Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2015-06-24 16:40:36

 Sality

Rekrut

522594
Skąd: Jak najdalej
Zarejestrowany: 2015-06-22
Posty: 52
Miasto: Loch
Kampania: Odrodzenie Erathii
Jednostka: Cesarska Meduza
Bohater: Dace
Magia: Ognia
WWW

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

MJOdorczuk napisał:

Czemu demony ulepsza się do wilkołaków?

Tutaj akurat jest podstawowe ulepszenie z WoG'a, którego jeszcze nie zmieniałem. W WoGu właśnie demony na trzecim poziomie to Wilkołaki i planuję to zmienić.

MJOdorczuk napisał:

Jokerka?

Jest nazwą tymczasową.

MJOdorczuk napisał:

Król Lisz czy Cmentarny Cesarz... jak w przypadku Tyraela, bardziej pasowałoby na kogoś unikatowego niżeli na "chłopka roztropka".

Tu się nie zgodzę. Zarówno Król Liszy jak i Cmentarny Cesarz pasują jako nazwy dla tych jednostek.

MJOdorczuk napisał:

Harpia nimfa wygląda na zwykłą syrenę.

No cóż, syreny nie posiadają nóg, a tym bardziej ptasich nóg : P Do tego dodajmy skrzydłołapy.

MJOdorczuk napisał:

tutaj mamy snajperów i elitę, to brzmi, jak armia zdolna gnoić najwyższe poziomy, nieadekwatnie do rzeczywistości.

Elita jest nazwą tymczasową. Natomiast jeśli chodzi o snajperów... Wierz mi, lub nie, ale w mojej modyfikacji jest to jednostka, która potrafi uszkodzić poważnie armię wroga. Zawsze, jak gramy z rodziną, aby przetestować nowe rzeczy, snajperzy są jedną z jednostek, które psują mi najwięcej krwi (siostra gra Zamkiem ). Więc do nich nazwa pasuje.

MJOdorczuk napisał:

Nie do końca rozumiem zmiany gogów w kulomiotów

Nazwy są już zmeinione, ale jeszcze nie zmieniłem grafik tych potworów. Dlatego też może być takie odczucie.

MJOdorczuk napisał:

Rozumiem wykorzystanie motywu mary(klaczy), nie rozumiem jednak pozostawienie nazwy "ogar".

Ogar to nazwa tymczasowa.

MJOdorczuk napisał:

Co prawda dżinizm wywodzi się z Indii, lepiej zachował się w tradycji arabskiej (która przemieszała się z perską) i do niej radziłbym się konsekwentnie odwoływać (skoro jest już sułtański) i nazwać ostatniego na przykład Szachem/Padyszachem/Szachinszachem/Kalifem czy coś w ten deseń, ewentualnie starego sułtańskiego nazwać mułłą czy imamem, a tytuł uprzedni przenieść na ostatniego.

Masz na myśli Ifrita? Jeśli tak, to pisałem wyżej, że Ifrita jeszcze w ogóle nie dotykałem, czyli jest taki jak w czystym WoG'u. Natomiast jeśli masz na myśli Dżinna, to tam w nazwie nie ma "Sułtańskiego", a Dżinn zmienia się w Wezyra.

MJOdorczuk napisał:

U Barona Piekieł widzę odwołanie do piątki (ewentualnie czegoś podobnego), nie ma jednak spójności z niższymi poziomami, to wygląda tak, jakby pikinier awansował w gryfa.

Nie rozumiem.

MJOdorczuk napisał:

Mistrzyni magii... do czarodziejek z fortecy, czemu nie? Ale do kapłanek? Do zakonu?

Kapłani również używają magii.

MJOdorczuk napisał:

Husaria... brzmi, jakby pikinier miał awansować w żołnierza z granatnikiem. Anachronicznie lekko.

Husaria zostaje. Siostra by mi łeb ukręciła jakbym ich zmienił.

MJOdorczuk napisał:

Złoty i żelazny gargulec

Tu jest zła kolejność - wynik błędu przy pracy. Zostanie to poprawione.

MJOdorczuk napisał:

Szkielet weteran... jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że nekromanci wskrzeszają wyłącznie zdolnych wojów przeciwnika, którzy przecież są weteranami.

