Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2017-06-16 10:57:27

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

mapa gothic 2

Siems, robię mapkę do heroesów 3 o tematyce gothic 2 ale bez GD i Jarka samo Khorinis. Pomóżcie mi wybrać zamki do trzech stron konfliktu( gilie w Khorinis) i ciekawe pomysły


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#2 2017-06-17 15:20:39

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: mapa gothic 2

Hmm.. do najemników Onara chyba by najlepiej pasował Bastion, do paladynów Zamek, a do magów Forteca. Tak intuicyjnie. Ogólnie co fabularnie chciałbyś umieścić w swojej mapie? Bo od tego zależy, co by więcej doradzić.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2017-06-17 16:30:18

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

Re: mapa gothic 2

Przełęcz się zawaliła a bogowie pomieszali rozum wszystkim ludziom przez co rozpoczęła sie wojna
Beziego już niema i zastanawiam się jeszcze nad zamkami dodatkowymi będą to chyba wszystkie farmy ruiny budowniczych i tam gdzie runa podczas próby ognia. Mało kopalni  ale wiele można znaleźć
Piszę bo niedawno skończyłem robić inną XL i pomysłów mi brakuje


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#4 2017-06-17 16:52:13

 Kamilo67

Obywatel

Skąd: Gdzieś w odległych krainach
Zarejestrowany: 2015-08-15
Posty: 111
Miasto: KamiloLand
Kampania: TYLKO ŁATWE
Jednostka: Kamilos
Bohater: Kamilo :)
Magia: Słowa

Re: mapa gothic 2

Jeszcze do zamków fajnie byłoby coś z Nekropolią zrobić w miejscu wieży Xardasa. Z innych rzeczy to może w miejsce piramidy i ruin dać pustynny krajobraz i piramidkę z golemami. Tam niedaleko wieży Xardasa jest taka lokacja z wodospadem i jezioro, tutaj też odpowiednio siedlisko pegazów, magiczne źródło, fontanny, staw łabędzi czy jeszcze coś innego w ten deseń. Tam gdzie był cmentarz znowu obiekty tego typu, a w miejsce krypty zejście do podziemi.

Porady może nie są jakieś genialne, ale nie wiem też co dokładnie ma być w tej mapie. Duża mapa z wieloma szczegółami, z miastem Khorinis jako sporą część mapy, a ratusz jako punkt kontrolny (jakiś zamek), czy mała mapka z mało ilością szczegółów i prostym odwzorowaniem miast tylko jako zamki? Cel mapy standardowy jak zabicie wszystkich czy coś innego? A może coś w stylu tej mapki z WoGa "Czas Przygody"?


"Zapraszam na Morenkę!" - Pietrek "Archon" Kogucik do Adasia, 2k16

http://tinyurl.com/y9dt3lw4 http://tinyurl.com/y8b5grtf

Offline

 

#5 2017-06-17 17:01:45

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

Re: mapa gothic 2

Duża XL khorinis duże zamek to górne miasto
Cel tak standardowy
A i jest jeszcze coś nie wiem jak zrobić mury khorinis jakieś sugestie
Granice ziem należących do gildii będą można rozpoznać po stworach np na terenie najemników będą jednostki z zamków zła

Ostatnio edytowany przez oumen (2017-06-17 17:04:51)


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#6 2017-06-27 16:55:07

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: mapa gothic 2

Zamiast murów możesz zrobić kratery(ło boziu, kto tak nazwał tak kaniony?) jako suchą fosę plus kilka wież dla sprawiania wrażenia, że mur tam jest.

Co do najemników, to osobiście się zastanawiam, czy cytadela by bardziej nie podeszła. Z klasztoru zaś bym zrobił raczej wrota żywiołów. W przełęczy (nie wiem, w którym miejscu chciałeś ją zawalić) można dodać orków z twierdzą, ewentualnie kilka orkowych budynków. Dodaj koniecznie jeszcze zamek na górze w obozie bandytów. To mógłby być bastion.

Przydałby się balans, żeby każda z frakcji miała po mniej więcej tyle samo zamków pod siebie, to Khorinis mogłoby mieć same siebie, może jeszcze w porcie w podziemiach loch jako Gildię Złodziei, no i nekro u Xardasa. Magowie mieliby wrota żywiołów w klasztorze... i tu pojawia się problem. Inferno śród piramid i forteca gdzieś w okolicach trolla? Pozostają jeszcze najemnicy, którzy mieliby u siebie cytadelę, u bandytów bastion a na przełęczy twierdzę. Idealnie każdy miałby po trzy i każdy zamek inny.

