Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2015-06-27 18:50:37

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Dzięki ludziom. Jednak trzeba posciągać te obrazki i powklejac np. gimpem. I powkładac MMA. Nie każdy potrafi. Dla mnie gimp to codzienność.

Offline

 

#12 2015-08-05 21:15:29

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Baron miałeś jakieś jeszcze problemy z siódemką?

Z szóstką sobie poradziłem, choć potem i tak opornie mi się w nią grało. Myślałem że jakoś lepiej będę znosił tę grafikę, może to przez tych brzydkich aktorów wlepianych do gry (a co jeśli to jednak czynnik ratujący?). Jednak spore znaczenie ma to co się znało od lat. Heroes znam od prawie początku nowego tysiąclecia, Might&Magic7 podobnie, przeszedłem je jednak dużo później przez trudność w ogarnięciu tej gry. Zresztą już o tym pisałem, więc się powtarzam. Po prostu czegoś mi brakuje w szóstce.

Czy same gry są spore, pewnie tak. Jak dokładnie wiemy gdzie iść to oszczędzimy sobie mnóstwo czasu, sądzę że rozgrywka jest sztucznie przedłużana przez bieganie po całym kontynencie za nauczycielami, a czasami trzeba jeszcze wykonać zadania promocyjne które też wymagają biegania/trzeba walczyć z czymś niemożliwie trudnym. Jeśli jednak mamy pod ręką np. wydrukowany spis nauczycieli to już jest o wiele łatwiej. Kiedyś gdy do netu dostępu nie było, to trzeba było ręcznie na kartce spisywać kto gdzie jest, bo dziennik chyba zapamiętuje tylko kilka najświeższych nazwisk.

Przypomniało mi to zresztą, że w starych dungeon crawlerach rysowało się też własne mapy. Gra Legend of Grimrock daje możliwość trybu hardcore, gdzie nie ma automatycznie rysowanej mapy. Ołówek, kartka i do dzieła. Ja sam rysowałem swój ekwipunek i kartę postaci jak grałem w różne książkowe gry paragrafowe. Jeśli ktoś z was grał w serię Fallout, to seria Wojownik Autostrady jest idealnym książkowym odpowiednikiem. Gangi motocyklowe, radiacja, ghule, intrygi, rozpaczliwa walka o życie na zniszczonych terenach USA. To było coś.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#13 2015-08-05 23:30:54

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Gry papierowe maja swoj styl i klimat. Rysowanie kart i map swietna sprawa. Niestety w komputerowej doprowadza do szalu brak mapy. MMI jest taki. Krecenie sie po labiryntach bez mapy szybko zniecheca do gry. Na szczescie mapy sa w internecie. To inne gatunki.
Obchodzenie domkow nalezy do najnudniejszych kwestii. W domkach powinni siedziec goscie do przylaczenia. A na umiejetnosci powinny byc centra treningowe.
Znalazlem bledy.
W MMVII MMextension nie wczytuje tekstow postaci dolaczonych. Czyli kobieta przewodnik bedzie bez tekstu. Nie dziwcie sie jesli uzywacie tej modyfikacji. Trzeba by Grayfacowi powiedziec ale po zalogowaniu sie na forum nie dostalem emaila zwrotnego...
Jest sporo bledow w siodemce. Na wyspie brakuje kasy. Trudno kupic zaklecia i umiejetnosci. Pozniej kasy jest za duzo. Piedestal powoduje taka moc ze kosicie bezmyslnie pajaki wazki itp.
Na wyspe nie ma powrotu. Bo statek laduje przed drzwiami Harmondale :-)
Pozniej najlepiej zrobic zadanie w Erathii bo jest proste. Jaskinie z troglodytami i arcomage pozniej.
Zadanie z czerwonymi kopalniami bardzo trudne. Meduzy sa ciezkie do pokonania i skamieniaja.
Z kolei jak krol elfow zleci wam zdobyc plan fortu to wystarczy wejsc do Katarzyny i wtedy dostajecie falszywy plan. W grze nie ma o tym ani slowa. Chyba ze mi MMext popsulo tekst :-) To wystarczy. Krol elfow zaliczy.
Z kolei aby awansowac druida trzeba plynac na wyspe Evermoon a nie ma czym bo statki sa zablokowane az nie zrobicue zadania w Nighonie. I nie moge awansowac druida. A dzis mecze sciany mgly. Ta lokacja mnie irytuje. Bez poradnika nie dacie rady tak jest poukrywane i trzeba miec duzo leczenia i sporo zdrowia. I niestety zapisz wczytaj na okraglo.
Co dziwne siodemka mnie najbardziej irytuje. Szostka jest wielgachna i raczej nudzi w koncu. Irytuje tylko Nicolai bo blokuje gre. Ale to nic w porownaniu z siodemka. A najlepiej co dziwne gra mi sie w osemke :-)

