Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2015-07-31 11:43:50

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Blood Rage - Szał Krwi (Twierdza)

Talent rasowy Orków, pojawia się już od czasów Heroes 5, gdzie ta nacja pojawiła się w dodatku Dzikie Hordy. Ogólnie chodzi o wykorzystanie demonicznego pochodzenia tej rasy w celu wzmacniania swoich umiejętności bojowych. Jednak tym razem zdaje się, że ten talent udzieli się wszystkim jednostkom (gdy w H5, wiwerna nie będąc z pochodzenia demonem, wpaść w szał nie potrafiła).

Każdy nowy poziom zaawansowania (Nowicjusz, Ekspert, Mistrz) wzmacnia startowy Szał Krwi, zwiększając atak jednostek:
Poziom Nowicjusza - Każda sojusznicza jednostka zaczyna walkę dodatkowym efektem Szału Krwi, który zwiększa ich atak o X. Na poziomie nowicjusza ten bonus wynosi 6 i maleje o 2 co każdą turę i gdy jednostka czeka lub broni sie. Jeśli Szał Krwi spadnie do 0, wzmocnienie jest usuwane.
Poziom Eksperta - Szał Krwi startuje z X = 9.
Poziom Mistrza - Szał Krwi startuje z X = 12.


Poziom Nowicjusz

Ognisty Gniew - Inicjatywa wszystkich sojuszniczych jednostek zostaje zwiększona o X.
Wściekłość Watażki - Bohater dostaje także efekt Krwawego Szału, który podnosi jego domyślny atak o 10*X (minimalny i maksymalny).
Wybuchowa Wściekłość - Kiedy efekt Krwawego Szału jest usuwany, sojusznicza jednostka zadaje (75*czas trwania szału) fizycznych obrażeń wszystkich przyległym wrogim istotom.

Poziom Zaawansowany

Pośpiech - Szał Krwi zwiększa zasięg jednostki o X (tak długo jak jest aktywny).
Siła ponad Magią - Bezpośrednie obrażenia zadane jednostom za pomocą magii są zmniejszone o 50% (tak długo jak Szał Krwi jest aktywny).

Poziom Mistrzowski

Żądza Krwi - Morale wszystkich sojuszniczych jednostek są zwiększone o 3*X.

Zdolność Arcymistrza

Gniew Ojca Niebo - Gdy sojusznicza bądź wroga jednostka ginie, Szał Krwi zwiększa się o 2 (jeśli jest aktywny).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#2 2015-08-03 10:08:39

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Blood Rage - Szał Krwi (Twierdza)

Widzę, że to takie połączenie szału bojowego i żądzy krwi jako skilla. Pamiętam to jeszcze z moich nielicznych potyczek w piątkę. Dobra umiejętność.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Zamość przegrywanie kaset vhs łódz Lodging Welches Boende Kumasi The Village Backpackers