Koniecznie zrób u magów coś od chodzenia po wodzie (czar w gildii na max koniecznie rozwiniętej, lub artefakt jakiś) i otocz ich wodą, po której mogliby dopłynąć prawie że do piramid. Kopalnie najlepiej zrobić w podziemiach. W kopalni za bandytami, w kotlinie pod wieżą Xardasa oraz tam, gdzie runa z próby ognia odkrywki rudy. Ogólnie kopalnie można porobić tak, jak są w Gothicu, tam jaskiń i opuszczonych kopalni nie brak.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#7 2017-06-27 18:13:55

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: mapa gothic 2

Ja bym spróbował uwzględnić chociaż kawałek Górniczej Doliny jako bazę wypadową dla Orków-Twierdzy. Khorinis pewnie będzie przedstawione jako Zamek na mapie, bo samo miasto by się nadawało na własną mapę w stylu RPG co się spotykało w Wake of Gods lub Heroes 4.

Klasztor to jest taki dysonans bo niby czarodzieje, ale też kapłani. O ile nie będzie z tego Forteca to proponowałbym bardziej nietypowe rozwiązanie. Otóż, niech będzie to Zamek w którym będzie można rekrutować tylko kapłanów. Przyrost tej jednostki mógłby zostać podkręcony, czy to w edytorze możliwe nie pamiętam. Warto by mieć tam wybudowanego Graala. Kolos w sumie przypomina ten wielki posąg Innosa. Zaraz za Klasztorem mógłbyś umieścić wąskie przejście odgrodzone bramą graniczną, która otworzy się tylko jeśli zdobyłeś Klasztor. Zdobywca miasta otrzymałby w prezencie Oko Innosa, które będzie podkręcać statystyki bohatera. Może Bezi to ma, kwestia swobody artystycznej.

Jako kolejną swobodę artystyczną możesz zrobić opcjonalny quest z szukaniem po mapie Krwawych Kielichów, które można zanieść do Chatki Jasnowidza-Siedziby Gildii Złodziei pod miastem Khorinis. W prezencie doświadczenie i podbicie statystyk bojowych jako trening ze strony wdzięcznych złodziei. Możliwe są jakieś inne zadania, to Gothic więc nawet w wersji Heroes questy nie zaszkodzą.

Farma Onara i najemnicy to będzie Bastion.

Wieża Xardasa i okolica, która została splugawiona przez przybycie Orków i sił zła, stałaby się pięknym terenem pod Nekropolię. Bohaterem byłby jakiś Czarny Mag, kolejny sługa Beliara. Opcjonalnie w sojuszu z Orkami, co mogłoby wymusić sojusz Khorinis-Farmy? Mogłaby to być druga wersja mapy Gothic, czyli Gothic (Sojusz), tak chyba mniej więcej rozdzielano mapy w Heroes 3.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#8 2017-07-01 22:14:45

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: mapa gothic 2

Granice ziem mozna tez zaznaczyc terenem. Inna opcja tabliczki z napisami typu. Strzez sie wkroczyles na teren...  Chyba teksty da sie pisac? Nie sprawdzalem ale cos kojarze ze mozna.

Offline

 

#9 2018-04-02 08:02:34

 oumen

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-01-12
Posty: 112
Miasto: Wrota Żywiołów i Bastion
Kampania: Ciekawa
Jednostka: Jednorożec, żywiołak burzy
Bohater: Monere/ Kyrre
Magia: ŻADNEJ MAGII!!!

Re: mapa gothic 2

Panowie, zrobiłem sobie przeszkolenie i zrobiłem mapkę XLeuropę 17 wiek. Recenzje od braci i siostry są pozytywne więc postanowiłem zrobić scenariusz ze wszystkimi terenami z sagi gothic(bez wysp południowych  i wsch. archipelagu). Sorki że tak długo nie pisałem ale trzeba było się przetestować

Mam już zrobione kontury lądów, wyspę Khorinis całą i Irdorath, rozmieszczone zamki. Teraz pracuję nad północnymi terenami orków.


Wam się oczy otworzą kiedy mnie się zamkną. JKM
              Tylko głupi odmawia kiedy mądry prosi

Offline

 

#10 2018-04-03 12:31:17

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: mapa gothic 2

To dobrze moze komus sie uda zrobic Khoirinis bo tamtym nie wychodzi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://dominikasurma.pl/