1. Co daje Płatnerstwo na poziomie mistrzowskim?
2. Czy Logistyka zwiększa dowodzenie bohatera?
3. Jaka umiejętność zwiększa pole widzenia bohatera?
4. Czy jest jakiś czar powiększający wielkość przychodu na turę? Jak się nazywa po polsku?
5. Co daje Taktyka na wszystkich poziomach zaawansowania?
6. Co przynosi nauka na poziomie podstawowym?
7. Jaka umiejętność i na jakim poziomie leczy jednostki (w połączeniu z namiotem medyka) jednorazowo o 100 pkt życia?
8. Jaka umiejętność wskrzesza jednostki i w jakiej postaci?
9. Czy Sokoli Wzrok zwiększa szybkość bohatera?
10. Podaj nazwę umiejętności, dzięki której bohaterowie mogą się wymieniać wiadomościami.
Offline
Obywatel
1.Zmniejsza obrażenia o 15%
2. nie
3. Odkrywanie
4. Finanse
5.1poz---- pozwala ustawić na początku bitwy w odległości 2 pól, 2poz---- 5 pól 3poz---- 7 pól (CHYBA :-))
6.Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia o 5%
7.Pomoc, 3 poziom
8.Nekromancja, w postaci szkieletów, chyba że sie ma płaszcz nieumarłego króla (dostępny w SoD). Jak sie go ma to na poziomie 1 dostaje się ożywieńców, na 2 zjawy a na 3 lisze :-)
9.nie
10.Nauka czarów
Mathias: 10/10 Gratuluję!
Offline
Koniec tej rundy. Gratuluję pawasko diobrych odpowiedzi.
Offline
Obywatel
1.Zmniejsza obrażenia o 15%
2. nie
3. Odkrywanie
4. Finanse
5.1poz---- pozwala ustawić na początku bitwy w odległości 2 pól, 2poz---- 5 pól 3poz---- 7 pól (CHYBA :-))
6.Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia o 5%
7.Pomoc, 3 poziom
8.Nekromancja, w postaci szkieletów, chyba że sie ma płaszcz nieumarłego króla (dostępny w SoD). Jak sie go ma to na poziomie 1 dostaje się ożywieńców, na 2 zjawy a na 3 lisze :-)
9.nie
10.Nauka czarów
Mathias: Nie widzisz, że runda się skończyła? Poczekaj na nową lub zrób ją. A poza tym nie kradnij cudzych odpowiedzi!
Offline