Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#81 2012-05-13 00:42:12

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Zywiolow

Mathias wytłumacz mi jakie ty działania matematyczne robisz, skoro one w praktyce idą do piachu.

Offline

 

#82 2012-05-13 00:44:29

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Podobne do tych z Bekalogu.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#83 2012-05-13 00:45:23

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Zywiolow

Nie chodzi tylko o redukcje feniksow do 2 ale zeby mi sie w 100 % raz odradzaly . Jesli ma ich liczba spasc do 2 i tylko tyle to bez sensu . To miasto robi sie najgorsze w grze i nie ma szans .
Co do mankamentow to dlatego nieulepszone nie strzelaja ze pojawily sie juz wczesniej i nie strzelaly a dopiero w dodatku znalazly sie w miescie . Ale jedno takie miasto moze byc - bez przesady !

Offline

 

#84 2012-05-13 00:48:02

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

Jest silne, ma solidnych strzelców,świetne ruchałki na neutrali, żyw. magii z bardzo mocnymi skillami i fenixy, które są 7. lvlem pełną gębą. Co do takiego odradzania to z Xenem mówiliśmy o tym- odrodzony w pełni 7. lvl w środku walki, lub tym bardziej pod koniec je niedobitki armii na śniadanie. Bohaterowie też solidni, nagowie jedni z najlepszych i dość tanio. Gdzie Ty widzisz tą słabość?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#85 2012-05-13 00:48:33

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Nie rozumiem Twojej koncepcji odradzania, Baronie. Mógłby ją ktoś przetłumaczyc na bardziej polski polski?

A WŻ bez fenixów x4 se poradzi.  Może nie będzie TOP1/2/3, ale na pewno nie odstanie od reszty.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#86 2012-05-13 00:49:05

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

Przetłumaczyłem wyżej Mati, wiem, to nadal bez sensu...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#87 2012-05-13 00:49:34

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Zywiolow

Baronowi chodzi o to, by ich przyrost był zredukowany do 2, a za to po zabiciu oddziału 100% lub 50% się odradzało, a nie tak jak teraz każdy feniks ma 20% szans na odrodzenie.

Z resztą 4 feniksy to przesada tak jak ich 100% odradzanie. Te miasto ma taką specyfikę, że feniksy dają pierwszy ruch i są dodatkiem do armii jak w przypadku necro smoki.

Offline

 

#88 2012-05-13 00:55:34

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Zywiolow

To bardzo proste ...
Przeciwnik elimnuje ci feniksy .
Np masz 4 .
Odradza sie 1 .
Gdy znow go pokonaja .
Masz 0 .
Bez sensu bo kto by tracil 4 aby miec 1 .
Dobrze byloby tak :
Masz 2
Tracisz je
Odradzaja sie 2 .
Znowu je tracisz .
Teraz juz masz 0 . Nie odradzaja sie.
Albo tracisz 1.
Zostaje 1 .
Ale po bitwie masz 2 bo sie odrodzil ten ktory polegl.
Wtedy byloby SUPER ! Feniksy by sie odradzaly jak w mitologii a przyrost bylby 2 .

Offline

 

#89 2012-05-13 00:56:36

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

Może graj po prostu na kodach i też będzie super...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#90 2012-05-13 00:58:10

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Zywiolow

On po prostu sobie nie zdaje sprawy z tego, że to tak jakby mieć za darmo drugie tyle feniksów co się posiada.
WŻ byłoby wtedy praktycznie nie pokonane.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zaproszenia ślubne