Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#91 2009-10-21 19:21:13

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek v Lochy

Gryf - Beholder - Hm, hm, hm. Staty prawie te same [9-9 gryf, 10-10 beh]. Beholder strzela. Gryf ma nieco lepsze dmg, szybszy, nieco tańszy. ACZKOLWIEK, bonusy są dla Beha o.O Bez ograniczeń w walce wręcz daje mu REMIS z gryfem. Przykro mi, fani Zamku Beholderów zawsze mi dużo zostawało po walce i zmiatały wszystko [nikt nie atakuje, a jak już, to kontra i śmiałek leży ;p a na Gryfy zawsze wszyscy idą wpierw]

Beholder może i jest silny, ale z gryfem nie ma szans. Po pierwsze przyrost gryfa i jego fajny spec już daje przewagę nad beholderem. To, że beholder ma brak ograniczeń, nie znaczy, że się nie posypie od ataku gryfa. A z tym, że wszyscy lecą na gryfa to się mylisz, bo w zamku to pierwsi na odstrzał idą krzyże, czempy i kusze.

Krzyż - Meduza - Krzyż lepsze dmg, staty, hp, speed ten sam, Meduza tańsza. Bez ograniczeń. Strzela. Jednak.. MINIMALNIE [zaznaczam to!] wygrywa Krzyż.

Jak sam napisałeś ma lepsze staty, dmg, hp i do tego podwójny atak. A meduza czym się może pochwalić? Tylko tym, że strzela i to ma tylko 8 strzał,i zamienia w kamień, więc nie ma rewelacji.

Offline

 

#92 2009-10-21 19:32:03

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Re: Zamek v Lochy

Beholder może i jest silny,ale z gryfem nie ma szans.Po pierwsze przyrost gryfa i jego fajny spec już daje przewagę nad beholderem.To,że beholder ma brak ograniczeń nie znaczy,że się nie posypie od ataku gryfa.A z tym,że wszyscy lecą na gryfa to sie mylisz,bo w zamku to pierwsi na odstrzał idą krzyze,czempy i kusze.

Ja wale na start w gryfy ;p. Przyrost gryfa jest taki sam jak oków i mi nie wmawiaj, że nie ma szans z gryfem, bo byś skłamał. Oczy to jeden z atutów lochów. Ten jego "fajny spec" nie pomaga zbytnio.

Jak sam napisałeś ma lepsze staty,dmg,hp i do tego podwójny atak.A meduza czym sie może pochwalić?Tylko tym,że strzela i to ma tylko 8 strzał i zamienia w kamień więc nie ma rewelacji.

Z tym się zgodzę, ale nie do końca. Jak strzały skończą, no to haste i zaiwania po mapie i kamieniuje przeciwników. Ona nie służy tylko do strzelania. Podejdzie do krzyża i trochę sobie postoi (krzyż ;p).


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#93 2009-10-21 19:44:56

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Zamek v Lochy

Oczy są cienkie bolki, strzelają słabo i tyle, żadne hp ich nie uratuje, harpie też kiepskie, bo ani do eksploracji nie są jakieś specjalnie potrzebne i na FB bardzo przeciętne.


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#94 2009-10-21 20:42:19

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek v Lochy

Crassus z tym przyrostem mnie powaliłeś. Jak przyrost oczkow może być równy przyrostowi gryfa? Mamy budynek specjalny, co nam daje chyba 6/8 gryfów więcej, nie pamiętam dokładnie.

Offline

 

#95 2009-10-21 20:44:51

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Zamek v Lochy

Zamek - Gildia na 4. poziomie i najczęściej pojawia się magia ziemi.Pikinier jest dobry, ma dużo hp, średni Atak i średnią Obronę.Kusznik strzela 2 razy, ale ma obrażenia 2-3(wOw).Gryf to czołówka poziomu.Krzyżowiec atakuje 2 razy i ma b. dobre staty.Mnich to dno, ale ma brak ograniczeń w walce wręcz.Czempion szybki, dużo hp i b. dobry atak.Archanioł to też czołówka poziomu.

Lochy - Gildia na 5. poziomie i najczęściej pojawia się magia ziemi.Troglodyta odporny na oślepienie i ma niezłe dmg.Harpia to czołówka poziomu.Beholder strzela i ma brak ograniczeń w walce wręcz.Meduzy zamieniają w kamień i strzelają, mają też nawet dużo hp.Minotaur to czołówka poziomu.Mantykory to dno poziomu.Czarne Smoki zaraz po Archaniołach to czołówka poziomu.

W magii lepszy jest Loch.Loch ma przewagę w jednostkach 2., 5. A Zamek ma przewagę w jednostkach 1., 3., 6. i 7., więc lepszy jest Zamek.

Offline

 

#96 2009-10-21 21:40:21

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek v Lochy

Halabardnik> piekielny troglodyta : dodatkowe trogi z Shaktim są na początku bardzo przydatne, ale potem I poziom nie odgrywa tak znaczącej roli jak na początku. Za to halabardnik ma lepsze staty i dłużej wytrzyma jako zasłona.

Kusznik = harpia wiedźma : tutaj dam remis. Dlaczego? Ano dlatego, że harpia atakuje i wraca, ale ogólnie jakaś wybitna nie jest, ma duży rozrzut obrażeń. Za to kusze w zwarciu padają jak muchy, a na odległość z osłoną są użyteczni i potrzebni. Remis.

