Tajemnice Antagarichu | Heroes 1,2,3,4,5,6,7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1,2,3,4,5,6,7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#1 2015-06-21 13:51:26

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Postanowiłem zrobić wątek o problemach z MMVII! Dziś zacząłem w nią grać. Ale wiem są jakieś poważne błędy.
Np. Nie należy brać rozdzki od Malwicka bo później blokuje całe fragmenty mapy. Lepiej wziąć edytor zapisów i sobie ją dodać.
Jeśli są jakieś inne tak duże błędy to napiszcie żebym coś nie popsuł a innym się przyda.

Offline

 

#2 2015-06-21 16:55:24

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Ja tam nie wiem o błędach z różdżką, a skąd masz swój egzemplarz. Ja mam z tej złotej edycji VI-IX + Legends od Cenegi. Wiem tylko że wzięcie różdżki skutkowało questem do wykonania inaczej wszystkie sklepy w Harmondale były zablokowane.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#3 2015-06-21 21:50:32

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Mam angielską którą spolszczylem paczem Moka. A gram na modyfikacji Grayface. Co ciekawe nie spotkałem tego Malwicka! Tylko mam list że odszedł coś tam grożąc. Zakonczyłem na dziś kilkanaście minut temu. Lądowaniem w Harmondale. Tylko się zastanawiam czy może dodać sobie edytorem całą tą różdzke. Która to jest? Bo jak się coś zablokuje to szkoda. I czy dodać w Harmondale, czy lepiej na Wyspie? Poszukam może coś będzie.

Offline

 

#4 2015-06-22 15:17:47

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

To bodajże różdżka kul ognia z rogu jednorożca. Opis mówił, że zabicie jednorożca jest potwornym czynem czy coś w tym guście, stąd korzystanie z takiej różdżki jest moralnie wątpliwe. Zresztą Malwick to też jest podejrzany gość ale z kim on był związany, nie pamiętam.

Co do różdżki to zawsze można się bez niej obejść, i tak da się znaleźć sporo różnych po drodze. Tak długo jak masz ekipę przeszkoloną w łukach to powinno być ok.

Z innej beczki muszę pomyśleć nad tym patchem Greyface do szóstki, bo zmienił on obłożenie na bardziej podobne do siódemki i wyeliminował crashe przy przejściach do kilku lokacji. Niestety zniknęła muzyka.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2015-06-22 15:20:01)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#5 2015-06-22 23:09:17

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Ta rozdzka to jest tylko na smoka. Musiałem mu nieświadomie odmówić. Pierwszy raz grałem. I dobrze. Ten koles jest że ścieżki ciemności. Ja tam nie chcę tego. Ona jest niepotrzebna i jak nie ma jej to gra jest w porządku. Problem jak wezmiecie. Wtedy wchodzicie na ścieżkę ciemności. A nie jest to jasno powiedziane, więc uwaga.

Muzyka jest! W ustawieniach wpisujesz muzyka = 1:-):-):-) zamiast 0 i masz! To samo z animacjami! Z tym że muzykę musisz skopiować  do folderu MUSIC! A animacje do anims czy coś takiego.
Mało tego. Weź sobie MMExtension. To jest genialne. Tam ci wyrzuca tabelki. I SAM MOŻESZ USTAWIĆ JAKA KLASA MA JAKIE UMIEJĘTNOŚCI! STATYSTYKI POCZĄTKOWE! UMIEJĘTNOŚCI STARTOWE! WSZYSTKO REGULUJESZ! Nie mówiąc o dźwięku czy barwach! To też jest regulowane! Możesz pisać skrypty! I własne zadania. Poza tym masz tam podwójną szybkość f2! Genialne! Ja gram we wszystkie części na grayfaceu! I sobie pomodyfikowalem.
Wszystkim daje adres:
https://sites.google.com/site/sergroj/
Tu macie kopalnie materiałów z serii. Do każdej części MM i sporo do Herosów.
Zanim zaczniecie grać sciagnijcie. A pacze grayface można rozpakowac w odrębnym folderze a potem przenieść gdzie trzeba. Ją tak robię.

