Magia Ognia | 27% - 6 | |||||
Magia Ziemi | 4% - 1 | |||||
Magia Powietrza | 13% - 3 | |||||
Magia Wody | 54% - 12 | |||||
|
Obywatel
Każdy ma swoją strategie i pomysł na grę ja częściej chyba wykorzystuje klonowanie niż berserk
A Ostrze Armagedonu to artefakt i nie musimy mieć ani magii ognia ani nawet mądrości wiec przytłaczanie tego artefaktu jest nietrafione
Offline
Nie no, magia Ognia też jest dobra, zwłaszcza Klątwa (przydaje się choćby do zneutralizowania Błogosławieństwa) nie mówiąc już o Oślepieniu, jednym z najbardziej przydatnych czarów w grze. Armageddon w niektórych przypadkach i owszem przydaje się, ale z drugiej strony Ostrze Armageddonu nie zawsze da się zdobyć, a nie możemy cały czas walczyć tylko Czarnymi Smokami.
Ostatnio edytowany przez Nerevan (2008-07-17 12:24:20)
Offline
Obywatel
Nerevan napisał:
Nie no, magia Ognia też jest dobra, zwłaszcza Klątwa (przydaje się choćby do zneutralizowania Błogosławieństwa) nie mówiąc już o Oślepieniu, jednym z najbardziej przydatnych czarów w grze. Armageddon w niektórych przypadkach i owszem przydaje się, ale z dugiej strony Ostrze Aramgeddonu nie zawsze da się zdobyć, a nie możemy cały czas walczyć tylko Czarnymi Smokami.
Do neutralizowania ok ale to samo mogę powiedzieć że jak na mnie wróg rzuci klątwę do ja rzucę bleesa
Oślepienie i tak działa jedyną znaczącą różnicą to że jest tańszy na wyższym poziomie
Co do Armagedonu to jest to broń ,,strategiczna'' choć rzadko sie przydaje ale jak już jest potrzeba to daje niewiarygodnie dużo
jest więcej sposobów niż tylko granie czarnymi smokami
Golemy, Ifryty, feniksy, żywiołaki(chyba tylko ognia i energii) Odporność na magie i artefakty ulepszające tą zdolność.
P.S Armagedon jest na 4 Lvl więc złote smoki też są odporne
Offline
Co racja, to racja, ale to nie zmienia faktu, że Armageddona używam raz na kilka lat .
Ale w magii ognia jest jeszcze jeden bardzo przydatny czar- Tarcza Ognia, którą domyślnie posiadają Ifryty.
P.S. O co chodzi Ci z tym Oślepieniem? "I tak działa"? Ja tylko piszę, że czar pierwsza klasa.
Ostatnio edytowany przez Nerevan (2008-06-28 11:02:26)
Offline
Obywatel
Potrafi wkurzyć tylko tyle powiem
nigdy nie lubiłem ifrytów dlatego zawsze musiałem je likwidować z łuków (ale są szybsze
) albo rzucać jak najlepszy czar na nie bądź je spowalniać(łuki
Ten czar przydaje sie gdy wróg ma duży atak :)choć muszę przyznać że tego czaru nie używam bo są dużo lepsze ;P
Z oślepieniem mi chodziło o to, że magia ognia nie polepsza go wiele razy było pisane ze magia ognia jest super choćby ze względu na ten czar ale M.Ognia nie daje nic korzystnego jak np. w berserkerze (a mówimy o umiejętnościach a nie klasyfikacji czarów
Jeśli wiesz już o co mi chodzi to spoko chyba ze wyraziłem sie niezbyt zrozumiale
Ostatnio edytowany przez Jarek17777 (2008-06-28 11:13:15)
Offline
Rozumiem, rozumiem... Ale magia Ognia POLEPSZA Oślepienie. Wygląda to tak:
Magia Ognia Podstawowy: Wyłącza jednostkę z gry do czasu zaatakowania. Kontratak tej jednostki wykorzysta tylko 50% Ataku jednostki.
Zaawansowany: To samo, ale wykorzystywane jest tylko 25% Ataku jednostki.
Mistrzowski: NIE MA kontrataku po ataku oślepionej jednostki.
Offline
Obywatel
niby tak :0 ale głównie chodzi o samo wyłączenie tej jednostki
Offline
Rekrut
No ale na przyklad "Psalm Mocy" czy jak kto woli to nazwac "Modlitwa", to baardzo dobre zaklecie magii wody.
Offline
Psalm Mocy wg mnie jest praktycznie najpotężniejszym czarem pod jednym warunkiem- rzuca go hihg-levelowy Loynis. Jednostki otrzymują wręcz niewyobrażalnego kopa w niemal wszystkie statystyki. Zapomnienie też jest super. Osłabienie wespół z Klątwą praktycznie niszczy atak wroga. Klonowanie- tu chyba nie trzeba komentować. Uleczenie- przydaje się nie raz i nie dwa. Błogosławieństwa też chyba nie muszę komentować. Więc zawsze u licha się zastanawiam- czemu większość uważa, że magia wody jest do (_!_) ???
Offline
Przestępca
Dlaczego? Prawie nic szkodzącego (jedynie zapomnienie zasługuje na wyróżnienie), a na samych wspomagaczach nie ujedziesz. Psalm jest ohydnie drogi w porównaniu do przyspieszenia, które nie dość, że jest tanie, to jeszcze na 1. levelu. Jeśli wróg ma jedną grupę strzelców (np. armia Cytadeli), to znacznie bardziej opłacalne jest oślepienie, niż zapomnienie. Magia ognia ma znacznie większe znaczenie od magii wody (nie porównuję magii wody do magii powietrza i ziemi, bo ja widzę w tym porównaniu przepaść na korzyść ziemi i powietrza) Innymi słowy magie od najlepszej do najgorszej:
1. Ziemia - spowolnienie, wskrzeszenie i implozja głównie + dla Nekro ożywienie,
2. Powietrze - nieznacznie niżej od ziemi, jest np. przyspieszenie, błyskawica, lot, czy tarcza powietrza,
3. Ogień - klątwa, berserk i oślepienie - m. in. dla tych czarów warto inwestować w magię ognia,
4. Woda - błogosławieństwo i zapomnienie - reszta ma małe znaczenie, a rozproszenie można też rzucać bez magi wody, o ile trafimy w gildii.
Offline