Gryf = beholder : Ciężko powiedzieć. Beholder strzela i zadaje te same obrażenia w zwarciu i na odległość. Ciężko zabić i wytrzymały. Gryf w zwarciu trochę lepszy, remis za brak ograniczeń i strzelanie u beholdera.

Krzyżowiec> meduza królewska : tutaj nie ma żadnych wątpliwości.

Kapłan< minotaur królewski : temu pierwszemu wiele brakuje do drugiego...

Czempion> chimera : Zwierzak ma co prawda paraliż, ale to nie zmienia podstawowej wady- mógłby być lepszy, a czempion z rozpędu zadaje większe obrażenia.

Archanioł= czarny smok : smok ma więcej życia i odporność na magię, za to archanioł ma bardzo zbliżone staty i wskrzesza. Dla mnie remis, ale lekko przechylony na smoka.

Budynki specjalne: Loch ma lepsze- wir magii, akademia wojny
Cena: Zamek tańszy, wymaga głównie drewna i kamienia
Magia: Zamek ma wodę, a Loch ziemię. Ciężko powiedzieć, które jest lepsze.

Razem: miasta są dość wyrównane, ocena może być miejscami nieco subiektywna, uzależniona od stylu gry. Dlatego nie wytypuję zwycięzcy na 100%


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#97 2009-10-21 21:46:58

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek v Lochy

Kusznik = harpia wiedźma : tutaj dam remis. Dlaczego? Ano dlatego, że harpia atakuje i wraca, ale ogólnie jakaś wybitna nie jest, ma duży rozrzut obrażeń. Za to kusze w zwarciu padają jak muchy, a na odległość z osłoną są użyteczni i potrzebni. Remis.

o.O
Po 1. haste i wait i jest gitara
Po 2. przy haste harpia wiedźma podleci, użre, powstrzyma kontrę i wróci na swoje pierwotne miejsce, i tak ze  2 kolejki, nim tamten dojdzie (a jeszcze można na rywala slowa puścić).

Wolniejsze jednostki z Harpią NIE MAJĄ szans [chybaże strzelają ]


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#98 2009-10-22 20:43:35

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Zamek v Lochy

Rozbójnik napisał:

Oczy są cienkie bolki, strzelają słabo i tyle

W takim razie gryfy też słabo atakują, bo mają podobne dmg (3-6, przy 3-5 oczu), ale mniejszy atak.

Rozbójnik napisał:

harpie też kiepskie

To rusałki też kiepskie, bo harpie mają niemalże identyczne zastosowanie w stosunku do rusałek.

King of Slayer napisał:

Gildia na 4. poziomie i najczęściej pojawia się magia ziemi.

Ciekawe od kiedy? Spróbuj zgadnąć jaka się pojawia najczęściej, bo na pewno nie ziemia.

King if Slayer napisał:

Mantykory to dno poziomu.

Dno poziomu to cyklopy, bo chimery paraliżują, co wcale nie zdarza się tak rzadko, poza tym są szybkie i latają.

King of Slayer napisał:

Czarne Smoki zaraz po Archaniołach to czołówka poziomu.

Czarne smoki zaraz PRZED archaniołami to czołówka poziomu, jasne?

Sauron napisał:

Zamek ma wodę, a Loch ziemię. Ciężko powiedzieć, które jest lepsze.

Ziemia jako najlepsza magia jest siłą rzeczy lepsza od każdej innej, tym samym punkt dla Lochu.

Offline

 

#99 2009-10-22 20:52:00

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek v Lochy

Viewer napisał:

o.O
Po 1. haste i wait i jest gitara
Po 2. przy haste harpia wiedźma podleci, użre, powstrzyma kontrę i wróci na swoje pierwotne miejsce, i tak ze  2 kolejki, nim tamten dojdzie (a jeszcze można na rywala slowa puścić).

Wolniejsze jednostki z Harpią NIE MAJĄ szans [chybaże strzelają ]

Wcale nie gitara. Jak tylko harpia wróci to ją kusznik wystrzela, a ja też mogę mieć haste, dispel, slow.  Harpia jest średnia, więc większe szkody zrobi w dużych ilościach, bo na blessa w Lochach to nie ma co za bardzo liczyć ( co najwyżej podstawowego...)

Drago napisał:

Ziemia jako najlepsza magia jest siłą rzeczy lepsza od każdej innej, tym samym punkt dla Lochu.

Na pewno nie siłą rzeczy i nie na 100%. Ciężko wskazać zdecydowanego faworyta, który przegonił resztę o lata świetlne. W każdej szkole mamy kilka wybitnych zaklęć...


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#100 2009-10-22 21:46:10

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek v Lochy

Wcale nie gitara. Jak tylko harpia wróci to ją kusznik wystrzela, a ja też mogę mieć haste, dispel, slow.  Harpia jest średnia, więc większe szkody zrobi w dużych ilościach, bo na blessa w Lochach to nie ma co za bardzo liczyć ( co najwyżej podstawowego...)

Nie ma to jak strzelać połówką strzały, co nie? Bo albo zbyt daleko, albo przeszkoda
A już jak Harpia jest za murami zamku, to kusza nie ma szans po prostu o.O 1/4 strzały, bo harpia czai się za murami i w swojej kolejce z Haste dolatuje do kuszy, użera i wraca za mury..


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki