Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#51 2012-04-17 16:11:02

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Forteca

Może, w grze Zamek jest lepszy niż w testach, jeśli to masz na myśli.


A porównywać będę, jak mi się podoba, przynajmniej staram się uzasadnić zdanie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#52 2012-04-17 16:33:51

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Forteca

Uzasadnienia czysto teoretyczne jak już.

Offline

 

#53 2012-04-17 18:11:29

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Forteca

No niezupełnie, bo sferę praktyczną też uwzględniam, inaczej Golemy byłyby najlepsze na swoim poziomie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#54 2012-04-17 19:15:41

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Forteca

Ale i tak przeważa teoria. Starcie teoretyka z praktykiem.

Offline

 

#55 2012-04-17 20:35:33

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Forteca

Ale teoria wiąże się z praktyką, przecież znając pewne dane można przewidzieć, na co sobie możemy pozwolić daną armią, etc.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#56 2012-04-21 18:58:42

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek vs. Forteca

No ale weźmy starcie bezpośrednie miast.
Jednostki (oceny sybiektywne)
Piknier > gremlin = tutaj przewaga pikniera. Jak na swój poziom potrafi sporo przetrzymać, a gremliny mimo strzelania nie walą tak mocno jak można by po nich oczekiwać

Kusznik = Gargulec = tutaj wbrew opinią wielu dam remis jednostek. Kusznik strzela i jest istotną jednostką w zamku, ale jest bardzo kruchy. Gargulec dysponuje znacznie większą szybkością i przyrostem, a wbrew pozorom nie jest aż taki słaby. Zawsze mnie pozytywnie zaskakiwała ta jednostka w walce.

Gryf > golem = tutaj mamy jednostki pośredniej wartości dla obydwu miast. Z jednej strony jest gryf, który zawsze oddaje, lata,ma większy przyrost i jest szybszy. Z drugiej strony jednostkę powolną, ale za to bardzo wytrzymałą i do pewnego stopnia odporną na magię. Speed najczęściej golemowi jest zresztą niepotrzebny. Po przemyśleniu gryf lepszy. Mobilniejszy, przydatniejszy i chyba odrobinę silniejszy.

Mag < krzyżowiec = krzyżowiec to w sumie druga jednostka na poziomie choć sam muszę przyznać, że niekiedy wolę mieć ich niż wampiry. Silny i stosunkowo wytrzymali, a do tego walą dwa razy. Mag to przydatna jednostka i daje całkiem spore możliwości. Można nawet powiedzieć, że działa tak samo jak wir magii w lochach, bo obniża o połowę koszt zaklęć. Po podsumowaniu wychodzi jednak, że krzyżowiec jest lepszy.

Dżin > Mnich = Mnich wbrew pozorom nie jest słaby, choć za innymi kolegami z poziomu zbytnio nie nadąża. Swoje jednak zrobić potrafi. Dżin jest za to o wiele szybszy i w sumie przydatniejszy. Rzuca też losowa zaklęcia wspomagające, choć mnie osobiście rzadko zdarza się używać tej umiejętności.

Naga > Czempion = Czempion jest szybszy i ma jakieś tam premie od zadawanych obrażeń za przebyte pola. Przydatne przy pierwszym natarciu o ile ma się zaklęcie speed Naga jest trochę wolniejsza, ale za to wytrzymalsza i w sumie użyteczniejsza. Uderzy każdego bez strat własnych, bo powstrzymuje kontrę. Speeda ma trochę mało, ale gdyby go miała więcej to by była zbyt potężna

Tytan < Archanioł = Dla mnie Archanioł jest najsilniejszą jednostką na poziomie, choć tytan ma kilka przydatnych skilli jak choćby strzelanie, brak ograniczeń w walce wręcz, czy odporność na magię umysłu. Statystyki jednak mówią wszystko o tym starciu

Bohaterowie
Tutaj można mówić różnie, ale jak dla mnie w mieście wystarczy jeden dobry heroes, bo nie trzeba myśleć nad wyborem. W fortecy jest to dla mnie Nella, przez wzgląd na płatnerstwo w specu. W Zamku mówiąc szczerze nie mam pojęcia kogo bym wybrał...

