Są dość logiczne te panele. Brakowało wam ekranów?
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 3505_n.jpg
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 1377_n.jpg
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 6267_n.jpg
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 4478_n.jpg
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 0201_n.jpg
http://heroes.egildia.pl/wp-content/upl … 5522_n.jpg
Z ekranu Przystani zrobiłem dość fajny wygaszacz.
Jeżeli już jesteśmy w miastach to przedstawiam wam theme każdego. Szkoda, że Nekropolia ma taki.
Loch: https://www.youtube.com/watch?v=cPdTOXBtvy0 - dość smętne, ale pasuje do smutnej historii
Sanktuarium: https://www.youtube.com/watch?v=a9ddz8J … F7C6B7F653 0 - świetne
Twierdza: https://www.youtube.com/watch?v=NUDR8lo … F7C6B7F653 - najlepsze połączenie widoku miasta z motywem muzycznym lub https://www.youtube.com/watch?v=2cNSEMybGhc
Przystań: https://www.youtube.com/watch?v=szqPzwHwCoA - no, no
Nekropolis: https://www.youtube.com/watch?v=aiflfAHIVIM
Inferno: https://www.youtube.com/watch?v=vCqp-IX39gg
https://www.youtube.com/watch?v=aiflfAHIVIM
https://www.youtube.com/watch?v=Rmh50IeZmSo
https://www.youtube.com/watch?v=Mh5S-rqzLoY
https://www.youtube.com/watch?v=RDVoAejPID8
Offline
Nawet po muzyce da się poznać, że to już nie ten Heroes, do którego człowiek przez lata przywyknął. Co nie zmienia faktu, że utwory są śliczne.
Offline
Generał
Mogę powiedzieć po rozegraniu kampanii itp. że gra jest dobra, na swój sposób. W sumie jest takim samym pariasem serii jak Heroes IV bo podchodzi do pewnych spraw inaczej od preferowanej i fanatycznie umiłowanej formuły z II, III czy V. Na piątkę poszły oskarżenia innego typu ale to już inna sprawa.
Podział na drogę Łez i Krwi jest dość nietypowym, a fakt że zaklęcia wykupuje się przy rozwijaniu bohatera a nie dostaje z gildii magów może być + lub - . Z jednej strony wyklucza to element modlenia się o dobre czary przy budowie gildii czy losowania umiejętności. Możemy precyzyjnie określić w jaki sposób zbudujemy naszego bohatera. Minus bo jednak tradycyjny element gry został usunięty.
Ograniczenie liczby surowców. Pomysł na strefy kontroli posterunków i zamków wymusza stoczenie walnej bitwy by przejąć kontrolę nad całym obszarem co eliminuje odwieczny problem wkurzających bohaterów na lvl 1 zajmujących po kryjomu kopalnie. Tylko te kilka surowców na panelu wygląda tak pusto w porównaniu do bogactwa z poprzednich części. Kontrowersyjna sprawa, ogólnie zdobycie kryształów jest największym problemem i zwykle to ono hamują rozwój, bo ulepszenia budowli swoje kosztują.
Muzyka jest świetna, jak zawsze do Romero i Kinga nie można się przyczepić. Pojawia się też kilka utworów z Heroes II. Recykling czy przypomnienie pięknych czasów, wasz pogląd.
Offline