Szczerze powiedziawszy to współczuję tobie rozgarnięcia...
Ty po prostu chcesz mieć darmowe feniksy podczas bitwy, które by były nie do pokonania, bo wiadomo, że każdy rozbudowuje się mniej więcej podobnie i w przypadku walki armię są podobne liczebnie, ale u ciebie miały by te darmowe, dodatkowe feniksy. Twoja logika jest porażająca.
Offline
Jak grasz na łatce to fenixów masz tyle co ja smoków. Fenixy się przecież odradzają, meduza też ma tylko 20% szans na petryfikacje- a przecież mitologia!
Offline
Obywatel
Feniksy odradzaja sie bez sensu . Bo jak moze sie odrodzic 20 % feniksa ? Mitologiczny feniks odradzal sie w 100 % ZAWSZE ... Natomiast meduza moze ale nie musi zamrozic zawsze kazdego . Moze jej sie nie udac . To co innego ...
Offline
MUAHAHAHAHA Skoro nie musi to czy zamieniałaby sama siebie? Fenixowi też może się nie udać...
Offline
Obywatel
To miasto jest według mnie zrobione na szybko i byle jak, na co wskazują następujące rzeczy:
-> cztery żywiołaki zostały przeniesione z podstawowej wersji gry
-> bez ulepszeń miasto nie ma ani jednej jednostki strzelającej, co jest ewenementem
-> żywiołaki powietrza/burzy - opóźnienia w udźwiękowieniu żyw. powietrza, bardzo dziwne animacje żyw. burzy (poruszanie się, opóźnienie po strzale), statystyki, przyrost i koszt bardziej pasują do poziomu 3, błąd w przypisaniu braku ograniczeń w walce wręcz, brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. ziemi/magmy
-> żywiołaki wody/lodu - błąd w przypisaniu braku ograniczeń w walce wręcz, brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. ognia/energii
-> żywiołaki ognia/energii - brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. wody/lodu
-> żywiołaki ziemi/magmy - statystyki i przyrost jak na poziom 4, a koszt jak na poziom 5, brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. powietrza/burzy
-> żywiołaki umysłu/magii - opóźnienia w udźwiękowieniu, brak wzmianki o zadawaniu połowy obrażeń stworzeniom odpornym na zaklęcia umysłu/magię
-> Ogniste ptaki/Feniksy - opóźnienia w udźwiękowieniu Ognistych ptaków, przyrost podstawowy równy 2 wygląda mi na błąd twórców
-> rozpikselowana kopuła Rady Miasta/Ratusza
Offline
Fakt, miasto robione na szybko, głównie dlatego że fani (słusznie moim zdaniem) odrzucili Forge i chcieli czegoś innego. 3DO stanęło mimo wszystko na wysokości zadania, ponieważ dało miasto niezwykle ciekawe pod względem strategii, walki i specyfiki. Początkowo można by go nie docenić, ponieważ nieulepszony formy większości, jeśli nie wszystkich jednostek Wrót, są przeciętne lub słabe. Dopiero po upgrade zyskują ciekawe możliwości, które znacznie zwiększają wartość miasta (np. Nimfa -> Rusałka (powstrzymywanie kontry), Żyw. Powietrza -> Burzy (strzelanie), Żyw. Wody -> Lodu (strzelanie), Ognisty ptak -> Feniks (odradzanie)). To chyba jedyne miasto, w którym tak ważne jest ulepszanie jednostek w miarę na bieżąco.
Kilka postów wyżej miała miejsce dyskusja nt. odradzania feniksów. Baron ma tutaj 110% racji, ponieważ rzeczywiście w mitologii KAŻDY feniks odradzał się z popiołów, a jeśli przypuścimy jakieś zakłócenia/mutacje/wypadki przy pracy, to i tak minimum 90% na bank się odradza. W każdym razie nie tak mało, jak w Heroes. Oczywiście, twórcy musieli trochę to zniekształcić, bo byłoby nieuczciwie, gdyby trzeba było 2x ubijać te same stwory (inna sprawa, że może byłaby to sensowna alternatywa dla przyrostu=4, który przez niektórych jest uważany za zbyt wysoki, a z kolei przyrost=2 za zbyt niski).
Swoją drogą wracając jeszcze do zrobienia miasta na szybko i niedoróbek wizualno-dźwiękowych, to może nasz kochany Ubisoft wypuszczając AB w HD je poprawi? Przyznam, że to by była druga cenna sprawa po wprowadzeniu kompatybilności z androidem .
Offline
Obywatel
Tak, słyszałem o tej historii. Również myślę, że Forge nie pasowałoby do świata HoMM. Jednak uważam, że już taka Przystań z HOTA jest pod każdym względem bardziej dopracowana, niż Wrota Żywiołów.
Słyszałem, że Ubisoft rzekomo stracił kod źródłowy do AB i SoD i przez to nie wypuści ich w wersji HD. A nawet jeśli, to patrząc na wersję HD RoA, nie spodziewałbym się niczego poza zmianami w grafice.
Ostatnio edytowany przez MaD (2015-05-05 22:12:07)
Offline
Tak tak, mnie chodziło właśnie o zmiany w grafice wrót, bo to ona stanowi największy mankament tego miasta. Sam byłem do nich niechętny przez dłuższy czas ze względu na niezbyt dobre wykonanie wizualne. Jeśli stracili kod źródłowy, byłoby szkoda. Teoretycznie mogliby go odtworzyć, ale pytanie, czy będą chcieli? Szczerze w to wątpię.
Offline
Obywatel
O to mi chodzilo. Przyrost 2 ale 100 % odrodzenia ale tylko raz. Wtedy byla by super oryginalna jednostka szturmowa ktora odbierala by kontre. Mozna by nimi bylo atakowac bez obaw.
Offline
Wiesz to by było już całkowite przegięcie. Masz np 10 feniksów w armii, trochę trzeba się jednak namęczyć by to zabić o potem co z dupy dostajesz znów 10 feniksów.
Z doświadczenia wiem, że przyrost feniksów +2 w obecnej ich formie jest wystarczający gdyż conflux i tak jest imba.
Offline