Tutaj nazwa jest w porządku.

MJOdorczuk napisał:

Twierdzę pozostawię nietkniętą, bo połączenie Azteków z Nordami i Bliskim Wschodem nie wyszło tak znowu jaskrawo.

No twierdza wyszła nawet nawet. Choć są problemy z dużymi portretami.

MJOdorczuk napisał:

Aż przykro się te uwagi pisze, bo praca jest przepiękna, ale niestety moje pedantyczne ego nie daje mi spokoju.

I bardzo dobrze - każda uwaga jest jak najbardziej na miejscu i nie zaszkodzi, a może jedynie pomóc. Sam męczę się z tym modem, więc wszystko idzie dość powoli. Nie mówiąc już o tym, że niektóre grafiki robię zupełnie sam. Jednostki nie są jedyną rzeczą, które uległy zmianie, ale to za dużo screenów, by wrzucać. Jak będę miał więcej czasu to mogę to zrobić.

Modyfikacja jeszcze jest daleko od skończonej. Tak jak mówiłem - statystyki potworów, tak samo jak niektóre nazwy jednostek, siedliska, wygląd zamków, pola bitewne i tak dalej są dopiero w fazie tworzenia i gdzieniegdzie może jeszcze nie pasować.

Ostatnio edytowany przez Sality (2015-06-24 16:45:42)


http://orig02.deviantart.net/83e6/f/2013/160/a/7/machine_gun_anime_girl_signature_by_raykorn-d68e1af.png

Było się niegdyś weteranem Heroes'ów... Stare, dobre czasy. Teraz tylko te WoGi i WoGi...

Wszelkie pytania kierować najlepiej na GG: 522594 (tam najłatwiej mnie dorwać).

Offline

 

#32 2015-06-24 17:52:58

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Co do dżinizmu to jest to religia, z której wywodzą się cztery dżinny, afrydy, maridy, ifrity i ghule, czy jakoś tak; w moim komentarzu było odniesienie do ifrytów, gdzie nie spodobała mi się nazwa "radża".

Co do syren, to w Herosach przynajmniej ptasie nogi mają. Jak się pływa po morzach, to czasami można je spotkać tracąc trochę wojska za doświadczenie.

Co do barona piekieł, to wyglądem zupełnie nie przypomina poprzednich poziomów, ale jak rozumiem grafiki kosiarzy i Archibaldów się zmienią?

Co do gargulców to miałem na myśli materiał, z którego miałyby być zbudowane. Golemy można ze wszystkiego właściwie poskręcać, ale rzygacze są obiektami typowo kamiennymi.

Co do szkieletu weterana czepiałem się ze względu na jego "automatyczne przeszkolenie", nie ma zwykłych szkieletów, które mogły by do stopnia weterana awansować.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#33 2015-06-24 18:05:25

 Sality

Rekrut

522594
Skąd: Jak najdalej
Zarejestrowany: 2015-06-22
Posty: 52
Miasto: Loch
Kampania: Odrodzenie Erathii
Jednostka: Cesarska Meduza
Bohater: Dace
Magia: Ognia
WWW

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

MJOdorczuk napisał:

Co do szkieletu weterana czepiałem się ze względu na jego "automatyczne przeszkolenie", nie ma zwykłych szkieletów, które mogły by do stopnia weterana awansować.

Tutaj zrobiłem sobie trochę pola do działania. Jeżeli udałoby mi się ogarnąć skryptowanie i byłbym w stanie dodać trzecie ulepszenie do innych jednostek, które go nie mają, wtedy pojawią się zwykłe szkielety jako nieulepszona jednostka 1 poziomu.

MJOdorczuk napisał:

Co do dżinizmu to jest to religia, z której wywodzą się cztery dżinny, afrydy, maridy, ifrity i ghule, czy jakoś tak; w moim komentarzu było odniesienie do ifrytów, gdzie nie spodobała mi się nazwa "radża".

Zapewne jak wezmę się za Ifrity, to zmienię te nazwy.

