I. Reguły gry.
1. Zakaz dyplomacji (oraz przyłączania stworzeń do armii).
2. Zakaz nekromancji.
3. Bez kartografa, domku na wzgórzu.
4. Nie atakujemy w 1. dzień.
5. Zakaz korzystania ze scrolli poz. 3-5 przed wybudowaniem Gildii Magów do poz. 3-5.
5. Prawo restartu.
a) Obowiązuje, gdy nie mamy dostępu do kopalni kamienia i/lub drewna bądź jeśli chronią ich ul. centaury/gremliny lub strzelcy poz. 2-3.
b) Prawo restartu należy zgłosić do 7 dnia gry.
II. Na czym gramy?
1. Gramy na mapach typu RBPC2 (chyba że zostanie ustalona inna).
2. Należy się wyposażyć w odpowiednie pliki (wymienione w temacie ,,Pliki turniejowe")
3. Parametry mapy:
rozmiar: M
poz. trudności: 130%
potwory: silne
woda: brak
liczba graczy: 2
Od półfinałów rozmiar mapy: L.
III. Sposób gry (system pucharowy).
1. Fazy grupowe
a) 4 grupy po 4 osoby, każdy gra z każdym.
b) Punktacja:
- wygrana - 3 pkt
- przegrana - 0pkt
- nierozegranie spotkania: -1pkt
Nie uznaje się walkowerów.
c) Z grupy przechodzą 2 osoby z najwyższymi wynikami. W przypadku identycznych notowań, do finałów przechodzi ten, kto wygrał z drugim (np.: gracz A i B mają te same wyniki, ale gracz A pokonał gracza B, więc przechodzi dalej).
2. Finały.
a) ćwierćfinały, półfinały i finał odbywają się schodkowo. Wygrywasz - przechodzisz dalej, przegrywasz - odpadasz.
IV. Ostrzeżenia turniejowe.
1. Ostrzeżenia przyznaje się za:
a) nierozegranie spotkania w terminie
b) brak kultury osobistej
c) łamanie zasad, oszukiwanie
2. 3 ostrzeżenia i wylatujesz z turnieju.
Offline