matej64 napisał:
Jednostki:
Gog > Wilk - Podwójny atak przeciwko strzelaniu. Choć wilk ma podwójny atak zanim dojdzie do goga ten go zestrzeli + wieksza wytrzymałośc goga.
To dlaczego mając około 35goblinów i 35 ulepszonych wilków mozemy zrobić skarbiec krasnali w 1 tygodniu? Gogi sa gorszę od wilków, do tego Calh ma badziewny skill dla maina, jakim jest odkrywanie, natomiast tyraxor miecie.
Offline
Chochlik - Goblin - goblin, lepsze staty, hp i dmg. Tańszy.
Magog - Wilk - wilk przez przyrost, staty i dmg. doubleattack, szybszy. Magog może ranić swoich.
Cerber - Uruk - Cerber, mimo iż dużo droższy i mniejszy przyrost, ale mamy klatki. Dużo lepsze staty i dmg, jak i hp. 3-polowy atak.
Demon - Ogr - Remis. Ogr wolniejszy, ale ma dobry atak i hp, aczkolwiek jest dużo droższy, demony bardziej równe staty i dmg [co nie znaczy, że lepsze]. Demony można uzyskać podczas walki dzięki Czartom.
Czart - Ptaszek - Czart przywołuje demony, ma lepsze staty i dmg. Jest gorszy w hp, speedzie, koszt ten sam. Aczkolwiek jego skill jest świetny i stawiam na remis [ptaka mamy prawie od razu i ma też dobrego skilla - piorun]
Ifryt - Cyklop - Ifryt, bo ma Tarczę Ognia, lepsze hp i dmg, staty wyrównane, Ifryt szybszy, cena ta sama, Cyklopy walą w mur. Jednak Ifryt.
Diabeł - Behemot - Mimo lepszych statów i speeda, Behemot przebija Diabła, bo ma wyczepistego skilla, lepsze hp [o 100!] i jest tańszy. W dodatku mamy go szybko i ma lepsze dmg.
Koszt: Twierdza
Magia: Inferno
Bohaterowie: jednak Twierdza
6:6
Offline
Przestępca
Jak dlamnie inerno leprze.Jest więcej stworów z dodatkami niż w twierdzy.Arcydiabeł załatwił by behemota za pirwszym razem.Arcydiabeł szybrzy.Infryt to cyklopa by załatwił chyba,że urzył byś jakiegoś czaru.Czarci lordowie z ciał umarłych tworzą demony ale ptak gromu zsyła pioruny na przeciwników.Ale demon kontra ogr tu wygrywa ogr.Cerber leprzy ot uruka z trzypolowym atakiem.Magog niestety nie poradzi sobie z wilczym jezdzem.Chowaniec z gremlinem to według mnie wygra gremlin.Twierdza jest tańsza,ale ma słabrze jednoski.Inferno ma dobrą gildię ale bohaterowie nie lepsi od bohaterów z twierdzy.W inferno bractwo ognia dodaje
+1 mocy dla każdego kto odwiedzi miasto.W twierdzy Sale Walhalli dodają +1 ataku każdemu bohaterowi który odwiedzi miasto.Atak jest ważniejszy niż moc więdz znowu wygrywa twierdza.Też gildia najemników pozwalająca wymienic jednochy na zasoby.Jeśli chodzi o jednostki i magię to inferno pokonuję twierdzę,ale jeśli o bohaterów i bódynki i to,że twierdza tańsza wygrywa twierdza.Więc 2-3.Twierdza leprza.Ale jednostki do kitu.I tak inerno leprzę nobo fajniejsze.
Mathias: Upomnienie za głupotę i bezczelne olewanie ortografii 2/5.
Offline
Po pierwsze : Może trochę ortografii ?
Po drugie : Mniej literówek
Po trzecie : Arcydiabeł vs. Starożytny Behemot - Behemot jest bardziej przydatny,zapomniałeś o jego super zdolności ( 80% obrony ) co sprawia, że słaby Arcydiabeł nie ma szans z dobrym Behemotem.
Po czwarte :
Zydar Heretyk napisał:
leprza
A nie przypadkiem lepsza ? Ty geniószó ty
I piszesz, że jednostki to kitu. W Twierdzy można i mówić, że słabe itd., lecz jeśli gracz wykorzystuje wszelakich taktyk, to wtedy Twierdza staje się bardzo silna
Offline
zalezy kiedy i jaka mapa bo na te duze mapy typu Xl niestety twierdza zazwyczaj odpada przy sile demonow i ich liczbie ale za to w twierdzy mamy duzo ataku zazwyczaj przez co nasz teren wyczyszczony jest w ok 3 tyg .. Oba miasta sa dosc trudne a na pc2 w zadnym z nich nie opieramy sie na lucznikach przez co byle noob ani infernem ani twierdza nie wygra ale dobry gracz zagra dobrze wszystkim
Offline
Rekrut
Oj, oj, bardzo ciężki pojedynek, tutaj bardzo dużo zależy od mapy i szczęścia.
Na S'ki i M'ki, to Twierdza tutaj rządzi, budujemy Behemoty oraz Ptaki i w pierwszym tygodniu objedziemy max. Kryptę i prawie max. Siedlisko Nag. Do walki i szybkiego wjazdu nadają się bohaterowie, tacy jak Tyraxor, dostają dużo ataku i przez to Behemoty są jedną z najlepszych jednostek w grze. W razie problemów, można wybudować Ogry do osłaniania Uruków. Dobry gracz, tym miastem, może zrobić wjazd, nawet w drugim tygodniu gry (OMG)!
Ale na większych mapach, jest zupełnie, inaczej, Inferno będzie farmować, przez długi czas Demony i będą brały WSZYSTKO, na hita, chyba tylko oprócz Behemotów. Poza tym do skoszenia Uruków, produkujemy Ifryty albo Arcydiabły. Żeby skosić Behemoty, można ściągać kontrę pojedynczymi Demonami, a Tymi których jest najwięcej atakować. Tym miastem robimy wjazd zazwyczaj w 1-4-1/7 albo w 2-1-1/7.
Offline
No tak jak napisał Boss.Twierdza na S i M przy szybkim ataku rozniesie inferno.Mając 3 bechy w 2 tygodniu+reszta armii nie powinno to być trudne.Na dużych mapkach Inferno ma dużą przewagę dzięki masie demonów przez co twierdzę czeka dobre lanie.Wszystko pada praktycznie na hita od demona,a jeśli nie padnie to ifrity i czarty załatwią sprawę.Tak jak mówiłem twierdza ma szanse na zwycięstwo tylko przy szybkim ataku na inferno,gdy te jeszcze nie zdobędzie pokaźnej ilości demonów.
Offline
Rekrut
Tylko jest jeden wymóg, słaby gracz, nawet na dużych mapach Infernem nie wygra, bo mało Demonów sfarmuje.
Offline
Generał
Zgadzam się, farmować trzeba z głową i być już trochę obytym w prowadzeniu Inferna. Twierdza jest niezła dla początkujących.
Offline