Obywatel
DUCH (GHOST)
Duchy z Enroth. Te ulotne kreatury powróciły. Nie mając ani ciała, ani krwi, będac na wszystko obojętne, zabijają wszystkich wyszarpując uwolnione dusze. Erathiańskie Duchy, od czasu spędzonego w Enroth, poznały kilka sztuczek; nauczyły się zabierać dusze ze wszystkich stworzeń i potworów na polu walki. Odtąd nie tylko żywe istoty mogły zasilać szeregi Duchów, lecz także martwe, nieżyjące i nieumarłe. Jedynie machiny wojenne takie, jak Balista czy Katapulta pozostały poza zasięgiem ich upiornego objęcia.
Duch
Ghost
Kuźnia
Blacksmith
Przyrost 5 Specjalne zdolności
* Zabici nieprzyjaciele stają się Duchami
* Nieustraszony
Dodatkowe informacje:
* Przebywają wyłącznie w zniszczonych miastach
* Przyrost ukazuje liczbę Duchów, która pojawiają się w całkowicie zniszczonym mieście po sześciu dniach
Punkty życia 5
Szybkość 8
Atak 11
Obrona 8
Uszkodzenia 1-2
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 500
Natura, czując, że nadchodzą wielkie zmiany, zaniepokojona narastającym szaleństwem bogów, otoczyła opieką swoich czterech posłańców, których głównym celem uczyniła nadzór nad jej królestwem.
POSŁANIEC OGNIA (FIRE MESSENGER)
Wysłannik Ognia ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Ognia i nieznacznie poprawiony Atak.
Posłaniec Ognia
Fire Messenger
Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść
Natural Calamity
Przyrost 2 Specjalne zdolności
* Wrodzona ochrona przed Ogniem
* Nieustraszony
Dodatkowe informacje:
* W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca
Punkty życia 70
Szybkość 5
Atak 14
Obrona 12
Uszkodzenia 13-18
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 750
POSŁANIEC ZIEMI (EARTH MESSENGER)
Wysłannik Ziemi ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Ziemi i nieznacznie poprawioną Obronę.
Posłaniec Ziemi
Earth Messenger
Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść
Natural Calamity
Przyrost 2 Specjalne zdolności
* Wrodzona ochrona przed Ziemią
* Nieustraszony
Dodatkowe informacje:
* W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca
Punkty życia 70
Szybkość 5
Atak 13
Obrona 14
Uszkodzenia 10-14
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 750
POSŁANIEC POWIETRZA (AIR MESSENGER)
Wysłannik Powietrza ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Powietrza i nieznacznie poprawioną Szybkość.
Posłaniec Powietrza
Air Messenger
Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść
Natural Calamity
Przyrost 2 Specjalne zdolności
* Wrodzona ochrona przed Powietrzem
* Nieustraszony
Dodatkowe informacje:
* W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca
Punkty życia 70
Szybkość 6
Atak 13
Obrona 12
Uszkodzenia 10-14
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 750
POSŁANIEC WODY (WATER MESSENGER)
Wysłannik Wody ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Wody i nieznacznie więcej Punktów Życia.