Offline

 

#6 2015-06-23 12:41:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Popatrzyłem nieco po sieci i sprawa z questem wygląda tak.

Odbija się on czkawką dopiero jak wybierzesz stronę Światła lub Ciemności, tj. po wyborze sędziego parę tygodni później. Dostajesz zadanie okradzenia swoich sojuszników, czyli po stronie Światła kradniesz w Celeste, po stronie Ciemności w Czeluści. Na niewidzialności można się przemknąć przez zamek i ukraść bodajże obraz. Masz go dostarczyć gildii najemników z tego co zrozumiałem. Niestety okradzeni sojusznicy natychmiast łapią, że to my ich tak urządziliśmy. Strażnicy stają się wrodzy, a sala tronowa jest zamknięta. Bez sali tronowej nie da się popchnąć fabuły do przodu bo musisz rozmawiać z Gavinem Magnusem / Archibaldem. Trzeba czekać aż lokacja się zresetuje, a to zajmuje minimum rok. Najlepiej np. zabić jakiegoś wieśniaka a potem przesiedzieć w więzieniu by czas szybciej zleciał. Wszystko dla głupiej różdżki. Stąd omijaj to zadanie szerokim łukiem. Ewentualnie możesz odmówić i nie wykonać zadania. Harmondale zostanie zaatakowane przez gobliny i musisz zabić absolutnie wszystkie, co do sztuki. To słabe gobliny, ale teraz szukaj każdego. W międzyczasie wszystko w Harmondale jest zamknięte na 8 spustów.

Dobra to ja się przyjrzę, bo chociaż obie gry dzieli tylko rok to o ile na VII mogę patrzeć i grać bez problemu to już VI mnie trochę męczy a z piękną muzyką od Romero zawsze lepiej. Co do VII to pewnie siła przyzwyczajenia, w H3 się dużo grało stąd VII która dzieli z nią sporo grafiki jest tak naprawdę wersją nie z lotu ptaka a z perspektywy 1 osoby. W strategii musimy walczyć z setkami różnych jednostek, a tutaj musimy osobiście się z każdą zmierzyć twarzą w twarz i przekonać się jakie to bestie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#7 2015-06-23 15:10:14

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Jeszcze znalazłem że gobliny się klinują w ścianach. A wieśniaków omijam szeroko podczas walk. A jak przypadkiem trafię to wracam do zapisu. Zatem nie bierzcie tej rozdzki, nie jest specjalnie potrzebna, to jest błąd w tej grze.

Muzykę można ściągnąć z wielu miejsc. W folderze Music zmienisz nazwy na numerki 1 2 3 4 itd. według numeru ścieżki który jest na pliku z każdym kawałkiem. W opcjach MP3 = 1. I tylko tyle.  W MMVIII nawet nie zmieniłem numerków i też gra.

I MMExtension do każdej części jest odrębne. Genialne. Ja już pozmienialem klasy statystyki. Gram ze statystykami typu od 0 do 11 :-) Ale za to przyspieszylem awanse zwiększając ilość doświadczenia do zdobycia za walkę i zmniejszając wytrzymałość potworów. Także łuk mogą opanować 4 klasy, ale za to inni mogą... rzucać nożami i wloczniami :-) Takiej wersji to jeszcze nie było :-)

MMVI podobała mi się ale za duża. Ze 3 mapy tak wyczyściłem i utknalem. Wziąłem MMVIII i też ze 3 mapy. A wczoraj zacząłem MMVII. Zobaczę ile dam radę. Gry mi się podobają ale są za długie. Nie ma to jak Herosy i scenariusze. Tu też powinny być.

Ostatnio edytowany przez Baron (2015-06-23 15:13:14)

Offline

 

#8 2015-06-26 12:23:39

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Zobaczmy, w pliku MM6.ini wartość PlayMP3=0, zmieniłem to na 1. Muzyka się jednak nie odtwarza, choć utwory są w katalogu Music jako Track 1, Track 2 itd. Są jednak w formacie .ogg pewnie trzeba będzie je skonwertować na MP3.

