"Bękarty Wojny"? Hmm...urywki, bo miałem skopaną i musiałem usunąć, i w dodatku nie po polsku...Walkiria jest świetna, szczerze polecam, najnowsza wersja "Harrego Portiera()" taka sobie. Za to bardzo podobał mi się "2012" . "Królestwo niebieskie"? Co tu dużo mówić...kolejna wspaniała produkcja .
Offline
Obywatel
GiBoN napisał:
Walkiria jest świetna, szczerze polecam
:dumny:
Ja najbardziej lubię filmy wojenne
Najdłuższy dzień
-O jeden most za daleko
-Stalingrad
-Na Zachodzie Bez Zmian
-U-boot
-Dirty Dozen
-Wróg u Bram
-Helikopter w Ogniu
z innych to lubię
K-Pax
Terminator 1,2
MAtrix 1
Ostatni król szkocji
Hotel Ruanda
Pola Śmierci
Erin Brokovich
MIckey niebieskie oko
Był Sobie Chłopak
Apollo 13
Ucieczka z Nowego Jorku
Włatca (all)
''Establishing battlefield control stand by''
Offline
No dobra. To ja zacznę tak, niezbyt lubię polskie kino. Z paroma wyjątkami, między innymi Vinci, Chłopaki nie płaczą, Kiler. Od razu mówię co dla mnie jest polskim kinem- polski reżyser, polscy aktorzy. Nie oglądałem starych komedii, jedyne co pamiętam to Seksmisja, będę to musiał nadrobić.
Ulubiony reżyser: Darren Arofonsky
Uwielbiam jego filmy, oglądnąłem na razie Pi, Requiem for a Dream i Black Swan. Mam zamiar oglądnąć Wrestlera i The Fountain. Szczerze powiedziawszy filmy te się trudno ogląda, ale np. Pi i Black Swan opowiada o dążeniu do doskonałości i czym to może się skończyć, szczególnie Pi mi przypadło do gustu. Darren ma pomysł na reżyserowanie historii inaczej niż pozostali reżyserzy.
Ulubiona muzyka filmowa: Clint Mansell
Master. Współpraca z Darrenem przy Pi, Requiemie i Łabędziu dała wyśmienite kino. Wprost uwielbiam tworzoną przez niego muzykę. Nastrój tworzony przez nią w filmach jest niesamowity. Już się boję co będzie w Mass Effectcie 3.
Z filmów oprócz Arofonsky'ego bardzo lubię Leona Zawodowca, 300, Pulp Fiction, Dark Knighta, Goodfellas, Godfathera i Beautiful Mind. Dzisiaj oglądnąłem Absolwenta, mimo że film z 1967, to ciągle aktualny+ muzyka Simona i Gurfunkela. Jeśli ktoś nie widział, to polecam film Banksy'ego- Wyjście przez sklep z pamiątkami (Exit through the gift shop). Ukazuje tak naprawdę dzisiejszą "sztukę", gdzie najłatwiej zamiast jej tworzyć, idzie się w komercję.
A, i top 3 filmów na które straciłem najbardziej czas.
1. 2012- najgorzej wydane w moim życiu 13zł na bilet. Nudne jak nie wiem co
2. Zmierzch- tandeta jakich mało, na dodatkowym angielskim to oglądałem z 2 lata temu. Strasznie głupio stracony czas
3. Avatar- Avatar był dla mnie głupi, chwalenie się efektami specjalnymi w 3D, naprawdę to straszne, że można wejść sobie w ciało przerośniętego smerfa. I dosyć się dłużył.
Po więcej: http://www.filmweb.pl/user/Kipo
Jak mi się coś przypomni, to dopiszę.
Offline
A ja do mojej listy dopisze "Chlopaki na Ibizie", gdzy jest to tak porypany film, taki tepy, ale tak swietnie zagrany. "Nie jestem Twoim niewolnikiem", ten tekst przejdzie do historii.
Offline
Obywatel
A oto moje filmy które przypadły mi do gustu :
Scarface , cała seria Ojca Chrzestnego , 300 , listy z iwo jimy , szeregowiec ryan , dawno temu w ameryce , amerykanski gangster , i wiele innych
Offline
A teraz moje ulubieńce
Cała seria filmu ROCKY. Po obejrzeniu tych filmów niejeden czuje się mocniejszy.
"Bo w życiu nie jest ważne jak mocno bijesz, ale ile jesteś w stanie znieść i nadal iść na przód"
Obie części TRANSFORMERS. Na kreskówce się wychowałem, więc filmy obejrzałem i mi się spodobały.
Spider Man. To samo co powyżej. "Siła wiąże się z odpowiedzialnością"
Batman początek i Czarny rycerz. Fajnie się oglądało, a Joker był fenomenalny.
Pieniądze to nie wszystko, Job- ostatnia szara komórka, Chłopaki nie płaczą, Poranek kojota, Kiler. Te filmy są fenomenalne i nie można było ich po prostu pominąć. "kici, kici, taś taś- Do lwa k... do lwa?!"
Prince of Persia, Max Pain, Wszystkie części X-MEN.
Ogólnie mam tego więcej, ale to moje ulubieńce
Offline