Nimfa
atak 1
obrona 1
obrażenia 1-2
szybkość 7
hp 5
koszt 35
Tancerz Ostrzy
atak 3
obrona 2
obrażenia 2-5
szybkość 6
hp 12
koszt 65
Myśliwy
atak 4
obrona 1
obrażenia 4-7
szybkość 5
strzały 12
hp 10
koszt 125
Druid
atak 7
obrona 7
obrażenia 7-9
szybkość 5
strzały 5
mana 12
hp 34
koszt 350
Jednorożec
atak 12
obrona 12
obrażenia 10-20
szybkość 7
hp 57
koszt 700
Drzewiec
atak 19
obrona 28
obrażenia 8-18
szybkość 6
hp 175
koszt 1200
Zielony smok
atak 27
obrona 25
obrażenia 30-50
szybkość 8
hp 200
koszt 3500 i 1 klejnot(lub kryształ- już nie pamiętam)
No to na tyle wiele z tego było z mojej pamięci, więc mogą być błędy
Ostatnio edytowany przez Pandrodor (2008-06-30 17:53:16)
Offline
No a ulepszenia? Ja znam ale inzm graczom sie przyda.
A ogolnie to artykul spoko.
Offline
Generał
Rusałka mało wytrzymała, choć rój os jest irytujący lekko. Tancerze ostrzy/wojny mają ciekawą właściwość atakowania jak hydra (na wiele kratek) ale łatwo giną przez małą obronę i wytrzymałość. Wielki Łowczy i Wielki Druid są jednymi z lepszych jednostek. Ten pierwszy zadaje ogromne obrażenia swoim podwójnym strzałem, a strzała ochrony chyba chroniła przed kontratakiem. Druid rzuca błyskawicę i kolce zadając przyzwoite obrażenia rzuca też wytrzymałość. Jednorożec dobry, ale nie jest szczególnie wybitny. Drzewiec bardzo twardy i całkiem szybki, przełamuje stereotyp ociężałości z Władcy Pierścieni czy Heroesów III które się inspirowały. Smoczki spisują się dobrze. W samym mieście jest kilku ciekawych bohaterów.
Offline
Miasto z wysoką inicjatywą, dobrzy strzelcy, u Łowczych wolę alternatywę ze względu na full dmg niezależnie od odległości. Druid może nieźle namieszać błyskawicą, ent to tank z hp niemal takim jakie ma Diabeł, a symbioza jest fajna. Miasto udane chociaż wolę Loch...
Offline