Rekrut
No racja, Gremliny sa slabe, i przydaja sie tylko w pierwszym, gura w drugim tygodniu. A od czego sa Nagi Krolewskie? One chyba jako jedyne jednostki moga stawic skuteczy opur Wladcom Mroku ( z jednostek poziomu 6 ). Bo Czempionow to Wladcy Mroku kosza jak ............!
Offline
A od czego sa Nagi Krolewskie? One chyba jako jedyne jednostki moga stawic skuteczy opur Wladcom Mroku
Mogą. Ale co z szkieletami? Zabijają na jeden cios tytanów w tym czasie I co z wampirami, liszami i smokami?
Bo Czempionow to Wladcy Mroku kosza jak ............!
Oczywiście, tylko J@kubek tego nie wie, bo uznał te jednostki na remis.
Offline
Rekrut
Nawet nie ma poruwnania, a muwie ze tylko Nagi krolewskie moga stawiac im opur, za ich blokowanie kontry i za stale obrazenia. A Czempion? Ma premie za szarze - i to jest lipne, mniejsze obrazenia, wytrzymalosc i wogule do bani jednostka, juz lepszy Jednorozec Bitewny.
Offline
Obywatel
Ten zamek jest ewidentnie zbyt silny.Powinno się zlikwidowac szkieletornie.Poza tym inne zamki tez powinny miec mozliwosc duzej ilosci produkcji jakiejs jednostki.Np.Zamek Gryfy,Twierdza Ptaki Gromu(bo ich zbyt malo) to by wyrownalo!!!
Offline
Generał
Początek gry jest taki sobie dla Nekro, potrzeba sporo kasy na rozwój. Zombie słabe, upiory też takiej sobie jakości, chociaż skille mają przydatne. Wampiry strasznie drogie, ulepszenie kosztuje. Potem jak się rozkręcimy, to jest co raz lepiej.
Offline
Sauron, każdy zamek jak się rozkręci jest o niebo lepiej niż na początku A co do tematu to nekro, mimo większych i mniejszych wad, jest b. dobrym zamkiem. Dużym atutem są tutaj Kościeje (Szkielety, jak zwał tak zwał ) które przychodzą do naszej armii zUa, za sprawą nekromancji, która jest niezastąpiona. Nie faworyzując tego miasta, jest ono bardzo w moim typie, ale podczas gry z "wtajemniczonym" graczem, możemy zebrać niezłe baty ^^
Offline
Generał
Ja nie zaprzeczam sile jednego z moich ulubionych miast. Nekromancji trzeba używać z głową i uważać, żeby gdzieś nie wtopić szkieletów, ze strzelającymi jest problem, bo oni mają tendencję do uszkadzania właśnie "biednych" szkieletków, których może się spokojnie zebrać kilka tysięcy.
Offline
Szkielety robi się jak babki z piasku. Wystarczy trochę materiału i mamy szkieleciki. Siła szkieletów jest widoczna po miesiącu gry, a wcześniej to rycerze i alpy koszą mapę bez strat własnych.
Offline
W tej walce Necro wygra, gdyż nawet jeśli forteca ubije szkielety (co już jest sporym wyzwaniem), to i tak wątpie by miała jeszcze siły na walkę z resztą armii necro. Dlatego właśnie necro jest przegięciem w tej grze. Robienie szkieletów nie jest trudne, a daje takiego kopa, że niemal niemożliwe jest ich zatrzymanie.
Offline
Zawsze przeznaczam zombie na szkielety. Wróg może się babrac z nimi, a w tym czasie dojdą inni i trzoda ;D
Offline