Zrobione, tylko uwaga, nazwy też trzeba zmienić stąd:

Track 1.ogg -> 1.mp3

Nazwa jest ważna, bo Track 1.mp3 nie będzie działać, trzeba wyrzucić Track.

Oprócz tego zainstalowałem spolszczenie, z Acidcave. Podmiana 2 plików z folderu data, prosta sprawa.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2015-06-26 12:58:45)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#9 2015-06-26 20:30:27

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Jest też spolszczenie klawiszy:
http://grajpopolsku.pl/forum/viewtopic.php?t=1359
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1063&page=6
Trzeba nakleić na oryginał i włożyć za pomocą MMArchive... I macie wszystko po polsku. Chyba jako pierwszy na świecie gralem w całkowicie spolszczona tekstowo MMVI :-)
http://i.imgur.com/g5RlamM.gif

Offline

 

#10 2015-06-26 21:35:06

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

A widzisz to tłumaczenie jest jeszcze głębsze bo dodatkowo przetłumaczyło np. menu które nadal jest po angielsku.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#11 2015-06-27 18:50:37

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Dzięki ludziom. Jednak trzeba posciągać te obrazki i powklejac np. gimpem. I powkładac MMA. Nie każdy potrafi. Dla mnie gimp to codzienność.

Offline

 

#12 2015-08-05 21:15:29

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Baron miałeś jakieś jeszcze problemy z siódemką?

Z szóstką sobie poradziłem, choć potem i tak opornie mi się w nią grało. Myślałem że jakoś lepiej będę znosił tę grafikę, może to przez tych brzydkich aktorów wlepianych do gry (a co jeśli to jednak czynnik ratujący?). Jednak spore znaczenie ma to co się znało od lat. Heroes znam od prawie początku nowego tysiąclecia, Might&Magic7 podobnie, przeszedłem je jednak dużo później przez trudność w ogarnięciu tej gry. Zresztą już o tym pisałem, więc się powtarzam. Po prostu czegoś mi brakuje w szóstce.

Czy same gry są spore, pewnie tak. Jak dokładnie wiemy gdzie iść to oszczędzimy sobie mnóstwo czasu, sądzę że rozgrywka jest sztucznie przedłużana przez bieganie po całym kontynencie za nauczycielami, a czasami trzeba jeszcze wykonać zadania promocyjne które też wymagają biegania/trzeba walczyć z czymś niemożliwie trudnym. Jeśli jednak mamy pod ręką np. wydrukowany spis nauczycieli to już jest o wiele łatwiej. Kiedyś gdy do netu dostępu nie było, to trzeba było ręcznie na kartce spisywać kto gdzie jest, bo dziennik chyba zapamiętuje tylko kilka najświeższych nazwisk.

Przypomniało mi to zresztą, że w starych dungeon crawlerach rysowało się też własne mapy. Gra Legend of Grimrock daje możliwość trybu hardcore, gdzie nie ma automatycznie rysowanej mapy. Ołówek, kartka i do dzieła. Ja sam rysowałem swój ekwipunek i kartę postaci jak grałem w różne książkowe gry paragrafowe. Jeśli ktoś z was grał w serię Fallout, to seria Wojownik Autostrady jest idealnym książkowym odpowiednikiem. Gangi motocyklowe, radiacja, ghule, intrygi, rozpaczliwa walka o życie na zniszczonych terenach USA. To było coś.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#13 2015-08-05 23:30:54

