Czas na kontr argumenty po raz enty. Ważka jest szybsza, daje dispel oraz osłabienie. Jest bardzo potrzebna cytadeli, czego o gryfie nie powiem.
Offline
Chciało Ci się znów powtarzać? Kto buduje gryfy w 1. tygodniu ręka w górę...
Offline
Ciężko porównać jednostki o zupełnie różnym zastosowaniu w miastach, ale spróbuje.
Ważka- jeden z członów armii cytadeli przez wzgląd na jej wysoką szybkość. Jedna z dwóch jednostek do blokowania strzelców, choć przydaje się też do robienia głupka z kompa. Rozprasza zaklęcia i osłabia wroga co nie powiem jest dość przydatną cechą. Mają też inny dar. Zawsze, ale to kur... zawsze gdy się je zaatakuje to przynajmniej jedna zostaje przy życiu ( jeśli nie wali dużo mocniejszy oddział). Już masz oswobodzić strzelca, a tutaj przez jedną ważkę nie możesz tego zrobić i przegrywasz bitwę... strasznie irytujące
Gryf-Jednostka do wszystkiego i do niczego. Jest jej dużo i walczy o prym siłowy na poziomie. Potrafi latać i zawsze kontruje przez co jest po prostu groźny zwłaszcza podczas oblężeń. Mimo wszystko jego przydatność w mieście jest po prostu mała, a nawet znikoma.
Ogólnie ja pozostałbym przy gryfie. Podejdzie, pierdalnie i przeważnie rozwali, a do tego swoje potrafi
Offline
Ale pomyśl, ważki są trochę lepsze, podejdzie taka do gryfa, i już osłabiony, przez co raczej sobie mniej powalczy... Chociaż takie osłabienie czasami nic nie daje, jak się atakuje nimi z 50 archaniołów, i tu znajduje się kolejny haczyk, jak mówił Olórin, i tak zawsze się ta jedna zostanie, też to mnie wkurza. Ale jeżeli ta jedna zostanie się nam, to może zdążymy jeszcze kogoś osłabić...
Offline
Nie bierzcie nigdy walki poziom vs poziom.
Ważka jest lepsza, bo po prostu jest użyteczniejsza przez co zawsze pada jako pierwsza...
Gryf owszem, ma zwiększony przyrost i w miarę staty, ale to tylko dodatek do armii i więcej hp do ubicia.
Offline
Obie jednostki są warte kupienia. Gryf Królewski potrafi być groźny podczas oblężeń, ale nie tylko. Zawsze kontruje, co jest bardzo skuteczne. Ważka ma zasięg i osłabia. Również przydatna jednostka. Zablokuje strzelców, osłabi wiele jednostek. Obie jednostki latają i potrafią uprzykrzyć życie. Każda ma swoje zastosowanie w swoim mieście. Pojedynek między nimi jest trudny do rozstrzygnięcia, gdyż mają różne zastosowania i w grę wchodzi również bohater, nie wspominając, że umiejętność gryfa w pojedynkach jest nieco bezużyteczna, ponieważ tura kończy się wraz z atakiem. I gryf, i ważka są potężnymi jednostkami o wielu zastosowaniach i nie widzę rozstrzygnięcia tematu
Offline
Jeśli włączymy do tego bohaterów to ważka bezkompromisowo wygrywa pojedynek. Deff władców bestii daje taką wytrzymałość, że głowa mała.
Offline
Ta, ale tylko na wysokich lvlach. Na niskich to kwestia nawet artefaktów...
Offline
Obie jednostki są bardzo dobre pod wieloma względami, jak zostało napisane trzy posty wyżej. Ważki są bardzo szybkie (chodzi mi o ulepszone) i czasami są trudnymi przeciwnikami, zwłaszcza, jak są w armii bohatera. A gryfy ciągle kontraatakują i też są dosyć szybkie. Więc ja też nie wiem za bardzo, która jest lepsza.
Offline