Budynki, rozbudowa itd.
Fortece trudniej się rozbudowuje, choć zamek też jakoś szczególnie lepszy nie jest pod tym względem. Ogólnie wychodzi jak dla mnie na to samo.
Gralle są bezużyteczne na równi w obydwu miastach, choć jakieś minimum przeważa na fortece.

Ogólnie jak to zawsze gdy się porównuje miasta wszystko zależy od graczy, ale jakoś bardziej konfortowo bym się czułbym się mając po lewej stronie fortece

P.S. Jak to subiektywne opinie ktoś się pewnie nie zgodzi


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#57 2012-04-21 20:19:15

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Forteca

Patrząc obiektywnie pod kątem zastosowania w zamku to jednak golem ma wysoką przewagę nad gryfem.

Offline

 

#58 2012-04-21 22:46:27

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Forteca

Ty masz chyba jakiś uraz do tych Gryfów. Nie przemawiają ani staty, ani skille, ani podawane przeze mnie wielokrotnie przykłady wykorzystania, nic. A jeśli chodzi o pojedynek z golemem pod kątem roli i zastosowania... tutaj wiele zależy oczywiście od sytuacji, chociaż domyślam się, o co ci chodzi - 3 strzelcy, guard, wróg podchodzi. Jako strażnik gremów i magów jest bardzo wartościowy. Aczkolwiek skoro trzeba podejść, to najlepiej mieć szybkie i latające jednostki. Gryfy są właśnie lotnikami, a co do szybkości - nie jest najgorsza. Poza tym są Archy oraz oczywiście nielatający, ale szybcy Czempioni. Czy więc w sytuacji, gdy należy podejść, Gryfy nie mają zastosowania? Owszem, mają. Reasumując obie jednostki są wartościowe dla swoich miast, tyle że na różnych pozycjach. Tylko że, jak mówił Olórin, Gryfy mają inicjatywę, są mobilne i posiadają lepszy skill. Dlatego właśnie wg mnie są lepsze.


Z opinią Olórina w większości punktów się zgadzam, ale kilka zastrzeżeń mam

Tutaj można mówić różnie, ale jak dla mnie w mieście wystarczy jeden dobry heroes, bo nie trzeba myśleć nad wyborem. W fortecy jest to dla mnie Nella, przez wzgląd na płatnerstwo w specu. W Zamku mówiąc szczerze nie mam pojęcia kogo bym wybrał...

Jeden tak, ale zawsze mieć w mieście więcej dobrych bolków, bo nie zawsze trafiają się ci sami. W Zamku dobrzy są Sir Mullich, Valeska, Sorsha (odpowiednik Neeli), Tyris i jeszcze ew. Orrin. Z nich bym wybierał. W Fortecy prawdę mówiąc nie widziałem nigdy nikogo dobrego, o Neeli dowiedziałem się podczas rozmowy od Xena. W każdym razie herosi w Zamku są lepsi, chociaż nie najlepsi.

Kusznik = Gargulec = tutaj wbrew opinią wielu dam remis jednostek. Kusznik strzela i jest istotną jednostką w zamku, ale jest bardzo kruchy. Gargulec dysponuje znacznie większą szybkością i przyrostem, a wbrew pozorom nie jest aż taki słaby. Zawsze mnie pozytywnie zaskakiwała ta jednostka w walce.

Do tego dodałbym jeszcze na rzecz Kusznika, że spełnia on większą rolę w swoim mieście niż Gargulec w Fortecy. Ale to tak nawiasem.

Mag < krzyżowiec = krzyżowiec to w sumie druga jednostka na poziomie choć sam muszę przyznać, że niekiedy wolę mieć ich niż wampiry.

