Jaki jest najlepszy czar, najmniej przydatny z poziomu III
Offline
Słaby poziom, jego czary to istna tandeta, jedyne zaklęcia godne uwagi to teleport, antymagia, dla nekro animator i ewentualnie pole siłowe
Offline
To prawda, czary III poziomu się mało przydają. Drogie, a tandetne.
Najlepsze Czary: Antymagia (Ziemia), Teleportacja (Woda), Zapomnienie (Woda)
Warto wspomnieć o: Polu Siłowym (Ziemia), Trzęsieniu Ziemi (Ziemia)
Najgorsze Czary: Ochrona przed ziemią, Kula Ognia (ogień), Pole minowe (ogień), Hipnoza (Powietrze)
Offline
Z przydatniejszych na tym poziomie to będą: antymagia, teleport (jak się enty przeżuci na pod wojsko przeciwnika to efekt jest zaczepisty ),zapomnienie (potrafi krwi napsuć) i pole siłowe
Pole minowe nie jest takie złe-ma się satysfakcje, jak stworki przeciwnika w nie wlezą
Offline
Ta, a najlepiej jest, jak ktoś użyje min grając z kimś na jednym kompie .
Offline
Generał
Antymagia, zapomnienie - to są najważniejsze zaklęcia, choć z pozostałych też można zrobić dobry użytek.
Offline
A co to za poziom?
Olórin: Nie wiesz w jakim temacie piszesz? Wystarczy przeczytać...
Offline
Sauron ja bym jeszcze dodał teleportacje, która może zrobić niezłe zamieszanie jak się wkręcimy taką hydrą czy czymś innym co dobrze wali.
Offline
Obywatel
Ja jako gracz z tego poziomu używam jedynie teleportacji do teleportowania wolnych jednostek, aż pod oddział strzelców wroga. Jest nieocenioną pomocą w bitwie i potrafi bardzo dużo zdziałać. Antymagia i zapomnienie też wydają się niezłe, ale jak się ma lepsze czary to poco je używać?
Offline
Jak się ma lepsze, to nie ma po co, ale z braku laku Zapomnienie może obezwładnić przeciwnika (ukłon w stronę Olórina ), natomiast Antymagia ochroni nas przed wrogimi czarami, to czasem bardzo przydatne.
Offline