Posłaniec Wody
Water Messenger
Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść
Natural Calamity
Przyrost 2 Specjalne zdolności
* Wrodzona ochrona przed Wodą
* Nieustraszony
Dodatkowe informacje:
* W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca
Punkty życia 80
Szybkość 5
Atak 13
Obrona 12
Uszkodzenia 10-14
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 750
GORYNYCZ (GORYNYCH)
Pewnego ciepłego, słonecznego jesiennego dnia, chłopi wybrali się do lasu, by ściąć kilka drzew na nadchodzącą zimę. Podczas wyszukiwania odpowiednich gatunków na ścięcie, zawędrowali na obszerną polanę, na której końcu znajdował się zacieniony otwór do ogromnej jaskini. Lecz chłopów najbardziej przeraził potwór wylegający się w słońcu u podnóża pieczary. "Uciekajmy!" Wołali ze strachem w głosie. "Zaczekajcie istoty o płochym sercu!" - zaryczała kreatura - "Chcę wam się bliżej przyjrzeć". Chłopi z trwogą zbliżyli się do potwora. Najodważniejszy z nich zapytał: "Kim jesteś, Panie. Masz skrzydła takie jak nieustraszone Zielone Smoki" "Gdyż jestem Zielonym Smokiem." "Ale tylko Hydry są trzygłowe." "To w takim razie jestem Hydrą." "Kim więc jesteś, o Potężny?" "Jestem istotą stworzoną z pieśni boskich. Jestem istotą zrodzoną z klątw piekielnych! Nazywajcie mnie Gorynycz." Nikt tak naprawdę nie wie skąd pochodzi Gorynycz. Jeśli samego spytać go o to, chętnie odpowiada na to pytanie, ale za każdym razem przedstawia inną wersję. Nieważne jednak czy pochodzi z błękitnych niebios, czy z najgłębszego piekła, Gorynycz na polu walki, dzięki umiejętności latania i trójgłowemu atakowi, jest siejącą spustoszenie istotą.
Gorynycz
Gorynych
Rozległa Jaskinia
Vast Cavern
Przyrost 1 Specjalne zdolności
* Atakuje wszystkich przylegających przeciwników
* Powstrzymuje kontratak
* Nieustraszony
Punkty życia 250
Szybkość 8
Atak 20
Obrona 20
Uszkodzenia 25-45
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 3 500
KAPŁANI WOJNY (WAR ZEALOT)
Od wielu lat, ci Kapłani odosobnili się w odległych klasztorach. Ich jedynymi gośćmi byli podróżnicy, którzy zbłądzili, lecz nawet ci trafiali tu rzadziej niż jeden na rok. Podczas tej izolacji, Kapłani doskonalili swe wojenne umiejętności oraz wykształcali swe umysły by odpierać wszelką magię.
Kapłani Wojny
War Zealot
Porzucone Opactwo
Lost Friary
Przyrost 2 Specjalne zdolności
* Chronieni Magicznym Zwierciadłem
* Brak ograniczeń w walce wręcz
* Nieustraszony
Punkty życia 40
Szybkość 8
Atak 14
Obrona 10
Uszkodzenia 10-12
Strzały 24
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 600
ŚNIEŻNI STRZELCY (ARCTIC SHARPSHOOTERS)
Strzelcy, pierwotnie szkoleni przez Gelu, stali się tak popularni z powodu ich bitewnych umiejętności, że wszyscy bohaterowie życzyli sobie mieć ich w swojej armii. Prestiż bycia Strzelcem był tak silny, że umiejętności i trening zostały przekazywane z ojca na syna, z matki na córkę.
Jak można było tego oczekiwać, Strzelców można było napotkać w prawie każdym zakamarku Erathii, i jak się mogłeś spodziewać, próbowali się przystosować do miejscowych warunków. Tak właśnie narodzili się Śnieżni Strzelcy. Mają ulepszony Atak i są w stanie ukryć się w zaśnieżonych miejscach, które pozwalają na lepszą ochronę przed pociskami wroga...
Śnieżni Strzelcy
Arctic Sharpshooters
Wieża na Szczycie Lodowca
Snow Covered Position
Przyrost 3 Specjalne zdolności
* Brak ograniczeń za odległość lub osłonę
* Posiadają tarczę powietrzną
* Nieustraszony
Punkty życia 15
Szybkość 9
Atak 13
Obrona 8
Uszkodzenia 8-10
Strzały 32
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 500
WULKANICZNI STRZELCY (LAVA SHARPSHOOTERS)
Inny rodzaj Strzelców - Wulkaniczni Strzelcy. Ich dom to podziemie. Twarde życie nauczyło ich pokory, a w rezultacie powiększyło ich zdolność Obrony. Wulkaniczni Strzelcy zawdzięczają swoją nazwę od pojemników z gorącą, ognistą lawą, w których zanurzają ostrza strzał. W bezpośredniej walce są w stanie użyć swych płonących strzał by palić napastników.
