Obywatel
Mogę tak trochę nie na temat?
W tawernie czasem piszą teksty typu "Artefakt ostateczny odnajdziesz na zielonych łąkach". O co w tym chodzi? Co to jest artefakt ostateczny? Bo jak to przeczytałam to się zdziwiłam, bo grałam na takiej mapie, gdzie są tylko podziemia i nic poza tym. To była chyba kampania z Mutare. Czasami na zwykłej mapce też mi się pokazało, no to popatrzyłam po mapie, poszukałam, bo mapka akurat była mała i ją szybko odkryłam. No ale żadnego artefaktu już nie było, bo wszystkie zgarnęłam po drodze. To co, ten artefakt się wykopuje? Tyle lat w to gram i jeszcze się nie zorientowałam o co w tym chodzi .
Offline
Rekrut
To jest graal, ten artefakt ostateczny, czyli ze gdzies na "zielonej ziemi" jest graal i tam musisz kopac, zeby go odnalezc.
Offline
Obywatel
Ale przecież nie na każdej mapie jest graal. I właśnie o to mi chodzi.
Offline
Rekrut
to ja powiem jak nasi bracia zza buga, - szto nie znajusz to - ja nie wiem na kazdej mapie przeciez jest graal
Offline
Przestępca
Aura jednorożców działa tylko w 1 hex-u najlepiej obok jednorożca postawić elfa:)
Offline
Rekrut
Dlatego ja stawiam Jednorozce zawsze na czwartym (srodkowym) miejscu, moich jednostek, bo wtedy az dwie jednostki sa chronione przez aure antymagicza, jednorozca.
Offline
Mutare napisał:
Hmmm... coś od siebie dodam może... może to już wiecie, ale Troglodyci, oprócz tego, że są odporni na oślepienie, są odporne na hipnozę, hehe, to logiczne w sumie. Mi czasami ciekawe rzeczy piszą w tawernie .
Logiczne. Troglodyci sa odporni na oślepienie, bo nie mają oczu.
A ode mnie to, że Czarci Lordowie mogą wskrzeszać demony. Przydatna umiejętność. Ifryci mają tarczę, tez bardzo przydatna...
Offline
Obywatel
Widzę że nie zostało tu wymienione że archanioł może wskrzeszać jed. ale to chyba większość wie.
Offline
Nie zostało wymienione, ponieważ jest to napisane obok jednostki, a my rozmawiamy tutaj o umiejętnościach ukrytych, niepodanych pod statystykami.
Offline
Przybysz
Do dziś tego osobiście nie sprawdzałem jakoś specjalnie , tylko z obserwacji i to chyba będzie racja, że Arcymag zadaje normalne obrażenia strzelając przez mur - oczywiście wciąż o połowe mniejsze jeśli z daleka. Inne strzelaki zadają 1/4 (jeśli dobrze pamiętam) przy oblężeniu waląc z daleka (oczywiście po stronie gracza atakującego).
Offline