Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#101 2012-05-13 01:19:33

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Zywiolow

Szczerze powiedziawszy to współczuję tobie rozgarnięcia...
Ty po prostu chcesz mieć darmowe feniksy podczas bitwy, które by były nie do pokonania, bo wiadomo, że każdy rozbudowuje się mniej więcej podobnie i w przypadku walki armię są podobne liczebnie, ale u ciebie miały by te darmowe, dodatkowe feniksy. Twoja logika jest porażająca.

Offline

 

#102 2012-05-13 01:21:22

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

Jak grasz na łatce to fenixów masz tyle co ja smoków. Fenixy się przecież odradzają, meduza też ma tylko 20% szans na petryfikacje- a przecież mitologia!


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#103 2012-05-13 01:24:52

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Zywiolow

Feniksy odradzaja sie bez sensu . Bo jak moze sie odrodzic 20 % feniksa ? Mitologiczny feniks odradzal sie w 100 % ZAWSZE ... Natomiast meduza moze ale nie musi zamrozic zawsze kazdego . Moze jej sie nie udac . To co innego ...

Offline

 

#104 2012-05-13 01:27:24

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

MUAHAHAHAHA Skoro nie musi to czy zamieniałaby sama siebie? Fenixowi też może się nie udać...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#105 2015-05-03 12:36:23

MaD

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 30
Miasto: Lochy
Jednostka: Minotaur/Czarny Smok
Bohater: Dace

Re: Wrota Zywiolow

To miasto jest według mnie zrobione na szybko i byle jak, na co wskazują następujące rzeczy:
-> cztery żywiołaki zostały przeniesione z podstawowej wersji gry
-> bez ulepszeń miasto nie ma ani jednej jednostki strzelającej, co jest ewenementem
-> żywiołaki powietrza/burzy - opóźnienia w udźwiękowieniu żyw. powietrza, bardzo dziwne animacje żyw. burzy (poruszanie się, opóźnienie po strzale), statystyki, przyrost i koszt bardziej pasują do poziomu 3, błąd w przypisaniu braku ograniczeń w walce wręcz, brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. ziemi/magmy
-> żywiołaki wody/lodu - błąd w przypisaniu braku ograniczeń w walce wręcz, brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. ognia/energii
-> żywiołaki ognia/energii - brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. wody/lodu
-> żywiołaki ziemi/magmy - statystyki i przyrost jak na poziom 4, a koszt jak na poziom 5, brak wzmianki o zadawaniu i otrzymywaniu podwójnych obrażeń od żyw. powietrza/burzy
-> żywiołaki umysłu/magii - opóźnienia w udźwiękowieniu, brak wzmianki o zadawaniu połowy obrażeń stworzeniom odpornym na zaklęcia umysłu/magię
-> Ogniste ptaki/Feniksy - opóźnienia w udźwiękowieniu Ognistych ptaków, przyrost podstawowy równy 2 wygląda mi na błąd twórców
-> rozpikselowana kopuła Rady Miasta/Ratusza

Offline

 

#106 2015-05-03 23:26:52

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Fakt, miasto robione na szybko, głównie dlatego że fani (słusznie moim zdaniem) odrzucili Forge i chcieli czegoś innego. 3DO stanęło mimo wszystko na wysokości zadania, ponieważ dało miasto niezwykle ciekawe pod względem strategii, walki i specyfiki. Początkowo można by go nie docenić, ponieważ nieulepszony formy większości, jeśli nie wszystkich jednostek Wrót, są przeciętne lub słabe. Dopiero po upgrade zyskują ciekawe możliwości, które znacznie zwiększają wartość miasta (np. Nimfa -> Rusałka (powstrzymywanie kontry), Żyw. Powietrza -> Burzy (strzelanie), Żyw. Wody -> Lodu (strzelanie), Ognisty ptak -> Feniks (odradzanie)). To chyba jedyne miasto, w którym tak ważne jest ulepszanie jednostek w miarę na bieżąco.

Kilka postów wyżej miała miejsce dyskusja nt. odradzania feniksów. Baron ma tutaj 110% racji, ponieważ rzeczywiście w mitologii KAŻDY feniks odradzał się z popiołów, a jeśli przypuścimy jakieś zakłócenia/mutacje/wypadki przy pracy, to i tak minimum 90% na bank się odradza. W każdym razie nie tak mało, jak w Heroes. Oczywiście, twórcy musieli trochę to zniekształcić, bo byłoby nieuczciwie, gdyby trzeba było 2x ubijać te same stwory (inna sprawa, że może byłaby to sensowna alternatywa dla przyrostu=4, który przez niektórych jest uważany za zbyt wysoki, a z kolei przyrost=2 za zbyt niski).


Swoją drogą wracając jeszcze do zrobienia miasta na szybko i niedoróbek wizualno-dźwiękowych, to może nasz kochany Ubisoft wypuszczając AB w HD je poprawi? Przyznam, że to by była druga cenna sprawa po wprowadzeniu kompatybilności z androidem .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#107 2015-05-05 22:11:40

MaD

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 30
Miasto: Lochy
Jednostka: Minotaur/Czarny Smok
Bohater: Dace

Re: Wrota Zywiolow

Tak, słyszałem o tej historii. Również myślę, że Forge nie pasowałoby do świata HoMM. Jednak uważam, że już taka Przystań z HOTA jest pod każdym względem bardziej dopracowana, niż Wrota Żywiołów.
Słyszałem, że Ubisoft rzekomo stracił kod źródłowy do AB i SoD i przez to nie wypuści ich w wersji HD. A nawet jeśli, to patrząc na wersję HD RoA, nie spodziewałbym się niczego poza zmianami w grafice.

Ostatnio edytowany przez MaD (2015-05-05 22:12:07)

Offline

 

#108 2015-05-06 06:36:13

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Tak tak, mnie chodziło właśnie o zmiany w grafice wrót, bo to ona stanowi największy mankament tego miasta. Sam byłem do nich niechętny przez dłuższy czas ze względu na niezbyt dobre wykonanie wizualne. Jeśli stracili kod źródłowy,  byłoby szkoda. Teoretycznie mogliby go odtworzyć,  ale pytanie,  czy będą chcieli? Szczerze w to wątpię.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#109 2015-05-30 22:43:35

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Zywiolow

O to mi chodzilo. Przyrost 2 ale 100 % odrodzenia ale tylko raz. Wtedy byla by super oryginalna jednostka szturmowa ktora odbierala by kontre. Mozna by nimi bylo atakowac bez obaw.

Offline

 

#110 2015-05-31 00:04:54

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Zywiolow

Wiesz to by było już całkowite przegięcie. Masz np 10 feniksów w armii, trochę trzeba się jednak namęczyć by to zabić o potem co z dupy dostajesz znów 10 feniksów.
Z doświadczenia wiem, że przyrost feniksów +2 w obecnej ich formie jest wystarczający gdyż conflux i tak jest imba.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://ckp.bytom.pl