Twierdzisz, że nie mówisz o wyjątkach, podczas gdy sytuacja, że mamy mnóstwo Infern na mapie i w każdym Wrota zdarza się chyba rzadziej niż choćby wskazany przez Ciebie płaszcz. Zazwyczaj mając te wszystkie zamki jest już w zasadzie końcówka gry, a inwestycja we Wrota tylko spowalnia ekspansję. Nie mówię o sytuacjach, gdy mapy są robione specjalnie pod taką możliwość, bo to rzadkie ptaszki. Miejski Portal - oczywiście, że nie używa się go za każdym razem, aby zebrać armię, nie mniej ma wysokie zastosowanie w sytuacjach, że tak powiem, strategicznych z punktu widzenia dalszej rozgrywki. I wiadomo, że takie rozwiązanie dużo kosztuje, ale jest warte swojej ceny, natomiast Wrota nie zawsze (wręcz bym powiedział - rzadko). Co do lotu to wg mnie jest on dobry, ale nie tak jak Miejski Portal. Zaklęcie przenoszące nas do miasta to chyba najlepszy czar podróży i prawdopodobnie w całej grze.
Offline
Różnica jest taka baronie że ja mogę mieć swojego JEDNEGO herosa i z każego miejsca wrócić do miasta podczas gdy ty nawet jeżeli zbierzesz tę armię tym pobocznym to w walce z wykoksowanym bohaterem nie masz żadnych szans nawet podczas obrony zamku. Jak już chcesz rozmawiać o grach ligowych to powiem ci tylko że tam nie zdążyłbyś nawet drugiego miasta rozbudować a co mówić o wrotach.
Offline
Obywatel
Matko . Poboczny jest tylko do transportu . Dostarcza glownemu .
Niekiedy wrog jest odciety gorami czy morzem a okretu nie ma i wtedy lot jest lepszy niz portal.
Nie mowie ze portal jest zly tylko ze ZBYT DOBRY . Psuje gre . Prawie go nie uzywam . Bo nie lubie zbytnich ulatwien . To rownie dobrze mozna grac na slabym poziomie 80 % i wygrywac natychmiast . To powinien byc 5 poziom i to jeszcze mag ekspert . Podobnie jak lot .
Natomiast wrotka sa akurat .
Wrota sa przydatne nawet jak sa tylko dwa inferna ale na dwu koncach mapy . Wtedy nie trzeba chodzic tylko myk myk . I nikt ci nie zaatakuje od tylu bo szybko wrocisz .
I oczywiscie ze na duze mapy . Na malych to ani lot ani portal potrzebne nie sa bo szybko konczysz .
Za szybkosc warto zaplacic bo szybciej niz wrog dostarczy armie atakujesz . Zreszta 20 tys to mniej niz miesieczny przyrost do wykupienia wiec bez przesady .
Ostatnio edytowany przez Baron (2013-09-24 21:52:05)
Offline
Obywatel
Mowie ciagle o duzych mapach na malych to sie liczy jak najszbciej miec naj8wiecej jednostek . Ja lubie najbardziej ekstraduze mapy z 8 graczy na maksa .
Offline
Ja też mówię o dużych mapach, rozmiar nie jest problem, liczba graczy już tak, ale jak to ujął Mathias i Sauron mapy na których masz takie warunki o których mówisz jest dosłownie kilka.
Offline
W sumie to poszukam kiedyś scenariuszy wśród tych podstawowych, które spełniałyby kryteria do takich manewrów. Zapewne nie znajdę wiele, dlatego spróbuje losować. Aż jestem ciekaw rezultatów . I właściwie rozmiar mapy to nie jest najwłaściwsze kryterium. Najważniejsza jest ilość i strategiczne rozmieszczenie Infern.
Offline
Generał
Prawdopodobnie lepiej byłoby losować, chyba że jest jakiś "czystoinfernowy" scenariusz.
Offline
Znam mapę "Ciepłe, znajome miejsce...", jest to szybka S-ka bodajże, tam Wrota nie przydają się zbytnio, mimo że mamy same Inferna. Chyba trzeba będzie szukać na mapach L i XL.
Offline
Obywatel
W ogole map z infernem w roli glownej jest moze kilkanascie . Gra ma 9 miast . Na 117 scenariuszy wypada 13 na jedno . Z tego duzych jest wlasnie kilka . Kazde miasto ma kilka duzych map . Coz to za odkrycie ? Natomiast tworzac mapy losowe mozemy miec ich ile chcemy .
Offline