Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2011-08-19 11:36:17

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Nekropolis (Śmierć)

Jak sama nazwa wskazuje, wszystko jest tu oparte na klątwach i czarach osłabiających przeciwnika. Nekromatron zwiększa umiejętność nekromancji. Mocne miasto, a każda jednostka ma jakąś specyficzną umiejętność wartą wzmianki.

Szkielet (poziom 1) – Podstawa armii, trudne do uszkodzenia łucznikami, łatwo uzbierać ich spore ilości.
Chochlik (poziom 1) – Łatwo giną, są często wybierane jako pierwsze do eliminacji przez AI, stąd trudno zbierać ich spore ilości. Są szybkie i wysysają manę.
Cerber (poziom 2) – Trzy głowy atakują trzech przeciwników. Bardzo szybkie, wytrzymałe i zadające spore obrażenia. Ważny element armii Nekropolii.
Duch (poziom 2) – Niematerialne ciała utrudniają uczynienie im szkody do tego postarzają, osłabiając jednostki. Jednak obrażenia zadają mniejsze niż cerbery, a wciąż można je niszczyć czarami.
Wampir (poziom 3) – wysysając krew, leczą siebie i wskrzeszają. Mocne statystyki, potężne obrażenia, trudne do zabicie, więc doprowadzenie przeciwników do wściekłości i rozpaczy jest gwarantowane. Latają bardzo daleko, więc uciec przed nimi też się nie da.
Jadowity Pomiot (poziom 3) – mocny strzelec, trucizna przerzedza szeregi wroga, choć jeśli chodzi o zadawanie obrażeń to wampiry czynią więcej szkód. Pomioty jednak są naprawdę warte uwagi, więc gorąco polecam mieszanie z wampirami.
Kościany Smok (poziom 4) – Naprawdę trudne do zabicia jednostki, każdy ich atak kończy się grozą, która zmusza zaatakowaną jednostkę do wycofania się paru kroków. Odporny na strzały w sporym stopniu. Wytrzymalszy niż diabeł.
Diabeł (poziom 4) – Mocne jednostki, ale łatwiejsze do zabicia niż kościane smoki. Jednak teleportuje się, więc dostanie się w każde miejsce, posiada ochronę przed życiem i przywołuje lodowe demony, które są mocnymi jednostkami które zamrażają jednostki przeciwnika. Stąd odpowiednio wykorzystany diabeł daje spore pole do popisu. Jeśli jednak chodzi o surową siłę, to lepiej wybrać smoka.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#2 2013-04-21 23:52:29

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Nekropolis (Śmierć)

Zainteresowani? Więcej przeczytacie w poszerzonym artykule mego autorstwa.

http://heroes.vot.pl/heroes-4/nekropoli … y-smierci/


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#3 2013-10-22 19:40:43

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Nekropolis (Śmierć)

Sprawa z tym miastem jest o tyle ciekawa, że ma trochę trudniejszy początek gry ze względu na brak kogokolwiek kto by mógł strzelać. Bohater nabiera poziomów, ale nekromancja na wyższych poziomach pozwala nam na wskrzeszanie co raz silniejszych istot, np. wampiry. Przy czyszczeniu neutrali kluczowym jest tankowanie ożywionymi jednostkami i bohaterami, oszczędzając to co mamy, w imię ściągania kontry. Wykupując duchy otrzymamy bardzo mobilną i odporną na ataki fizyczne jednostkę postarzającą. Biorąc cerbery otrzymujemy powstrzymywanie kontry i wielokrotny atak. Bez udziału magii, duchy powinny pożyć dłużej (postarzenie też sporo daje), ale cerber zadaje większe obrażenia. Jedna i druga opcja jest ok, kwestia przeciwnika i naszego stylu walki.

Zarówno wampiry jak i pomioty to straszne bestie, każdy z nich jest silny i nie będzie błędu nieważne kogo weźmiemy. Choć przy walce z istotami nieożywionymi bardziej ucierpi wampir przez niższe hp i utratę wyssania życia, podczas gdy pomiot straci truciznę ale atak zasięgowy jest zawsze przydatny. Niemniej nie da się zrobić wyłącznie nieożywionej armii, więc sytuacja dla wampira i tak nie wygląda aż tak źle w tym wariancie. Można jednak zrobić tak, czyli rozwinąć skill nekromancji, by wskrzeszać wampiry a z miast rekrutować pomioty. Też całkiem dobre, ale już wymaga bohatera w którego troszkę już zainwestowaliśmy albo po prostu cierpliwości.

