Obywatel
Teraz juz jest w formie modow. Naprawde nie ma czego zalowac. Bo naprawde nie pasowalo. Czolgi, lasery, pily mechaniczne, pompy paliwowe. A herosi na koniach. Niebywale wymieszanie. Na dodatek recykling stworow. Goblin, zombi, czlowiek, ogr, minotaur, naga i pewnie behemot z ,,technicznymi" gadzetami. Jak Filip z konopi i na dodatek zadnej nowej jednostki. Pomysl swietny na nowa gre. Herosi postapokalipsa. Ale to trzeba bylo wszystkie miasta i tereny przerobic. Wtedy tak. W ten sposob bylby duzy zgrzyt. Najwyzej opcjonalnie. A najlepiej jakby zrobili jakies inne dobre w tym czasie to by bylo dziesiec finalowo. Szkoda straconego czasu...
Offline
Fala hejtów fanów serii poszła głównie z niewiedzy, że Heroes to poboczna seria M&M i tak to się zaczęło. Oczywiście sama forma zamku mnie odpycha. Mogli to jakoś ładniej podpiąć do fabuły i wymyślić coś kreatywniejszego. Jest spoko gier które spinają fanasy i sci-fi jest super, tu nie wyszło.
Co do wrót to jak dla mnie są fajnym kontentem i mi się podobają.
Offline
Obywatel
Takie łączenie to dobry pomysł, ale niestety wielu od razu myśli, że to głupie. Oczywiście trzeba to dobrze połączyć, bo Forge wyglądało jak jakiś żart - zombiaki z piłami mechanicznymi, naga/meduza tylko tym razem ma czołg zamiast ogona... śmieszne i mało kreatywne. Szkoda, bo można było jakąś rasę kosmitów zrobić, a nawet podróż po planetach - coś w stylu jak wchodzi się do podziemi, że inna mapa się wczytuje.
Dla wielu jednak rycerz na koniku przeciwko maszynie to absurdalnie głupie, a przecież taki kontrast można znaleźć w prawdziwym świecie - z jednej strony cywilizowane państwa, z drugiej jeszcze w afrykańskich krzakach jakiś dzikus biega : - ). Co prawda to inna skala, ale jest jak najbardziej prawdziwe.
Offline
Obywatel
Tylko jak rycerz na koniu rozwala czolg to juz jest megaabsurd a tak by bylo. Bo nagatank 6 poziom i czempioni tez 6, czyli porownywalna sila. Owszem mogli by i chlopi czolgi niszczyc widlami, tylko czy to wzbogacilo by gre? Raczej zrobilo by z Herosow posmiewisko.
Offline
Tylko jak rycerz na koniu rozwala czolg to juz jest megaabsurd a tak by bylo.
Generał Budionny lubi to
A poważnie to zgadzam się, że w takiej formie to bez sensu. Tak samo Xeno ma rację - kosmici w H3 tak czy tak są . I w takiej formie jak obecnie to ja nie mam nic przeciwko nim. A co do tego, co się często mówi, jakoby gracze zepsuli zamysł twórców i w ogóle to wszystko ich wina, błee - jakby tak bardzo 3DO było przekonane o sensowności wprowadzenia Forge, to by to zrobiło; ich wahania potwierdzają, że coś z tym miastem było nie tak. A sukces Heroes 3 w takim kształcie, jaki mamy dzisiaj, świadczy, że jednak fani tak bardzo twórcom szyków nie pokrzyżowali, wręcz przeciwnie.
Swoją drogą tyle lat powstawało to Forge w środowiskach fanowskich i ostatecznie się nie doczekaliśmy. W tym czasie HotA wprowadziła już bodaj dwa nowe zamki, czyli da się; więc wydaje mi się, że czas zarzucić ten motyw w formie zaproponowanej przez 3DO kilkanaście lat temu.
Offline
Obywatel
Absurd walki konia z czołgiem to wina tego, że Heroes jest grą strategiczną o takiej a nie o innej mechanice. W innej grze najpewniej czołg byłby jednostką stworzoną do kontrowania kawalerii a mógłby zostać zniszczony przez zaklęcia magiczne. Co jeśli o samych orków z piłami mechanicznymi się tyczy, osobiście nie rozumiem absolutnej nienawiści do tej stylistyki.
Osobiście kojarzy mi się to trochę z frakcją orków z Warhammera 40k która jest naprawdę fajnie zaprojektowana.
Offline
Obywatel
Forge jest ukrainskie na WoGa i chyba z bledami a chodzi. Mi sie udalo wkleic na Ere. Kilka jest na VCMI z tym ze ten projekt to jest alfa.
Zolnierz na koniu moze zniszczyc czolg o ile ma granatnik przeciwpancerny. Kon to zwierze tylko. W Afganistanie uzywali do walki z sowietami. Ale nie dzida i rycerz. Kazdy kto ma jakiekolwiek pojecie o wojnie wie ze np. Armia Jugoslawii nie miala z Niemcami szans bo byla w tyle jakies 5 lat a Serbowie sa waleczni! 5 LAT! A CO DOPIERO 600! A Sredniowieczu co 25 lat wymieniali uzbrojenie! Czyli ktos ze zbrojami sprzed 25 lat PRZEGRYWAL!!! Bo byly za slabe. Miecze za miekkie. To tylko nam sie zdaje ze miecz i miecz to podobne. A tu z 1000 lat roznicy!
Ostatnio edytowany przez Baron (2016-12-28 23:34:06)
Offline
Obywatel
Baron napisał:
Forge jest ukrainskie na WoGa i chyba z bledami a chodzi. Mi sie udalo wkleic na Ere. Kilka jest na VCMI z tym ze ten projekt to jest alfa.
Zolnierz na koniu moze zniszczyc czolg o ile ma granatnik przeciwpancerny. Kon to zwierze tylko. W Afganistanie uzywali do walki z sowietami. Ale nie dzida i rycerz. Kazdy kto ma jakiekolwiek pojecie o wojnie wie ze np. Armia Jugoslawii nie miala z Niemcami szans bo byla w tyle jakies 5 lat a Serbowie sa waleczni! 5 LAT! A CO DOPIERO 600! A Sredniowieczu co 25 lat wymieniali uzbrojenie! Czyli ktos ze zbrojami sprzed 25 lat PRZEGRYWAL!!! Bo byly za slabe. Miecze za miekkie. To tylko nam sie zdaje ze miecz i miecz to podobne. A tu z 1000 lat roznicy!
Zapominasz cały czas o elemencie magii w tym uniwersum. Czołg może równie dobrze zostać rozpieprzony przez zaklęcie a nawet przez miecz jeśli jest zaklęty. Nie wydaje mi się, aby wyobrażenie sobie zaklęcia które by pozwalało mieczowi przecinać twarde materiały było takie trudne.
Offline