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Gry papierowe maja swoj styl i klimat. Rysowanie kart i map swietna sprawa. Niestety w komputerowej doprowadza do szalu brak mapy. MMI jest taki. Krecenie sie po labiryntach bez mapy szybko zniecheca do gry. Na szczescie mapy sa w internecie. To inne gatunki.
Obchodzenie domkow nalezy do najnudniejszych kwestii. W domkach powinni siedziec goscie do przylaczenia. A na umiejetnosci powinny byc centra treningowe.
Znalazlem bledy.
W MMVII MMextension nie wczytuje tekstow postaci dolaczonych. Czyli kobieta przewodnik bedzie bez tekstu. Nie dziwcie sie jesli uzywacie tej modyfikacji. Trzeba by Grayfacowi powiedziec ale po zalogowaniu sie na forum nie dostalem emaila zwrotnego...
Jest sporo bledow w siodemce. Na wyspie brakuje kasy. Trudno kupic zaklecia i umiejetnosci. Pozniej kasy jest za duzo. Piedestal powoduje taka moc ze kosicie bezmyslnie pajaki wazki itp.
Na wyspe nie ma powrotu. Bo statek laduje przed drzwiami Harmondale :-)
Pozniej najlepiej zrobic zadanie w Erathii bo jest proste. Jaskinie z troglodytami i arcomage pozniej.
Zadanie z czerwonymi kopalniami bardzo trudne. Meduzy sa ciezkie do pokonania i skamieniaja.
Z kolei jak krol elfow zleci wam zdobyc plan fortu to wystarczy wejsc do Katarzyny i wtedy dostajecie falszywy plan. W grze nie ma o tym ani slowa. Chyba ze mi MMext popsulo tekst :-) To wystarczy. Krol elfow zaliczy.
Z kolei aby awansowac druida trzeba plynac na wyspe Evermoon a nie ma czym bo statki sa zablokowane az nie zrobicue zadania w Nighonie. I nie moge awansowac druida. A dzis mecze sciany mgly. Ta lokacja mnie irytuje. Bez poradnika nie dacie rady tak jest poukrywane i trzeba miec duzo leczenia i sporo zdrowia. I niestety zapisz wczytaj na okraglo.
Co dziwne siodemka mnie najbardziej irytuje. Szostka jest wielgachna i raczej nudzi w koncu. Irytuje tylko Nicolai bo blokuje gre. Ale to nic w porownaniu z siodemka. A najlepiej co dziwne gra mi sie w osemke :-)

Offline

 

#14 2015-08-06 00:42:42

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Ja bym osobiście druida nie używał w siódemce, on był chyba mieszanką druida i maga, ale nie jest w stanie nauczyć się magii światła/ciemności. Bardzo ważne jest zdobycie zwoju niewidzialności i ukradkowe przedarcie się do Nighonu. Tam możemy wyszkolić maga w magii wody, jest to bardzo ważne dla m.in miejskiego portalu.

W sumie nieważne jaką drużynę tworzysz, miej kapłana i maga. Pozostałe postacie są wolne do wyboru, ale już sam proponowany na starcie przez twórców team jest dosyć ok. Łucznik epicko pruje z łuku, ale gorzej rozbraja pułapki. Nadrobić to można magią ziemi z telekinezą do otwierania zamków albo kumulować pierścienie otwierania zamków. Zresztą na końcu gry i tak wszyscy przerzucimy się na blastery. Bziuuut.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2015-08-06 22:43:50

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1042
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: M&MVII: Za krew i honor - Zanim zagrasz przeczytaj..

Tak zwoj niewidzialnosci. Tak to robia na filmikach. Wtedy to proscizna. A ja przeszedlem bez :-) Bo nie wiedzialem. Ale sie zmordowalem. Na koniec jeszcze klucze nie dzialaly. Okazuje sie ze aby otworzyc zamek NIE WCISKACIE DZIURKI OD KLUCZA! Bo wtedy sie nie otworzy. Strasznie mnie to zirytowalo. Ale wyczytalem ze trzeba spacja. A sam wyprobowalem mysza ale trzeba stuknac w kamien postumentu nie w dziurke! Tak dziwnie. Czyli sciany mgly pamietajcie.
Przy modzie grayface to ja moge miec i magie swiatla u rycerza:-) Tam mozna ustawic umiejetnosci.

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl Blow OFF www.wielka-plyta.pl kartki-komunijne-recznie-robione.eu zaproszenia-na-komunie-recznie-robione.eu bielizna