Gryf - Beholder - Hm, hm, hm. Staty prawie te same [9-9 gryf, 10-10 beh]. Beholder strzela. Gryf ma nieco lepsze dmg, szybszy, nieco tańszy. ACZKOLWIEK, bonusy są dla Beha o.O Bez ograniczeń w walce wręcz daje mu REMIS z gryfem. Przykro mi, fani Zamku Beholderów zawsze mi dużo zostawało po walce i zmiatały wszystko [nikt nie atakuje, a jak już, to kontra i śmiałek leży ;p a na Gryfy zawsze wszyscy idą wpierw]
Beholder może i jest silny, ale z gryfem nie ma szans. Po pierwsze przyrost gryfa i jego fajny spec już daje przewagę nad beholderem. To, że beholder ma brak ograniczeń, nie znaczy, że się nie posypie od ataku gryfa. A z tym, że wszyscy lecą na gryfa to się mylisz, bo w zamku to pierwsi na odstrzał idą krzyże, czempy i kusze.
Krzyż - Meduza - Krzyż lepsze dmg, staty, hp, speed ten sam, Meduza tańsza. Bez ograniczeń. Strzela. Jednak.. MINIMALNIE [zaznaczam to!] wygrywa Krzyż.
Jak sam napisałeś ma lepsze staty, dmg, hp i do tego podwójny atak. A meduza czym się może pochwalić? Tylko tym, że strzela i to ma tylko 8 strzał,i zamienia w kamień, więc nie ma rewelacji.
Offline
Beholder może i jest silny,ale z gryfem nie ma szans.Po pierwsze przyrost gryfa i jego fajny spec już daje przewagę nad beholderem.To,że beholder ma brak ograniczeń nie znaczy,że się nie posypie od ataku gryfa.A z tym,że wszyscy lecą na gryfa to sie mylisz,bo w zamku to pierwsi na odstrzał idą krzyze,czempy i kusze.
Ja wale na start w gryfy ;p. Przyrost gryfa jest taki sam jak oków i mi nie wmawiaj, że nie ma szans z gryfem, bo byś skłamał. Oczy to jeden z atutów lochów. Ten jego "fajny spec" nie pomaga zbytnio.
Jak sam napisałeś ma lepsze staty,dmg,hp i do tego podwójny atak.A meduza czym sie może pochwalić?Tylko tym,że strzela i to ma tylko 8 strzał i zamienia w kamień więc nie ma rewelacji.
Z tym się zgodzę, ale nie do końca. Jak strzały skończą, no to haste i zaiwania po mapie i kamieniuje przeciwników. Ona nie służy tylko do strzelania. Podejdzie do krzyża i trochę sobie postoi (krzyż ;p).
Offline
Obywatel
Oczy są cienkie bolki, strzelają słabo i tyle, żadne hp ich nie uratuje, harpie też kiepskie, bo ani do eksploracji nie są jakieś specjalnie potrzebne i na FB bardzo przeciętne.
Offline
Crassus z tym przyrostem mnie powaliłeś. Jak przyrost oczkow może być równy przyrostowi gryfa? Mamy budynek specjalny, co nam daje chyba 6/8 gryfów więcej, nie pamiętam dokładnie.
Offline
Rekrut
Zamek - Gildia na 4. poziomie i najczęściej pojawia się magia ziemi.Pikinier jest dobry, ma dużo hp, średni Atak i średnią Obronę.Kusznik strzela 2 razy, ale ma obrażenia 2-3(wOw).Gryf to czołówka poziomu.Krzyżowiec atakuje 2 razy i ma b. dobre staty.Mnich to dno, ale ma brak ograniczeń w walce wręcz.Czempion szybki, dużo hp i b. dobry atak.Archanioł to też czołówka poziomu.
Lochy - Gildia na 5. poziomie i najczęściej pojawia się magia ziemi.Troglodyta odporny na oślepienie i ma niezłe dmg.Harpia to czołówka poziomu.Beholder strzela i ma brak ograniczeń w walce wręcz.Meduzy zamieniają w kamień i strzelają, mają też nawet dużo hp.Minotaur to czołówka poziomu.Mantykory to dno poziomu.Czarne Smoki zaraz po Archaniołach to czołówka poziomu.
W magii lepszy jest Loch.Loch ma przewagę w jednostkach 2., 5. A Zamek ma przewagę w jednostkach 1., 3., 6. i 7., więc lepszy jest Zamek.
Offline
Generał
Halabardnik> piekielny troglodyta : dodatkowe trogi z Shaktim są na początku bardzo przydatne, ale potem I poziom nie odgrywa tak znaczącej roli jak na początku. Za to halabardnik ma lepsze staty i dłużej wytrzyma jako zasłona.
Kusznik = harpia wiedźma : tutaj dam remis. Dlaczego? Ano dlatego, że harpia atakuje i wraca, ale ogólnie jakaś wybitna nie jest, ma duży rozrzut obrażeń. Za to kusze w zwarciu padają jak muchy, a na odległość z osłoną są użyteczni i potrzebni. Remis.
