Magia Ognia | 27% - 6 | |||||
Magia Ziemi | 4% - 1 | |||||
Magia Powietrza | 13% - 3 | |||||
Magia Wody | 54% - 12 | |||||
|
Generał
Wiem o tym, ale zazwyczaj NPC nie przechodzi przez nią;p
Offline
Obywatel
tak nawiązując do tematu, to jak dla mnie każda magia jest potrzebna, a to też zależy od zamku. Dla twierdzy potrzebne jest powietrze i woda - mass haste i bless :> Dla zamku jest to woda i ziemia - slow i bless. Dla nekro jest to powietrze ziemia i ogien - haste klatwa i slow. Więc to naprawdę zależy od strategii i zamku który wybraliśmy.
Offline
Obywatel
Jak dla mnie magia wody, nigdy jej nie używam.
Offline
Wg mnie to błąd, bo magia wody ma całkiem sporo przydatnych zaklęć. Dość wspomnieć tutaj Błogosławieństwo, Uleczenie, Rozproszenie z samego tylko 1. poziomu. Potem dochodzą np. Osłabienie, Teleportacja, Modlitwa czy Klonowanie. Z czarów ofensywnych mamy Lodowy Pocisk, alternatywa dla błyskawicy.
Natomiast tak jak tutaj już powiedziano, najsłabszą magią jest z reguły ta, która nie pasuje do danego miasta, sytuacji, itp. Generalnie najrzadziej chyba korzystam z czarów ognia, co nie zmienia faktu, że Klątwa, Żądza Krwi czy Oślepienie to naprawdę świetna sprawa, o Berserku nie wspominając.
Offline