Wieści w internecie szybko się rozchodzą, nie zawsze nadążamy z tym rytmem. Z pewnym opóźnieniem zamieszczamy porcję informacji o Heroes VI (niektóre się powtórzyły, inne potwierdziły) znalezione na Tawernie oraz dwa artworki z Kwasowej Groty:
Offline
Obywatel
budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku.
>>>>>
Moze byc dobre ja bym dal jako opcje.Kto chce moze wlasnorecznie zbierac stwory...
>>>>>
# Unikalne budynki - 2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (poprawa gospodarki, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygody lub bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska).
>>>>>
Brzmi dobrze!
>>>>>
# Brak alternatywnych ulepszeń .
>>>>
Niedobrze.
>>>>
# Nowy podział jednostek - jednostki nie są już podzielone na poziomy zależnie od ich siły, tylko na: Trzon, Elitę i Czempiona. Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki, Czempion natomiast tylko jeden. Na przykładzie Przystani: Łucznik i Pikinier będą mieli porównywalną siłę, gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii.
>>>>>
Dziwne?Ale moze byc dobre!
>>>>>
# Jednostki podczas oblężenia - wojska mogą niszczyć umocnienia, jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty.
>>>>>
Wreszcie!
# Zwierzątka na mapie przygody - żółwie, delfiny, ptaki i inne (taki ukłon w stronę "Zielonych" - przyp. Mathiasa).
Offline
Przybijam temat. Dlatego ,że znalazłem ,, komiksy'' których dawno szukałem. Są one jakby pomysłami do scen filmowych w Heroes VI.
http://www.iv.pl/images/28758021981835904337.jpg
http://www.iv.pl/images/17048757152919373302.jpg
http://www.iv.pl/images/33152146564227185122.jpg
Znalazłem te grafiki szukając obrazków do nowego działu w Kronikach.
Offline