Jak w temacie. Temat dotyczy maszyn oblężniczych i wszystkiego co je dotyczy.
Z podstaw:
Wóz z amunicją- nieograniczone strzały
Balista- strzela (na dmg się nie znam)
Katapulta- Rozwala mury
Tak ogólnie to chciałbym się dowiedzieć jak działa balista (jej dmg) normalnie i np. ze specem. No i co się dzieje, jeśli boh traci katapultę?
Offline
Jeśli boh traci katapultę to jej nie ma( o ile dobrze pamiętam). Co do balisty to ma ona premię do ataku, jeżeli ktoś ma speca to bodajże zwiększa się jej dmg co lvl, ale głowy nie dam. Dodam, że grając Lochem warto się zaopatrzyć w wózek z ammo ;D.
Offline
Obrazenia balisty ze specem zwiekszaja sie co level, sa podojne, dwa razy strzela. Ogolem balista przy bohu na 20lv, z jakims tam zestawem artow i spec em od balisty zadaje 400-600 dmg, wiec o jest fajna rzecz
Offline
problem w tym, że kiedy masz takową balistę z bohem na tym lvlu to możesz ją stracić zanim jej użyjesz
Offline
Raczej nie, przeciwnik zazwyczaj nie niszczy balisty, poniewaz uwaza zz to jakis szajs jest. I w artykule jest blad, Olorin nie napoisales nic o NAMIOCIE MEDYKA.
Offline
Rekrut
Balista może być jak coś dodaje premię. Wóz to guw** przydatne tylko w Lochach. Namiot nie daje dużo życia. Katapulta - niezastąpiona.
Offline
Woz jest swietny w karzdym miescie. Przydaje sie na dlugie bitwy, ktorych jest sporo, oblezenia i nie kosztuje duzo, tylko 1000gp, tyle co pare magogow
Offline
O namiocie nic nie ma, bo to ie jest machina oblężnicza. Widziałeś kiedyś, żeby namiot atakował? Co do balist to są atakowane, często są "łącznikiem" z jednostkami np. dla liszy, czy gogów, można je sięgnąć smokiem, fenixem, hydrą, czy cerberem. Może ją zniszczyć również jakiś masowy czar ofensywny...
Offline
Katapulta - 95% dziur w murze pochodzi właśnie z niej (4,5% z zaklęcia Trzęsienie Ziemi, 0,5% z Cyklopów), a więc podczas oblężeń bez niej atakujący ma bardzo trudne zadanie. Dobrze, że posiada aż 1000HP .
GiBoN, odnośnie Twojego posta mam cytat z AW: ,,Przy zniszczeniu jej przez wroga podczas ataku na miasto, bohater traci katapultę, ale przy następnej bitwie zostaje ponownie dodana do ekwipunku."
Balista - jeżeli posiadamy artylerię na mistrzu oraz wysokie staty i lvl, wówczas staje się ona bardzo przydatna - dodatkowy strzelook w końcu . Początkowo jest słaba, ale z czasem robi się coraz silniejsza.
Namiot Medyka - tani jak barszcz, lecz dosyć mało przydatny. Uzdrawia tylko określoną liczbę HP, w przypadku wojsk o małej liczbie życia praktycznie bezsensowna. Warto ją mieć tylko dla takich wypadków, kiedy np. jednostce 7. lvla zostały ostatnie pojedyncze punkty zdrowia.
Wóz z ammo - tani, a jego zakup pozwala nam grać bez obawy o skończenie się strzał. Coś w rodzaju profilaktyki .
Mnie się najbardziej z tych 4 podobają Balista i Katapulta, oczywiście Katapultę mamy na start, jednak wybór pomiędzy trzema pozostałymi jest konieczny. A więc wybrałbym spośród nich Balistę.
Offline
Obywatel
Jak rozwalisz katapulte to wrog juz ci nie zdobedzie zamku :O)))
Chyba ze ma Cyklopy lub trzesienie ziemi!
Warto majac slaba armie rozwalic katapulte piorunem czy wiezyczkami i wystrzelac wroga pod murami!
Wieze maja chyba 99 strzalow.Zreszta moze byc bitwa nierozstrzygnieta jak ty nie mozesz strzelac a wrog nie ma juz katapulty!Pat!Nie ma wyjscia :O)))
Ostatnio edytowany przez Baron (2010-08-31 16:38:09)
Offline