Offline

 

#14 2015-08-06 00:42:42

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Ja bym osobiście druida nie używał w siódemce, on był chyba mieszanką druida i maga, ale nie jest w stanie nauczyć się magii światła/ciemności. Bardzo ważne jest zdobycie zwoju niewidzialności i ukradkowe przedarcie się do Nighonu. Tam możemy wyszkolić maga w magii wody, jest to bardzo ważne dla m.in miejskiego portalu.

W sumie nieważne jaką drużynę tworzysz, miej kapłana i maga. Pozostałe postacie są wolne do wyboru, ale już sam proponowany na starcie przez twórców team jest dosyć ok. Łucznik epicko pruje z łuku, ale gorzej rozbraja pułapki. Nadrobić to można magią ziemi z telekinezą do otwierania zamków albo kumulować pierścienie otwierania zamków. Zresztą na końcu gry i tak wszyscy przerzucimy się na blastery. Bziuuut.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2015-08-06 22:43:50

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Tak zwoj niewidzialnosci. Tak to robia na filmikach. Wtedy to proscizna. A ja przeszedlem bez :-) Bo nie wiedzialem. Ale sie zmordowalem. Na koniec jeszcze klucze nie dzialaly. Okazuje sie ze aby otworzyc zamek NIE WCISKACIE DZIURKI OD KLUCZA! Bo wtedy sie nie otworzy. Strasznie mnie to zirytowalo. Ale wyczytalem ze trzeba spacja. A sam wyprobowalem mysza ale trzeba stuknac w kamien postumentu nie w dziurke! Tak dziwnie. Czyli sciany mgly pamietajcie.
Przy modzie grayface to ja moge miec i magie swiatla u rycerza:-) Tam mozna ustawic umiejetnosci.

Offline

 

#16 2015-08-07 11:27:10

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Rycerz w ogóle ma pasek many? Nawet nie pamiętam lol.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#17 2015-08-07 21:18:42

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Jeśli dodasz mu many to będzie miał. Można to zrobić albo w MMextension. Niestety dla MM7 jest ono wadliwe bo psuje teksty. Albo dodac w pliku exe. Ja wiem gdzie. Kiedys moze napisze jak to robic dla calej trojki gier. Glownie to potrzebne do siodemki. Bo w 6,8 wystarczy MMext i zwykle tabelki. Wszystko jest u grayfacea. Rozpakowujesz MMext. Wlaczasz gre. Wtedy w folderze data robi ci sie folder tables. A tam sa tabelki gdzie mozna prawie wszystko zmienic. Przydzial punktow zycia many umiejetnosci itp. Txteditem ktory tez jest u grayfacea.

Offline

 

#18 2015-08-08 10:20:35

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Dla mnie to raczej niepotrzebne, ale z drugiej strony i tak Rycerz miał u mnie najwięcej punktów, bo Mag musiał pompować w te wszystkie magie, kapłan/paladyn w magie/obronność, łotrzyk w różności. Po prostu grunt to mieć 4 specjalistów.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki sprzątanie bydgoszcz skup samochodów zielona góra