Generał
W pewnym sensie Kreeganom udało się zniszczyć Enroth (bo sklecili Ostrze), pytanie tylko jak oni na tym wyszli? Po Ostrzu Armageddonu i Rozliczeniu sprzymierzyli się z nieumarłymi, bo nikt inny ich nie lubił a ich sytuacja była, lakonicznie mówiąc, krytyczna. Przynajmniej jeśli mówimy o Kreeganach z Enroth, w całym wszechświecie może być ich o wiele więcej, tylko czekając na pretekst by wkurzyć Starożytnych.
Bzdura, fabuła jest ok, przynajmniej podstawki. Szkoda tylko, że kolejne dwa dodatki nie mówią kiedy miejsce mają wydarzenia z nich pochodzące. Osobiście, uważam że mogą toczyć się równolegle, a Axeoth już wcześniej był zamieszkany, z własną historią. Myślę, że przez generalny bałagan w tym okresie (3DO i NWC idą na dno), nikt nie był zainteresowany robieniem nowej timeline serii.
[nerdmode]
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb2 … Axeoth.jpg
Teraz pora zabłysnąć wiedzą geograficzną. Na kontynencie Rysh dzieje się akcja Winds of War, istnieją tam od dawna ustabilizowane i znane królestwa. Nie będę cytował wszystkich tekstów czy wiadomości, aż takim hardcore'em w Heroes IV nie jestem. Korresan jest królestwem umarłych zamieszkanym przez pewnego Barona von Tarkina któremu znudziły się długie rządy nad swą domeną. Królestwo Quassar jest przewodzone przez czarodzieja o "cheese name" Mysterio Wspaniały, szukającego sposobu na nieśmiertelność. Swoją magią znacznie przedłużył swoje życie, ale wiedział że prędzej czy później i tak umrze.
Na Lodwarze dzieje się Gathering Storm, na północny wschód mamy główne królestwa, które znamy z podstawki. Największym są Wielkie Arkana, bo nie dość że zbierają obywateli Bracady to jeszcze dołączyło do nich trochę ludzi z Erathii (większość jednak jest w Paledrze), niziołki i nawet AvLee (ot krasnoludy powiedzmy)
[/nerdmode]
Offline
Generał
Ale się wszyscy wystraszyli, spodziewałem się tego, ale pomyślałem sobie 'YOLO"
Wracając do tematu, kajdany wojny skutecznie przeciwdziałają próbom ucieczki. Komp w czasie ucieczki ma irytujący zwyczaj rzucenia ofensywnego czaru na jakąś jednostkę (np. lubi rzucać magiczną strzałkę na szkielety/wilczych jeźdźców itd.) i potem spieprzania gdzie pieprz rośnie. By go w końcu pokonać trzeba to zrobić albo bardzo szybko (zanim mu się zechce uciekać), albo przyłapać w mieście i oblegać.
Offline
Generał
Gdy się przeliczę używam czaru 666. poziomu - load game. Chyba, że masz inne warunki na myśli.
Offline
W multi nie masz tego czaru niestety, a i w singlu jak mi zależy to potrafię nawet z 10 razy próbować z tymi kajdanami nawet jak się przelicze za pierwszym razem.
Offline
Generał
Zresztą w normalnym multi nie aż takiego sensu by tego używać. Te artefakty na arenach są generowane całkowicie losowo czy mają jakieś narzucone ograniczenia przy losowaniu? Jakoś nigdy trafiłem na takie super dziwne arty jak np. właśnie kajdany wojny. Pomijam, że tutaj są kompletnie zbędne, ale fakt jest faktem.
Offline