Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#211 2012-03-11 13:04:11

 Shin_Kartz

Przybysz

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2012-03-11
Posty: 2
Miasto: każde-się-nada
Bohater: Sandro/Lyonis
Magia: Woda/Ziemia

Re: Najlepsze miasto

Na początek wyrażę swoją opinię o frakcjach, a potem dopiero ułożę je w listę:

Zamek - posiada bardzo zrównoważoną i uniwersalną armię; ma kilku naprawdę dobrych bohaterów z pomocnymi zdolnościami; każda jednostka jest użyteczna niezależnie od taktyki; dosyć drogie koszty rekrutacji; przydatne stajnie.

Bastion - zbalansowana armia, dobra zarówno do ofensywy i defensywy; w przeciwieństwie do Zamku, ciężko nagiąć przeznaczenie jednostek (używanie jednostek defensywnych do ataku i na odwrót); bardzo dobrzy strzelcy; początkowa rozbudowa wymaga dużych nakładów drewna; koszt rekrutacji jednostek jest niewielki; bonus do przychodów daje przewagę pieniężną.

Forteca - bardzo dobra w obronie dzięki aż 3 strzelcom (zwłaszcza najlepsze w walce na dystans - tytany); wspaniałe wsparcie magiczne; koszt rekrutacji jest straszliwie wysoki; słabi bohaterowie niemagiczni; bez magii Forteca stoi na bardzo kruchym lodzie; początkowa faza gry może być trudna, bo pierwsze 3 poziomy jednostek są gorsze w ekspansji od innych frakcji.

Inferno - bardzo szybka rozbudowa do 5. poziomu (koszt tych budynków jest śmiesznie mały); tanie koszty rekrutacji jednostek; brak jakichkolwiek dominujących jednostek z dowolnego poziomu (każda jednostka jest w miarę dobra, ale wszędzie są lepsze); bardzo mało zdolności specjalnych u jednostek; w późniejszym stadium gry słabe wsparcie strzeleckie.

Nekropolis - tania i szybka rozbudowa miasta; ogromny potencjał w budowie armii dzięki nekromancji (tak, tak wiem, nie uwzględniacie jej i tak dalej); potężnie alpy i upiorni rycerze; słaby 7. poziom (na tle innych 7. poziomowców);

Lochy - bardzo dobre jednostki na wczesne stadium gry (nie wiem czemu ludzie narzekają na oczy i meduzy, przecież dają one najlepsze wsparcie z dystansu na początek gry); uniwersalna armia, na każdą sytuację; jednostki stanowią w większości elitę swoich poziomów; silna magia; bardzo przydatne budynki dodatkowe; wysokie koszty rekrutacji; droga rozbudowa do najwyższych poziomów.

Twierdza - tania rozbudowa; tanie koszty rekrutacji; jednostki mają bardzo silny atak, ale niską obronę; magazyn zasobów nie daje kryształów, a potrzeba ich naprawdę dużo; dosyć cienkie wsparcie strzelców - uruki są naawet w porządku, ale cyklopy to porażka (nadają się tylko do oblężeń); bohaterowie specjalizują się prawie tylko w jednostkach.   

Cytadela - z rozbudową jest tak jak w Bastionie -> trzeba tylko dużo drewna; tania rekrutacja; średni strzelcy; najlepsi w obronie (zarówno statystyka, jak i taktyka); najlepszy zestaw zdolności specjalnych dla jednostek, a zwłaszcza miażdżące gorgony; bohaterowie dzielą się na wspaniałych albo na bezużytecznych.

Wrota Żywiołów - dosyć droga rozbudowa; strasznie droga rekrutacja (jak dla mnie wyżej stoi tylko Forteca); brak strzelców wśród jednostek na poziomie podstawowym, ale po ulepszeniu jest bardzo dobrze; bardzo dobre wsparcie magiczne (zwłaszcza z graalem); dobrzy bohaterowie; najszybsza jednostka wśród tych dostępnych w miastach (zawsze mają pierwszy ruch)

