Rekrut
Ale oze tez rzucac, rownie dobrze czary 5 levela. A Zelazny Golem obniza dzialanie czarow o 75%, Golem i Gargules sa odporni na oslepnienie, hipnoze i zamienienie z kamien, Arcymag obniza koszt rzucania czarow, Wielki Dzinn rzuca losowe Czary a Tytan jest odporny na czary umyslu - wiec, nie wyskakuj tutaj z odpornoscia jednej jednostki na oslepienie i odpornoscia smokow na wszystkie czary.
Offline
Bo jednostki nie są miarą magii miasta. Siła magii to poziom maksymalny gildii i ewentualnie dodatkowe budynki wspomagające bohaterów, a tylko ci są w stanie w sposób kontrolowany używać czarów.
Ale oze tez rzucac, rownie dobrze czary 5 levela.
Więcej jest słabych wspomagaczy, dobrych jest mało - muszę to powtarzać trzy razy?
Offline
Hm. Lochy mają dość dobre bonusy początkowe, lepszy wygląd... A Forteca mi się nie podoba graficznie. Nie twierdzę, że jest słaba, bo wiem, ze tak nie jest, ale po prostu nie lubię zbytnio Fortecy, ale grywam nią czasami. Zdecydowanie wolę Lochy.
Offline
Obywatel
Ha, ha.
1. Trogi < Gremliny. Gremliny przynajmniej strzelają.
2. Harpie > Gargulce. Harpia dzięki swoim umiejętnościom wygrywa bez wątpienia.
3. Złe oko > Golem. Golemy są wolne, nim dojdą, Złe oczy wystrzelają ich. Poza tym Oczy mają brak kar w walce wręcz.
4. Meduza = Mag. Petryfikacja ledwo ratuje Meduzy przed przegraną.
5. Minotaur > Dżinn. Minotaur miażdży Dżiny. Tyle.
6. Mantikora < Naga. Nagi są jednymi z najlepszych na swoim poziomie, ale Mantikory złe nie są.
7. Czarny Smok > Tytan. Nienawidzące siebie jednostki, ale jednak Smok wygrywa. Są one odporne na magię, szybsze. Tytani są odporni na czary umysłu, jednak z Implozji dostaną.
Magia
Lochy = Forteca
Bohaterowie
Lochy > Forteca
Wynik:
5:2 dla Lochów.
Offline
Jest problem z Czarny Smokiem a Tytanem.
Obydwie jednostki się nienawidzą i zadają o 150% więcej obrażeń.
Osobiście wolę Czarnego Smoka, ale trzeba wspomnieć, że umiejętność strzelania u Tytana jest bardzo ważna dla Fortecy.
Jako jedyna jednostka siódmego poziomu, Tytan strzela [Gromem z jasnego nieba ], co czyni go bardzo silną jednostką strzelającą w całej grze.
Do tego, nie musi się poruszać, wystarczy, że strzela.
Ale mimo wszystko, Czarny Smok góruje:
Odporność na wszystkie czary, podczas gdy Tytan tylko i wyłącznie na czary umysłowe.
Smok lata, więc jest o wiele szybszy.
Ma o jeden więcej ataku i obrony, ale Tytan zadaje 40-60 DMG, więc ma większe szanse, podczas gdy Czarny Smok "tylko" 40-50.
Czarny Smok zasuwa 15 pól na ruch, a Tytan "tylko" 11.
No i ostatecznie Tytan jest o wiele droższy. 5000$ + 2 klejnoty, a Czarny Smok 4000$ + 2 siarki.
No i jeszcze jedna ważna umiejętność Czarnego Smoka: gdy jednostki stoją "jedna pod drugą" pod kątem padania smoczego płomieni, Smok atakuje wtedy te dwie jednostki, a nie jedną
Dziękuję, skończyłem
Offline
Rekrut
Implozja to syf? A w innym poscie jakos zachwalasz, ze Czarny Smok od tego rzekomego "syfu" nie oberwie, a Tytan i owszem - wiec nie pitol trzy po trzy.
Offline
Obywatel
Generalnie Majer napisał wystarczając,o by dać zarys o obu zamkach. Na balance PC lepsza forteca, bo gremliny to najlepsze strzelaki w grze, zaś loch przeważa na otwartych fixach, gdzie decydować może odporność smoków na magiczną strzałkę. W normalnych randomach (różnego typu, chodzi mi o to, że brak 2 zamku ojczystego) wolę fortecę, bo jest tańsza i nieco wydajniejsza w eksploracji, aczkolwiek nie jest to jakas gigantyczna różnica.
Offline
Czy tańsza - nie powiedziałbym. Czy gremliny dobre - nie za bardzo bym się zgodził(z powodu małego HP).
Myślę, że Loch jest lepszy. Ma lepsze(i tańsze) jednostki, dużo lepszych bohaterów (ci z fortecy to dno) i wspaniałe budynki spec.
Offline
Przestępca
odporność smoków na magiczną strzałkę
Na ten badziew nie jest tak ważna, ważniejsza na lepsze czary, typu oślepienie, spowolnienie itp.
gremliny to najlepsze strzelaki w grze
Lol... Już kuszników wolę...
wolę fortecę, bo jest tańsza
Bzdura. Forteca to najdroższe miasto w grze. Wystarczy porównać ceny, rozwój itp. Tytan jest de facto najdroższym 7 poziomem w grze, trzy pierwsze poziomy przydatnością nie grzeszą, do magów trzeba gildii, zaś nagi są masakrycznie drogie. Już wolę mieć slabsze, ale tańsze chimery.
Offline
Chyba pierwszy raz się zgadzam z Drago. Co do kuszników - nie są źli, ale mają mało HP. Oczywiście (z racji poziomu, speców) biją na łeb gremliny.
Offline