Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2014-01-06 14:03:24

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Offline

 

#12 2014-01-06 15:29:26

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Czego wam brak w Heroes VI?

Nawet po muzyce da się poznać, że to już nie ten Heroes, do którego człowiek przez lata przywyknął. Co nie zmienia faktu, że utwory są śliczne.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#13 2014-10-30 16:41:18

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Czego wam brak w Heroes VI?

Mogę powiedzieć po rozegraniu kampanii itp. że gra jest dobra, na swój sposób. W sumie jest takim samym pariasem serii jak Heroes IV bo podchodzi do pewnych spraw inaczej od preferowanej i fanatycznie umiłowanej formuły z II, III czy V. Na piątkę poszły oskarżenia innego typu ale to już inna sprawa.

Podział na drogę Łez i Krwi jest dość nietypowym, a fakt że zaklęcia wykupuje się przy rozwijaniu bohatera a nie dostaje z gildii magów może być + lub - . Z jednej strony wyklucza to element modlenia się o dobre czary przy budowie gildii czy losowania umiejętności. Możemy precyzyjnie określić w jaki sposób zbudujemy naszego bohatera. Minus bo jednak tradycyjny element gry został usunięty.

Ograniczenie liczby surowców. Pomysł na strefy kontroli posterunków i zamków wymusza stoczenie walnej bitwy by przejąć kontrolę nad całym obszarem co eliminuje odwieczny problem wkurzających bohaterów na lvl 1 zajmujących po kryjomu kopalnie. Tylko te kilka surowców na panelu wygląda tak pusto w porównaniu do bogactwa z poprzednich części. Kontrowersyjna sprawa, ogólnie zdobycie kryształów jest największym problemem i zwykle to ono hamują rozwój, bo ulepszenia budowli swoje kosztują.

Muzyka jest świetna, jak zawsze do Romero i Kinga nie można się przyczepić. Pojawia się też kilka utworów z Heroes II. Recykling czy przypomnienie pięknych czasów, wasz pogląd.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Arroyo Frio