To była moja opinia, a teraz lista.
Osobiście nie wierzę w najlepsze miasto więc pogrupuję je według tego, którymi jest łatwiej grać, a które wymagają bardziej wytężonej pracy:
1. Nekropolis, Zamek,
2. Bastion, Lochy
3. Wrota żywiołów, Cytadela
4. Forteca, Twierdza, Inferno


Prawdy, które ułatwiają granie:
1. More rubble = less trouble
2. Slaughter - can't be spelled without laugh within it
3. Jeśli przemoc nie załatwia twoich problemów, to źle z niej korzystasz

Offline

 

#212 2012-04-12 16:07:27

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najlepsze miasto

Pozwól, że odniosę się do poszczególnych fragmentów Twojego posta, Shin_Kartz:

Na początek wyrażę swoją opinię o frakcjach, a potem dopiero ułożę je w listę:

Zamek - posiada bardzo zrównoważoną i uniwersalną armię; ma kilku naprawdę dobrych bohaterów z pomocnymi zdolnościami; każda jednostka jest użyteczna niezależnie od taktyki; dosyć drogie koszty rekrutacji; przydatne stajnie.

Zapomniałeś wspomnieć, że siłowo jest to najlepsza armia w grze, wg statystyk. Generalnie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Stajnie są w miarę przydatne, chociaż drogie i niestety utrudniają proces rekrutacji kawalerzystów. Co do użyteczności jednostek, to jest to generalnie prawda odnosząca się do większości miast. Tutaj jednak jest to znacznie łatwiejsze, najwięcej problemów sprawia znalezienie mocnych stron Kapłana, ale samo strzelanie i brak ograniczeń w walce wręcz można już jakoś sensownie wykorzystać jak najbardziej.

Bastion - zbalansowana armia, dobra zarówno do ofensywy i defensywy; w przeciwieństwie do Zamku, ciężko nagiąć przeznaczenie jednostek (używanie jednostek defensywnych do ataku i na odwrót); bardzo dobrzy strzelcy; początkowa rozbudowa wymaga dużych nakładów drewna; koszt rekrutacji jednostek jest niewielki; bonus do przychodów daje przewagę pieniężną.

Zacznę od końca: bonus dochodowy przydaje się, aczkolwiek odradzałbym stawianie na to od początku (raczej w późniejszym etapie rozgrywki, gdy mamy większe przychody, a więc i większy %). Koszt rekrutacji... wcale nie taki mały, wręcz bym powiedział, że niektóre jednostki są z deka drogie, a poza tym koszt pewnych struktur (Smocze Groty chociażby) przewyższa wartość jednostek tam produkowanych i jest stosunkowo trudny do osiągnięcia ze względu na niezróżnicowanie zasobowe ceny.

Forteca - bardzo dobra w obronie dzięki aż 3 strzelcom (zwłaszcza najlepsze w walce na dystans - tytany); wspaniałe wsparcie magiczne; koszt rekrutacji jest straszliwie wysoki; słabi bohaterowie niemagiczni; bez magii Forteca stoi na bardzo kruchym lodzie; początkowa faza gry może być trudna, bo pierwsze 3 poziomy jednostek są gorsze w ekspansji od innych frakcji.

Tym razem zacznę od środka: tak naprawdę WSZYSCY bohaterowie fortecy są słabi, ba! beznadziejni: fatalne drzewo rozwoju, żenujące skille startowe (ta nauka czarów...) i generalnie brak jakichkolwiek zalet. Trudno mi nawet znaleźć jakiegoś dobrego bohatera tego zamku, bo to naprawdę trudna sztuka. Początkowa faza gry to nie lada wyzwanie na małych mapach, gdzie dosyć szybko dochodzi do zwarcia, natomiast na dużych nie sprawia takiego problemu. Wsparcie magiczne nie rekompensuje w żadnym wypadku strat w statystykach bohaterów i stanowi raczej dodatek, bo trochę to jest pic na wodę. Jednostki drogie - fakt - struktury również, aczkolwiek nie zapominajmy o tym, że chociażby n-ul. forma 7lvla - Giganci - są bardzo łatwi do postawienia, a to już coś. Generalnie nie lubię tego miasta, choć siły fizycznej odmówić mu w żadnym wypadku nie można.