Kościany smok siłowo jest lepszy od diabła, ale diabeł jest rzecz jasna diabelnie szybki i wciąż można nim ciekawie zagrać. Diabłem trzeba jednak jak zawsze grać z głową, bo teleportacja do całej armii wroga będzie dla niego bardzo bolesnym przeżyciem. Co prawda smok jest silniejszy ale diabłem się naprawdę fajnie gra i wcale mi nie przeszkadza od czasu do czasu granie właśnie nim. Nawet ostatnia misja kampanii Pół-Martwy w pewien sposób do tego zachęca bo niedaleko naszego miasta mamy siedlisko diabłów. Lodowe demony są uzależnione od liczby diabłów, ale są silne i ten zamrażający atak trochę straszy.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#4 2013-10-22 21:35:54

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Nekropolis (Śmierć)

W tym zamku mozna sobie naprodukowac jednostek mnostwo . I lodowe i wampiry . Brak strzelcow na poczatku rekompensuje przyrost szkieletow a chochliki maja olbrzymi zasieg i praktycznie w pierwszej turze doleca . Mozna pojedynczymi blokowac strzelcow . Duchy tez maja olbrzymi zasieg wiec strzelec strzeli raz i koniec . Ale faktycznie znow mamy niedorobione miasto . Mogli dac chochlikom strzaly przynajmniej typu centaury .
Mozna tu jednak miec dwie sciezki . Nieumarlych i infernalnych z lodowymi . Do kompletu albo mieszac . Wybor akurat jest zrownowazony . Tylko smoki przepakowali . Trudno je pokonac .
Co bym dodal to portal istot z zombi mumiami i lodowymi . I zamiast pomiotow lisze . Znow ten balagan . Ale lisze dorobili w Ekwilibrisie ktory mi niestety nie dziala . Skoro fani dali rade tym bardziej firma mogla .

Offline

 

#5 2013-12-13 17:16:24

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Nekropolis (Śmierć)

Właśnie problem z chochlikami jest taki, że są kruche i nie można nimi podejmować bezpośredniej walki i trzeba kombinować. Latać tu i tam, odwracać uwagę. Wysysanie many bywa przydatne. Lisze by się przydały, ale pewnie nie wiedzieli jak je wcisnąć. Chcieli zrobić miasto demonów i nieumarłych, z obiema rasami w równowadze, no i zabrakło miejsca.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#6 2013-12-13 22:36:16

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Nekropolis (Śmierć)

Wszystkie jednostki 1 poziomu z wyjatkiem  bersekow ktorymi akurat nie da sie kierowac- sa tragicznie slabe . Niedorobili znowu .Mozna pojedyncze chochliki do powstrzymania kontry wydzielic . Lisza mozna bylo zrobic z bohatera jak to zrobili w ekwilibrisie ! Firma bankrutowala i na szybko wpychala jednostki .

Offline

 

#7 2013-12-14 23:09:19

 Wuwu

Rekrut

Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 253
Miasto: Zamek
Kampania: Nowy początek
Jednostka: Archanioł, Rdzawy Smok, Feniks
Bohater: Gem, Sandro, Gelu

Re: Nekropolis (Śmierć)

Baron nie doceniasz ich, dużo jednostek 1 poziomu są silne, tylko bardziej liczy się wykorzystanie. Np. takie rusałki na łuczników, krasnoludy do ochrony dystansowych, niziołki jako dystansowi liczący w setkach itd. itp.


,,Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi"

Offline

 

#8 2013-12-15 22:20:02

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Nekropolis (Śmierć)

Cos zrobia na poczatku ale naprawde jak bohatervjuz troche zbierze poziomow nie oplaca ich sie brac .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Wolin Dostarczamy nasze szamba betonowe przegrywanie kaset vhs