam w sobie nie prezentuje niczego specjalnego. W statystykach cerber jest mniej więcej równy gryfowi, ten ostatni próbuje się wybić przyrostem zwiększonym przez budynek, ale więcej zdziałamy cerberem, który ma zresztą większe znaczenie w armii.

Zacznę niejako od końca. Przyrost gryfa jest wyższy i stąd ta przewaga w statystykach. Dobudówka dobudówką, ale to raptem 1000 sztuk złota za 4 dodatkowych rekrutów tygodniowo na tym poziomie. Pamiętajmy, że Cerberów jest 13 także dzięki dobudówce - klatkom. Tak więc różnica statystyk istnieje i jest niepodważalna. Natomiast odnośnie samej przydatności - masz rację, że psy spełniają ważniejszą rolę w Inferno i ma lepsze skille, jednak Gryfami także można wiele zdziałać, zarówno na froncie, jak i np. rozwalając strzelców czy przelatując przez mur.

Staty generalnie podobne, czempion wybija się większym dmg, ale ifryt zdecydowanie mocniej wkurza, przypomina mi trochę wysokopoziomową ważkę - wszędzie się wkręci, zada sporo obrażeń, zablokuje, zdenerwuje a do tego opornie rozstaje się z życiem.

Ifryty mają dużego speeda, to ich główna zaleta. Ale niestety niskie HP czyni je bardzo kruchymi. W konfrontacji z Czempionami przegrywają, chociaż osobiście bardzo lubię czerwonych .

Nie będę się tutaj rozpisywał, ale kiedy cerbery wydają się być poszkodowane pod względem przyrostu, tak arcydiabły są poszkodowane pod względem statystyk.

Swoją drogą trochę to jest głupie, że różnica w statach pomiędzy nemezis jest tak duża. Pojedynek ten powinien być chyba wg twórców wyrównany powstrzymaniem kontry, jednak przewaga Archa jest za duża. No i to HP...

Inferno jest jednak miastem o sporym potencjale, do którego jednak trzeba nieco innego podejścia i trochę innej strategii, choć w sumie można to powiedzieć o każdym mieście.

Zgadzam się w pełni, potencjał to miasto ma, przyjemnie mi się nim gra, chociaż jak mówisz - trzeba trochę poczuć się jak ten demon .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#90 2012-04-26 08:30:47

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Inferno

Co wy tu wyjeżdżacie z cerberem? Fakt ma powstrzymywanie kontry i trójpolowy atak, ale jeżeli chcecie wygrać to 1-3lvl farmujemy na demony. Choć słyszałem teorię Malekitha, że na PC2M można się pokusić o zwycięstwo Inferno na zamkiem bez farmingu,

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
hotels-world Lodging Cameroon