Inferno - bardzo szybka rozbudowa do 5. poziomu (koszt tych budynków jest śmiesznie mały); tanie koszty rekrutacji jednostek; brak jakichkolwiek dominujących jednostek z dowolnego poziomu (każda jednostka jest w miarę dobra, ale wszędzie są lepsze); bardzo mało zdolności specjalnych u jednostek; w późniejszym stadium gry słabe wsparcie strzeleckie.

Nie każda jednostka jest w miarę dobra: chochliki są beznadziejne . To tak na marginesie. Rozbudowa niezła, ale w pewnym momencie traci impet i jest już bardzo trudno. Nie wspomniałeś o bohaterach - są raczej kiepscy, z wyjątkiem może Mariusz, Pyre i ew. jakichś pojedynczych innych. Co do rekrutacji jednostek, to diabły i ifryty już są dosyć drogie do zbudowania i zrekrutowania, poprzednie poziomy owszem, dosyć tanie. Zdolności specjalnych może jest niewiele, ale są - Czarci Lordowie mają bardzo ważną zdolność wskrzeszania demonów, Arcydiabły powstrzymują kontrę, a Ifryty Sułtańskie są odporne np. na Armagedon + mają tę tarczę ognia. Tak więc nie można tego bagatelizować. Strzelec tylko jeden, na 2. poziomie, to bardzo źle. Przeważa magia ognia, która posiada oślepienie i klątwę.

Nekropolis - tania i szybka rozbudowa miasta; ogromny potencjał w budowie armii dzięki nekromancji (tak, tak wiem, nie uwzględniacie jej i tak dalej); potężnie alpy i upiorni rycerze; słaby 7. poziom (na tle innych 7. poziomowców);

Zacznijmy od tego, że nikt nie mówi, że Nekromancja nie istnieje, ja np. ją uwzględniam, chociaż w pojedynkach jednostek o to trudno. Ale do rzeczy. Nekromancja czyni z tego miasta jedno z najlepszych w grze. Bez niej jest... najgorsze. Słaby jest nie tylko 7. poziom, ale także 1,2 i 3. Jednostki siłowo są beznadziejne z wyjątkiem 4,5 i 6. poziomu. Bohaterowie całkiem fajni, trzeba przyznać. Potencjał gigantyczny, wszystko zależy tu od gracza.

Lochy - bardzo dobre jednostki na wczesne stadium gry (nie wiem czemu ludzie narzekają na oczy i meduzy, przecież dają one najlepsze wsparcie z dystansu na początek gry); uniwersalna armia, na każdą sytuację; jednostki stanowią w większości elitę swoich poziomów; silna magia; bardzo przydatne budynki dodatkowe; wysokie koszty rekrutacji; droga rozbudowa do najwyższych poziomów.

Nie słyszałem narzekań na oczy, wręcz przeciwnie - są bardzo pozytywnie oceniane, wręcz przez niektórych wywyższane ponad niebiosa. Meduzy trochę mniej, ale one są z kolei słabsze, chociaż strzelcy to silne wsparcie na cały okres gry. Magia jak magia, ziemia jest dobra, ale nie ma jakiejś wybitnej przewagi nad którąkolwiek inną, wg mnie Woda jest od niej lepsza. Armia bardzo silna, trochę popsute pierwsze dwa poziomy, chimery takie sobie, no ale za to Minotaury i Smoki to siła nie do pogardzenia . Dodajmy jeszcze, że tutejsi bohaterowie należą do najwybitniejszych w całej grze.

Twierdza - tania rozbudowa; tanie koszty rekrutacji; jednostki mają bardzo silny atak, ale niską obronę; magazyn zasobów nie daje kryształów, a potrzeba ich naprawdę dużo; dosyć cienkie wsparcie strzelców - uruki są naawet w porządku, ale cyklopy to porażka (nadają się tylko do oblężeń); bohaterowie specjalizują się prawie tylko w jednostkach.

