Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#16 2010-06-30 15:46:43

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

Armaggedon to praktycznie taki rozstrzygacz bitwy, że normalnie koniec dyskusji (pod warunkiem że na polu bitwy nie ma jakiś armageddonodporniaków, żeby się ktoś nie czepiał).

Fakt, że najlepiej mieć dwie magie...

Ja się z tym zgadzam, nigdzie tego nie neguję. Napisałem tylko, że trzecią magię biorę jak nie ma nic lepszego.

Obawiam się, że moja dyskusja z Lowcakurem była niepotrzebna, no ale przynajmniej ma on te 666 postów .

Offline

 

#17 2010-06-30 16:04:43

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

Wiadomo, jesli ma sie do wyboru mistycyzm i cos innego, to zawsze sie wezmie to cos innego(nawet sokoli wzrok juz jest od niego lepszy ).


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#18 2010-06-30 17:23:53

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

I to jest chu*owe, że nie można np. nie wybierać żadnych umiejętności, jeżeli obie du.pne...niby to profiluje bohatera, ale losowość trafianych umiejętności jest czasem przegięta.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#19 2010-06-30 18:23:23

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

Do bani... jak mi się tak kiedyś stało (do wyboru Nauka Czarów lub Sokoli Wzrok), to próbowałem wczytać grę (no trochę miałem szczęścia, bo poprzedniego dnia brakło mi kroku do kamienia wiedzy), licząc że po tym trafię na coś innego. A tu kiszka, bo chyba próbowałem pięć razy i dalej dwa te same skile do wyboru W końcu wybrałem Naukę Czarów, czego nie żałowałem, bo później w karczmie wykupiłem pokonanego przeze mnie kolesia. On też miał naukę czarów, ale za to zaklęć miał więcej nauczonych niż mój boh. Nie czekałem, obydwaj się spotkali i mój main pouczył się od tego, którego pokonałem i kupiłem... Historia niecodzienna, no ale przynajmniej 1 (słownie: jeden) raz Nauka czarów była pożyteczna .

Offline

 

#20 2010-06-30 18:51:13

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

A ja ostatnio gralem bohem z lochow(konkretnie, moim kochanym Ajitem ^^) a tu od nauczyciela nekromancje dostale. Mowie, brechtalem sie przez 20 minut, poniewaz w tej samej grze jeszcze znalazlem buty trupa, plaszcz oraz amulet. To byla fajna rzeznia.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#21 2010-06-30 19:23:35

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Z tą nekromancją to jest bug taki, twórcy nie zablokowali jej, więc nawet druid może zostać nekromantą ^^. Co do nauki czarów to dobry skill dla szczura,  może nam podrzucić poza wojskiem jakieś pożyteczne czary i wracać się nie musimy .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#22 2010-06-30 19:33:14

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

a tu od nauczyciela nekromancje dostale

Od nauczyciela, czyli od tego na mapie, co jest podobny do mnicha, tylko ze świeczką ?

Jeżeli tak, to uczony ma losowo "ustawioną" na początku gry umiejętność, której nauczy każdego, kto do niego zawita. Wtedy wszelkie ograniczenia przestają działać, i mimo wszystko dany bohater uczy się umiejętności od nauczyciela. Podobnie jest z chatkami wiedźmy. Tak więc np. łowca/strażnik może się nauczyć magii ognia, a nekromanta dowodzenia.

Offline

 

#23 2010-06-30 19:38:50

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

No przecież wiadomo, dlatego to jest niedopracowanie, jak blokują to powinni całkiem blokować, a nie sloty zapychać jakimś szajsem...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#24 2010-06-30 19:55:28

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

Tak, ale jaka zabawa byl tym bohem, jak po mapie smigalem. Takiej przyjemnej gry jeszcze nigd nie mialem.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#25 2010-06-30 20:06:22

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

Najlepiej w ogóle byłoby w każdej sytuacji, kiedy możemy nauczyć się umiejętności zapytanie, czy w ogóle chcemy dany skill posiąść. Niejednokrotnie wkurzyłem się, jak wchodzę do chatki wiedźmy, a ona uczy mnie sokolego wzroku. Bez żadnego zapytania, od razu. Jednak wywnioskowałem, że najlepiej sprawdzać co wiedźma chce nauczyć za pomocą szczurów. Niestety, tak się nie da w przypadku uczonych.

Offline

 

#26 2010-06-30 20:09:04

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Ta, bo miałeś płaszczyk... ale wyobraź sobie co ja np. miałem jak bodajże Neelą dostałem od uczonego nekromancje i jak miałem wolny slot to tych maszkar dostawałem znikome ilości, a morale podu.padało i boha zwalniało tylko na śniegu... To była najbardziej wkurzająca gra w moim życiu...  Ale skoro miałeś płaszczyk to dostawałeś zombie, bo jeżeli masz skill, którego normalnie nie możesz mieć to podrasowujesz go jako ostatniego...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#27 2010-06-30 20:54:33

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

Taa, lisze doszly calkiem szybko, bo to b yla ta mapka z ameryka, ciagle nie wiem jak si ona nazywa. 20 lv masz juz w 3/4 tygodniu.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#28 2010-06-30 21:12:10

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Ale musisz przyznać, że jeżeli chodzi o nekromancję to ten skill powinien być blokowany. Natomiast uważam, że na uniwersytecie powinno móc się nauczyć każdej magii niezależnie od boha ( to podnosi wartość budowli), ale blokowana magia jest 2x droższa...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#29 2010-07-01 09:26:35

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: O umiejetnosciach

Pobocznym, czyli szczurom najlepiej dawać umiejętności w stylu finanse, nauka czarów, itp.
Coś tam będzie bonus pieniędzy no i te czary przekazuje głównemu.
Po namyśle niegłupie jest także posiadanie logistyki/ nawigacji, wtedy można łatwiej i szybciej przesyłać posiłki.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#30 2010-07-01 10:21:38

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Ale szczur może się za bardzo nie rozwinąć, więc wątpię, by kilka umiejętności od tak się nauczył. Najlepiej jak ma spec. finanse/350szt. zł i umiejętność finansów.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
choinki sztuczne pasywny dom prezent na roczek dla chrześnicy Opony do skutera rezerwacje online morze metki Wszywki żakardowe przewóz osób Piła psychoterapia Piła