Gryf = beholder : Ciężko powiedzieć. Beholder strzela i zadaje te same obrażenia w zwarciu i na odległość. Ciężko zabić i wytrzymały. Gryf w zwarciu trochę lepszy, remis za brak ograniczeń i strzelanie u beholdera.
Krzyżowiec> meduza królewska : tutaj nie ma żadnych wątpliwości.
Kapłan< minotaur królewski : temu pierwszemu wiele brakuje do drugiego...
Czempion> chimera : Zwierzak ma co prawda paraliż, ale to nie zmienia podstawowej wady- mógłby być lepszy, a czempion z rozpędu zadaje większe obrażenia.
Archanioł= czarny smok : smok ma więcej życia i odporność na magię, za to archanioł ma bardzo zbliżone staty i wskrzesza. Dla mnie remis, ale lekko przechylony na smoka.
Budynki specjalne: Loch ma lepsze- wir magii, akademia wojny
Cena: Zamek tańszy, wymaga głównie drewna i kamienia
Magia: Zamek ma wodę, a Loch ziemię. Ciężko powiedzieć, które jest lepsze.
Razem: miasta są dość wyrównane, ocena może być miejscami nieco subiektywna, uzależniona od stylu gry. Dlatego nie wytypuję zwycięzcy na 100%
Offline
Kusznik = harpia wiedźma : tutaj dam remis. Dlaczego? Ano dlatego, że harpia atakuje i wraca, ale ogólnie jakaś wybitna nie jest, ma duży rozrzut obrażeń. Za to kusze w zwarciu padają jak muchy, a na odległość z osłoną są użyteczni i potrzebni. Remis.
o.O
Po 1. haste i wait i jest gitara
Po 2. przy haste harpia wiedźma podleci, użre, powstrzyma kontrę i wróci na swoje pierwotne miejsce, i tak ze 2 kolejki, nim tamten dojdzie (a jeszcze można na rywala slowa puścić).
Wolniejsze jednostki z Harpią NIE MAJĄ szans [chybaże strzelają ]
Offline
Przestępca
Rozbójnik napisał:
Oczy są cienkie bolki, strzelają słabo i tyle
W takim razie gryfy też słabo atakują, bo mają podobne dmg (3-6, przy 3-5 oczu), ale mniejszy atak.
Rozbójnik napisał:
harpie też kiepskie
To rusałki też kiepskie, bo harpie mają niemalże identyczne zastosowanie w stosunku do rusałek.
King of Slayer napisał:
Gildia na 4. poziomie i najczęściej pojawia się magia ziemi.
Ciekawe od kiedy? Spróbuj zgadnąć jaka się pojawia najczęściej, bo na pewno nie ziemia.
King if Slayer napisał:
Mantykory to dno poziomu.
Dno poziomu to cyklopy, bo chimery paraliżują, co wcale nie zdarza się tak rzadko, poza tym są szybkie i latają.
King of Slayer napisał:
Czarne Smoki zaraz po Archaniołach to czołówka poziomu.
Czarne smoki zaraz PRZED archaniołami to czołówka poziomu, jasne?
Sauron napisał:
Zamek ma wodę, a Loch ziemię. Ciężko powiedzieć, które jest lepsze.
Ziemia jako najlepsza magia jest siłą rzeczy lepsza od każdej innej, tym samym punkt dla Lochu.
Offline
Generał
Viewer napisał:
o.O
Po 1. haste i wait i jest gitara
Po 2. przy haste harpia wiedźma podleci, użre, powstrzyma kontrę i wróci na swoje pierwotne miejsce, i tak ze 2 kolejki, nim tamten dojdzie (a jeszcze można na rywala slowa puścić).
Wolniejsze jednostki z Harpią NIE MAJĄ szans [chybaże strzelają ]
Wcale nie gitara. Jak tylko harpia wróci to ją kusznik wystrzela, a ja też mogę mieć haste, dispel, slow. Harpia jest średnia, więc większe szkody zrobi w dużych ilościach, bo na blessa w Lochach to nie ma co za bardzo liczyć ( co najwyżej podstawowego...)
Drago napisał:
Ziemia jako najlepsza magia jest siłą rzeczy lepsza od każdej innej, tym samym punkt dla Lochu.
Na pewno nie siłą rzeczy i nie na 100%. Ciężko wskazać zdecydowanego faworyta, który przegonił resztę o lata świetlne. W każdej szkole mamy kilka wybitnych zaklęć...
Offline
Wcale nie gitara. Jak tylko harpia wróci to ją kusznik wystrzela, a ja też mogę mieć haste, dispel, slow. Harpia jest średnia, więc większe szkody zrobi w dużych ilościach, bo na blessa w Lochach to nie ma co za bardzo liczyć ( co najwyżej podstawowego...)
Nie ma to jak strzelać połówką strzały, co nie? Bo albo zbyt daleko, albo przeszkoda
A już jak Harpia jest za murami zamku, to kusza nie ma szans po prostu o.O 1/4 strzały, bo harpia czai się za murami i w swojej kolejce z Haste dolatuje do kuszy, użera i wraca za mury..
Offline