Magazyn zasobów nie ma większego znaczenia, bo raczej się go nie stawia. Kryształy w przesadzonych ilościach pojawiają się tylko w przypadku siedliska cyklopów, na beszki warto zapłacić i wcale nie tak trudno wyłupać . Uruki w porządku? Jedne z najgorszych jednostek na tym lvlu i najgorszych strzelców w ogóle. Cyklopy także cienkie ze względu na znikome zastosowanie przy ogromnej cenie siedliska. Jednostki są generalnie słabe (z oczywistymi wyjątkami), ale za to fest tanie. Może nie tyle mają mało obrony, co HP. Bohaterowie są także bardzo dobrzy, nastawieni na atak. Twierdza to całkiem przyjemne miasto, łatwo nim grać, ale trzeba uważać, bo to, że jednostki mają mało HP, a dużo DMG i Ataku wcale nie oznacza, że należy się rzucać z motyką na słońce, tylko właśnie bardzo uważać, żeby nie było przypału .

Cytadela - z rozbudową jest tak jak w Bastionie -> trzeba tylko dużo drewna; tania rekrutacja; średni strzelcy; najlepsi w obronie (zarówno statystyka, jak i taktyka); najlepszy zestaw zdolności specjalnych dla jednostek, a zwłaszcza miażdżące gorgony; bohaterowie dzielą się na wspaniałych albo na bezużytecznych.

Strzelcy tacy sobie, w dodatku tylko jedni i to na 2. lvlu - to deprymuje podobnie jak w przypadku inferno. Fajne rzeczywiście skille specjalne, szczególnie gorgony, jak mówisz, ponadto hydry (które statystycznie są słabe, ale skillami wszystko nadrabiają). Bohaterowie w dużej mierze wybitni, nie widzę tam takich totalnie bezużytecznych. Miasto tanie i łatwe do rozbudowy, nastawione na HP i deffa. To pozwala na śmiałe ataki .

Wrota Żywiołów - dosyć droga rozbudowa; strasznie droga rekrutacja (jak dla mnie wyżej stoi tylko Forteca); brak strzelców wśród jednostek na poziomie podstawowym, ale po ulepszeniu jest bardzo dobrze; bardzo dobre wsparcie magiczne (zwłaszcza z graalem); dobrzy bohaterowie; najszybsza jednostka wśród tych dostępnych w miastach (zawsze mają pierwszy ruch)

Wydaje mi się, że przesadzasz z tą drożyzną, miasto faktycznie ma duże koszta, ale chyba nie aż takie, wydaje mi się, że porównywalne z Lochem czy Zamkiem. Ale dokładnych obliczeń nie rozbiłem. Jeden z zamków, gdzie TRZEBA po prostu ulepszyć większość jednostek, bo się nie wydoli. Potem to jest już bajka i wspaniałe jednostki. Magia magią znowuż to, ale graal ma znaczenie małe, chociaż to fakt, chyba najlepszy ze wszystkich, chyba że ten z Fortecy byłby lepszy. Bohaterowie niektórzy są wręcz świetni. Ponadto jeśli mamy grę bez patcha, dostajemy na 7. poziomie drugą najlepszą jednostkę na lvlu . Wg mnie oraz moich obliczeń Wrota stoją w czołówce HoM&M3. Ale do tego zaraz przejdę.

To była moja opinia, a teraz lista.
Osobiście nie wierzę w najlepsze miasto więc pogrupuję je według tego, którymi jest łatwiej grać, a które wymagają bardziej wytężonej pracy:
1. Nekropolis, Zamek,
2. Bastion, Lochy
3. Wrota żywiołów, Cytadela
4. Forteca, Twierdza, Inferno

Najlepsze miasto może być pod jakimś kątem. Generalnie ja uważam, że najlepszy jest Zamek, ale z Nekromancją dorównuje mu Necro.  Czyli tak jak Ty napisałeś. Potem dałeś Lochy i Bastion. Hmm... zależy jak na to spojrzeć, siłowo na 2. pozycji znajdują się Bastion i Wrota. Wg mnie to miejsce jest do rozstrzygnięcia pomiędzy Bastion, Wrota i Lochy - tutaj akurat nie muszę się za to zabierać, jest od tego specjalny temat i wtedy się nad owym zagadnieniem zastanowię poważnie. Dalej chyba nie mam się do czego przyczepić, bo to nie o tym wątek.