Wulkaniczni Strzelcy
Lava Sharpshooters
Wieża na Szczycie Wulkanu
Rock Covered Position
Przyrost 3 Specjalne zdolności
* Brak ograniczeń za odległość lub osłonę
* Posiadają tarczę ogniową
* Nieustraszony
Punkty życia 15
Szybkość 9
Atak 12
Obrona 11
Uszkodzenia 8-10
Strzały 32
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 500
KOSZMAR (NIGHTMARE)
Gem, polując w lesie, napotkała przepięknego Jednorożca. Stał od niej w pewnej odległości, mieniąc się wszystkimi kolorami tęczy. Zauroczona Gem ruszyła ku niemu. Niestety, ilekroć wydawało jej się, że już jest blisko niego, Jednorożec gwałtownie przyśpieszał. Po blisko trzygodzinnej pogoni zwierzę zatrzymało się na małej polance. Gem, onieśmielona podeszła do niego. Jak tylko dotknęła jego puszystej grzywy, Jednorożec zniknął w mgnieniu oka. Przestraszona Gem zauważyła leżący u jej stóp przepiękny klejnot. Schowawszy go do sakwy wróciła do domu.
Od tej pory, Gem często śniła o tym polowaniu. Jednak za każdym razem te sny ulegały zmianie. W snach Gem spotykała już nie pięknego Jednorożca, lecz odrażającą kreaturę. Na początku była podobna do spotkanego Jednorożca, z biegiem czasu jednak ulegała metamorfozie. Gem z tych snów najbardziej zapamiętała wpatrzone w nią oczy stworzenia - nieskończenie puste, złe, pozbawione życia oczodoły. Po każdym nawiedzającym ją śnie, Gem czuła się zmęczona i apatyczna. Objawy nasilały się wraz z kolejnym powrotem koszmarów. Lęk o stan zdrowia zaniepokoił przyjaciół Gem. Długo trwały poszukiwania medykamentu zwalczającego powracające nocne lęki. Wreszcie znaleziono starego Druida, który już kiedyś zetknął się z podobnym przypadkiem. Oznajmił, że za złe sny są odpowiedzialni Rycerze Śmierci i Gem została złapana w zastawioną przez nich pułapkę. Starzec leżąc nad łożem nieprzytomnej Gem, zaczął odprawiać starożytny rytuał. Niestety, woń ziół, wir zaklęć i energiczne ruchy śmiertelnie osłabiły mędrca. Jednak jego wysiłek nie poszedł na marne. Gdy jego umęczone ciało upadało na ziemię, u wezgłowia Gem pojawiły się istoty z jej snów. Sycząc przeraźliwie umknęły do lasu, nim ktokolwiek zdołał uczynić choćby najdrobniejszy ruch. Gem szybko powróciła do zdrowia. Jednakże w Erathii pojawiło się nowe niebezpieczeństwo.
Koszmar
Nightmare
Podkowa Snu
Dream Horse-shoe
Przyrost 2 Specjalne zdolności
* Ulepszony zabójczy wzrok
* Niewrażliwe na zaklęcia Umysłu
* Nieustraszony
Punkty życia 110
Szybkość 9
Atak 15
Obrona 14
Uszkodzenia 18-22
Strzały 0
Zaklęcia 0
Koszt w złocie 1 500
GREMLINOŁAJ (SANTA GREMLIN)
Nawet najstarsi mieszkańcy Erathii nie pamiętali tak pięknej zimy jak ta. Puszysty śnieg zalegał na polach, mróz malował fantazyjne kwiaty na szybach, a słońce barwnymi refleksami odbijało się w soplach lodu. Nawet siły zła wydawały się zapaść w sen zimowy. Pewnego dnia w wielu krainach dało usłyszeć się delikatny dźwięk dzwoneczków. Wszyscy wyszli przed domy. Polami nadchodziły małe, śmieszne istoty w czerwonych czapeczkach. "Pokój wam mieszkańcy Erathii!" - mówili. "Bogowie, darząc szczerą miłością te ziemie zsyłają wam prezenty!"