MJOdorczuk napisał:

Co do syren, to w Herosach przynajmniej ptasie nogi mają. Jak się pływa po morzach, to czasami można je spotkać tracąc trochę wojska za doświadczenie.

Fakt, było coś takiego. Chociaż mi one wyglądem jednak bardziej przypominają Harpie.


http://orig02.deviantart.net/83e6/f/2013/160/a/7/machine_gun_anime_girl_signature_by_raykorn-d68e1af.png

Było się niegdyś weteranem Heroes'ów... Stare, dobre czasy. Teraz tylko te WoGi i WoGi...

Wszelkie pytania kierować najlepiej na GG: 522594 (tam najłatwiej mnie dorwać).

Offline

 

#34 2015-06-24 23:29:29

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Z tymi szkieletami rzeczywiście jest problem. Zamiast nich proponowałbym (gdyby istniała taka możliwość) zrobić ulepszenie 2. poziomu Nekropolii: Ożywieniec -> Zombie -> Zmutowany zombie. W dwójce była taka jednostka, myślę, że nawet by pasowała .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#35 2015-06-24 23:50:33

 Sality

Rekrut

522594
Skąd: Jak najdalej
Zarejestrowany: 2015-06-22
Posty: 52
Miasto: Loch
Kampania: Odrodzenie Erathii
Jednostka: Cesarska Meduza
Bohater: Dace
Magia: Ognia
WWW

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Cóż, akurat Zombie -> Mumie jakoś się nie gryzie, więc tutaj chyba raczej nie będę zmieniał podstawowego ulepszenia w WoG, ale kto wie... Zmutowany Zombie brzmi całkiem fajnie Jak macie pomysły - dawać je tutaj. Ja was nie ugryzę, a mogą mi się one spodobać


http://orig02.deviantart.net/83e6/f/2013/160/a/7/machine_gun_anime_girl_signature_by_raykorn-d68e1af.png

Było się niegdyś weteranem Heroes'ów... Stare, dobre czasy. Teraz tylko te WoGi i WoGi...

Wszelkie pytania kierować najlepiej na GG: 522594 (tam najłatwiej mnie dorwać).

Offline

 

#36 2015-06-28 18:03:15

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Ciekawe. Twórz po swojemu tak najlepiej. Do trzecich ulepszeń możesz wykorzystać modyfikacje cztery ulepszenia. Inny sposób zastosował Hero of light. I ostatni sposób jak Gelu. Skrypty trochę poznałem.

Ostatnio edytowany przez Baron (2015-06-29 21:51:07)

Offline

 

#37 2015-06-29 18:20:55

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

A tak nawiasem mówiąc, skoro już mowa o Gelu: dałoby się jego skrypt tak zmodyfikować, aby utworzyć bohaterów ulepszających inne jednostki (np. żelazne golemy w złote czy coś w tym stylu) i jednocześnie zachować standardowego Gelu w grze?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#38 2015-06-29 22:20:05

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Na erze można każdemu bohaterowi dodać ulepszanie czegokolwiek na cokolwiek.
!!HEn0:X6/n1/n2/n3;

I JUŻ! TAKI KRÓTKI WZOREK WPISUJESZ W NOTATNIKU!

n0 numer herosa
n1,n2 numery stworzeń które chcemy ulepszać
n3 stwor który ma wyjść w wyniku

Robisz folder np. Skrypty w nim folder data w nim folder s. I tam umieszczasz zwykły plik tekstowy txt. Dopisujesz do listy modow i masz!

Numery stworzeń i herosów są w poradniku do ery.

Z tym że ją chcę dodać warunek że np. ulepsza  ALE OD 5 POZIOMU! Bo gdybyśmy dali od pierwszego. To wystarczyło by wykupić herosów i nie budować ulepszonych budynków tylko herosami ulepszać. To by psulo grę.

Ostatnio edytowany przez Baron (2015-06-29 22:58:11)

Offline

 

#39 2015-06-29 23:04:44

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Super sprawa, dzięki za objaśnienie!  Widzę, że skryptami można naprawdę wiele zdziałać.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#40 2015-06-30 10:10:12

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Miasta własne cz2 Odświeżona

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Novo Turismo Resort & Spa hotels-world.pl