Podsumowując moją wypowiedź w dużej mierze się z Tobą zgadzam, parę rzeczy sprostowałem, dopełniłem bądź cosik dopowiedziałem. Jak już mówiłem, stawiam na Zamek w pierwszej kolejności, a w drugiej na Nekropolis. To moje zdanie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#213 2012-05-13 01:54:20

shorty

Obywatel

Zarejestrowany: 2012-05-13
Posty: 1

Re: Najlepsze miasto

Ciężko określić jaki zamek jest najlepszy... od kilku lat gram w dodatek WOG. Tu najlepsza jest Twierdza pod wodzą Cragg'a Hack'a. Natomiast bez dodatku postawiłbym na: 1. Malekitha z Lochu. Na 20 poziomie z dobrymi umiejętnościami pokona każdego; 2. Memphala- płatnerz w Bastionie jest niebywale dobrą umiejętnością, gdyż główną statystyką jest obrona (przy awansie niemal zawsze dostajemy +1 do obrony). Gdybym miał internet kablowy bym wyzwał kogoś na pojedynek w WOGu na mapie Każdy na Każdego, ale puki co nie mam takiej możliwości ;p pozdrawiam zaawansowanych ;p

Offline

 

#214 2012-05-13 01:54:49

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najlepsze miasto

Każdy mag w starciu z wojem ssie, chyba że masz miecz armagedonu.
Zamiast Mephali lepszy jest Tazar. Ma spec płatnerza, więcej szansy na dostanie pkt. obrony co poziom i nie ma dupnego skila na start jakim jest dowodzenie.

Offline

 

#215 2012-05-13 01:55:21

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najlepsze miasto

Najlepsze miasto? Wedle moich obliczeń siłowo (i to podkreślam) zwycięża Zamek. Na drugim miejscu jest Bastion, a trzecie... Wrota Żywiołów! Warto jednak zwrócic uwagę na fakt, iż nie tylko statystyki są istotne, ale również m. in. skille, koszta jednostek, czary, bohaterowie, etc., etc.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#216 2012-05-13 01:55:52

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Najlepsze miasto

Wybór najlepszego (dla nas) miasta zależy w dużej mierze od naszych upodobań.
Wszystko zależy od tego czy wolimy jak Rocky Balboa przyjmować ciosy i mimo wszystko zwyciężać, czy być jak typowa sprzątaczka- wejść i pozamiatać.

Wiadomo, że są miasta, którymi można się równie dobrze bronić, co atakować (zamek, bastion i kilka innych) lub atakować (inferno, necro, twierdza). lub się broniń (cytadela, forteca).

Każdym miastem praktycznie da się zrobić wszystko ( z różnymi efektami).

Dla mnie osobiście najlepszy jest Bastion. Lubię jednostki i klimat, a po za tym nie trzeba się zbytnio wysilać, żeby zbudować wszystko co tam jest. ( przy dobrych wiatrach smoki i ratusz ma się najpóźniej w 1/2/7. Niestety w multi mi się to jeszcze nie udało ).

Ogólnie na forum mamy fanów każdego miasta i każdy znajdzie jakieś "za" za swoim miastem i "przeciw" na miasta przeciwnika.

Zamek siłowo faktycznie będzie najmocniejszy siłowo. No ale wielu powie, że tylko na tym i koniec


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#217 2012-05-13 01:56:28

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najlepsze miasto

Oczywiście, wielu tak pewnie powie, jak napisałeś na końcu, aczkolwiek ja bym się upierał, że to nie jest koniec zalet Zamku . No ale oczywiście masz rację, że upodobania grają tu zasadniczą rolę.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#218 2012-05-13 01:56:58

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najlepsze miasto

Żadnym zamkiem się nie bronisz Olórin... to że cytka ma dużo deffa nie oznacza, że to miasto defensywne.

Offline

 

#219 2012-05-13 01:57:24

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najlepsze miasto

No i nie ma też sytuacji praktycznie, że się tylko atakuje, chyba że gramy ze słabym komputerem wink.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#220 2012-05-13 01:57:55

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najlepsze miasto

Olórin chyba myśli, że podczas walki czekanie na przeciwnika to obrona, a to tylko jest atak na swojej stronie ziemi;p

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Trassenheide www.worldhotels-in.com Seafront Townhouse in Birzebbuga Indra Home