Gremlinołaj
Santa Gremlin
Śniegoczłek
Snowman
Przyrost 1 Specjalne zdolności
* Atakuje Lodowym pociskiem
* Obdarza prezentami
* Przywołuje strażników
Dodatkowe informacje:
* Gremlinołajów można najmować codziennie - w tabeli podany jest przyrost dzienny
* Jeśli Gremlinołaj zginie w walce, jego strażnicy podczas następnej tury odzyskują swoją normalną szybkość
Punkty życia 5
Szybkość 5
Atak 5
Obrona 2
Uszkodzenia 2-3
Strzały 0
Zaklęcia ???
Koszt w złocie 200
Offline
Obywatel
Sylvański Centaur - Sylvan Centaur
Atak: 10
Obrona: 5
Szybkość: 8
Punkty Życia: 15
Obrażenia: 4-6
Strzały: 24
Przyrost: 7
Cost:250
* Strzela dwa razy
* Wesoły (jest pod działaniem zaklęcia Uniesienie (Mirth))
Historia powstania Sylvańskiego Centaura jest cudowną, piękną i wzruszającą opowieścią o miłości elfa imieniem Tallow oraz pięknej centaurki o imieniu Sherinda... i właśnie dlatego jej nie przeczytacie . Wystarczy powiedzieć, że dzięki pewnemu zaklęciu obie istoty połączyły się - zjednoczone w ciele, umyśle i duszy, co pozwoliło m.in. rozwiązać konflikt między centaurami i elfami. Później owo zaklęcie było używane jeszcze wiele razy, bo okazało się,że elfy i centaury mają ze sobą więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać. Sylvańskie Centaury są także odtąd pod wpływem wiecznego uniesienia spowodowanego radością połączenia. Mają zalety obu stworzeń i wady żadnego z nich.
Offline
Dobre informacje o nowych jednostkach. Ostrzegam jednak, że po zainstalowaniu patcha ,,Nowe Ulepszenia" następujące jednostki zostaną zmienione:
Wulkaniczni i Arktyczni Strzelcy
Posłańcy(all)
Nie będę tu się ropisywał, ale jeśli zakochaliście się w jakiejs tych jednostek, nie radzę instalować Patcha.
Ogółem nowe jednostki neutralne są rulez!
Offline
Obywatel
Fajnie się rospisaliście , ale ja radze pobrać patch nowe wyglądy jedn. 8 poziomu
wtedy diamentowy smok; krwawy smok; gromowładny; piekielna hydra; święty feniks: i piekielny baron
mają nowe wyglądy. Wkleił bym ich zdjęcia ale nie wchodzą więc dlatego polecam stronę:
http://www.wog.acidcave.net/upgrades.php?sec=6
Offline
Przestępca
Ja najbardziej lubię Koszmary bo mają fajne umiejętności:)
Offline
Rekrut
A ja to wcale nie zbieram/kupuje jednostek neutralnych, no chyba tylko bohaterami - zwiadowcami.
Offline
Rekrut
Mam zawsze tylko jedna armie, taka glowna i ta armie ma jeden bohater, drugim chodze w okolicach mojego miasta i zbieram zasoby itp., a trzecim odkrywam mape i tez zbieram zloto i rozne zasoby.
Offline
Ja jeszcze w WoG'a nie grałem, ale już widzę, że Koszmary są śliczne Kocham konie, etc
Offline