@Wuwu jakie aury? Te na polu bitwy? Wiele waszych pytań wyjaśnię w moim filmach. Zrobiłbym już je, ale w tym tygodniu mam dużo prac do wykonania i projektów.
@Baron, pól bitew mamy wiele. Akurat w tym przypadku widać wiele światła i zieleni. Plansze pełne są roślinności. Pomniejszając pole bitwy jakby widać nawet wejście i wyjście z pola bitwy. Zazwyczaj jest czymś otoczone. Pola dla każdego mogą mieć różną wielkość, to zależy czy bawisz się rollerem.
Pobrałem wczoraj demo Heroes VI. Dzisiaj wrzucam. Nie będą to Kroniki z uwagi na wielkość pliku i transfer, dlatego pojawi się na moim koncie chomikuj jako darmowe. Mam dość wolny internet, więc to nieco potrwa. Poza tym obiecałem coś Ivanowi.
Offline
Rekrut
Chodzi o te aury, że jak się w nie wejdzie to np. podlepszają magię
Offline
Nie koniecznie to są aury. Z tego co ja pamiętam były: sidła - zadają ileś obrażeń i zmniejszają ruch, sztandar - zwiększa ruch i dodaje morale, jakaś taka rzeźba - nie pamiętam.
Dzisiaj pofatygowałem się, aby porobić screeny planszą jakie są dostępne w trybie pojedynku. Pola są większe one wyglądają tak, gdyż chciałem wam uchwycić istotne elementy. Rozmieszczenie przeszkód oczywiście jest losowe. Nie raz to jakaś kłoda czy głazy. W przyszłości pokażę wam Arenę, Piramidę czy Smoczą Utopie.
Zaczynamy:
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -48-59.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -47-53.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -23-28.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -51-40.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -55-40.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -19-87.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -48-15.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -30-78.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -57-43.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -42-98.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -50-87.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … -18-58.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 3/10/3.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 3/10/2.png
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 3/10/1.png
Oczywiście tym większe powiększenie tym otoczenie i jednostki wyglądają lepiej. Na więcej materiałów musicie czekać, gdy to ukażą się w dziale Heroes VI - Kroniki Heroes.
Ostatnio edytowany przez Markham (2013-10-07 16:49:29)
Offline
Obywatel
Dzieki ! Teraz widze . Ladne to jest ale niestety pole bitwy zajmuje jakas 1/4 ekranu . Powinno byc duzo wieksze .
A jak tam rozbudowa miast ?
Budynki dajace kase ile przynosza dziennie i ile kosztuja . Ile kosztuje wykup miesieczny przyrostu armii . I jak ten przyrost wyglada czy dzieki specjalnym budynkom jest o 100 wyzszy ? Jak porownanie z innymi czesciami ?
Offline
Gdy zmniejszono liczbę surowców, ceny mocno się zmieniły. Budynki dające kasę dają jej tyle samo. Jeśli mówić o jednostkach to mamy jak wspominałem ich trzy poziomy. Cena stworzeń np.z trzonu jest lekko podobna. Chociaż przez to znikły spore różnice np. pomiędzy poziomem 1 a 7. Wydatki na stworki jakby wzrosły, ale grając w Heroes VI nie poczujemy tego. Ulepszając siedliska automatycznie zwiększymy przyrost . Każdy stworek nie ma już osobnego siedliska na mapie. Jest jedno, które daje przyrost całemu poziomowi. Około 1-4. Forty także tak działają. Możemy zakupić stworzenia z wszystkich miast jednocześnie - co jest dobre i złe, aby zwiększyć jeszcze bardziej przyrost powinniśmy przebudować nasze różnofrakcyjne miasta. Złoto dodatkowo generuje targowisko - 250 codziennie. Łza Ashy(Graal) po staremu zwiększa populację. Są także umiejętności i specjalizacje które to dają. Populacja jednostek z jednego poziomu różni się przeważnie 1- 3. Silniejszych dostajemy lekko mniej.
Offline
Obywatel
Mozna kupic caly przyrost z wszystkich zamkow w jednym zamku jak rozumiem ???
Troche jak widze zmienili .
Czy kupuje sie umocnienia miasta i co one daja ? A budynki specjalne sa ? Typu dodaje 1 atakj czy obrony ?
Offline
Generał
Offline
Link alternatywny: http://www.fileplanet.com/221898/downlo … es-VI-Demo
Stąd je brałem. Co zawiera:
- zdolność gry wszystkimi frakcjami(Loch jest w Cieniach mroku),
- kampanie Prolog, składającą się z dwóch map,
- jedną mapę,
Uwaga: Wersja demo nie zawiera Confluxu, przez co nie będzie naszego profilu, broni rodowych, bestiariusza czy Ołtarza życzeń.
Offline
Obywatel
Cooo ? Nie trzeba miec podstawki ? Wystarczy to sciagnac ? Naprawde i juz sie zagra ?
Offline