Mit wampirów jest znacznie przesadzony, mają one przeciętne statystyki, jeśli chodzi o poziom, a tylko skill daje im wysoką pozycją. Krzyżowcy są wg mnie równie dobrzy jak wampy, jeśli nie czasem lepsi. Aczkolwiek to już jest moja opinia.

Dżin jest za to o wiele szybszy i w sumie przydatniejszy. Rzuca też losowa zaklęcia wspomagające, choć mnie osobiście rzadko zdarza się używać tej umiejętności.

To jest taka loteria - może Ci się trafić haste, modlitwa albo inny fajny skill, ale możesz też dostać ochronę przed ogniem w walce z Cytadelą . Nie lubię jakoś tej umiejętności dżina.

Gralle są bezużyteczne na równi w obydwu miastach, choć jakieś minimum przeważa na fortece.

Graal i jego moc to także kolejny mit, który narósł w ciągu lat. W rzeczywistości graal nie ma żadnego znaczenia w grze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#59 2012-04-21 23:34:10

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Forteca

Sorhsa ma mieczników jako spec, więc gdzie tu podobieństwo do Neli?
Co do wampów. W FB krzyżaki może i są lepsze choć zależy od sytuacji, ale nie wmówisz mi, że w expie są lepsze, bo wapmy robią takie cuda http://www.youtube.com/user/SkwerAW?ob=0
A gryf jest gryfem i nikt go nie nosi poza FB do walk neutrali tylko szczurki, by szybciej biegać. Tak jak już pisałem Gryf to tylko kolejne HP do zbicia i coś co bije w FB, ogólnie nie ma taktycznych zastosowań.

Offline

 

#60 2012-04-23 22:23:36

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs. Forteca

Sorhsa ma mieczników jako spec, więc gdzie tu podobieństwo do Neli?

Chyba z pośpiechu pomieszałem Sorshę i jej skille, ciężko wyjaśnić, dlaczego. Oczywiście podobieństwa nie ma żadnego.


Co do wampów. W FB krzyżaki może i są lepsze choć zależy od sytuacji, ale nie wmówisz mi, że w expie są lepsze, bo wapmy robią takie cuda http://www.youtube.com/user/SkwerAW?ob=0
A gryf jest gryfem i nikt go nie nosi poza FB do walk neutrali tylko szczurki, by szybciej biegać. Tak jak już pisałem Gryf to tylko kolejne HP do zbicia i coś co bije w FB, ogólnie nie ma taktycznych zastosowań.

Który film konkretnie mam wybrać?
Lepsze może i nie są (exp), ale na pewno da się nimi spokojnie expic na neutralach, podwójny atak i świetne statystyk swoje robią. Tak więc "cudów" nie ma, ale jest bardzo dobra jednostka, tak samo jak i Wampir. Jak sam powiedziałeś, w FB są lepsze, a w expie moim zdaniem niewiele gorsze. Inna sprawa to pozycja w mieście - Wampiry są raczej ważniejsze w Necro niż Krzyże w Zamku.
Co do gryfów: zależy w jakim momencie gry i jakich neutrali. Na początku faktycznie gra się raczej z nastawieniem na 2 i 6 lvl, pomijając niejako 3. Ale później już się ma je w armii. Czy HP do zbicia? Stanowią dobrą "przynętę", która wielokrotnie oddaje, a więc zadaje dużo dmg, więcej niż inne jednostki tego poziomu. Zatem to nie jest jednostka z HP "do zbicia", tylko jednostka do zbijania wrogiego HP. Zastosowania taktyczne - np. haste + zdolność lotu i możemy przez mury przyblokować strzelców (oczywiście z zachowaniem zdrowego rozsądku).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Opalenica BetónovĂŠ Ĺžumpy DolnĂ˝ KubĂ­n usuwanie adblue HarzFokus-Beautynest - Alles dabei!!!... Hotely Hongkong