Przybysz
Wydawać się może to śmieszne, ale jego siła jest słabością. Przy dobrych wiatrach nekrosi hipotetycznie koszą każdego. Nekromancja jest cudna po tym wzgledemi i duży plus tego zamku jest taki, że berserk nie działa na nich. Różnicę dla tego zamku robią władcy mroku i wampiry. Zasadniczym minusem jest ,że mają resztę słabych jednostek, lub przeciętnych. Przeciwko zionieciom i podwójnym atakom są bezradni, oraz magii przyspieszającej. Rzadko nimi gram, ale często walczę przeciwko nim w takiej kolejności( zamkiem, bastionem, lochami, wrotami).
Słowo do nekromancji. Często gram z kolegami, gdzie jest wykorzystywana na dużych mapach. Śmiem powiedzieć, że jest może nie przereklamowana, ale tak mocno nie rzeżniczy. Szkielety są mimo wszystko 1 poziomu i nawet przy dużych ilościach po pierwszym ataku moga być poszkodowane.
Offline
Przy kilku dziesięciokrotnie większej ilości szkieletów niż inne miasta 1. poziomu, biorą wszystko na hita, w dodatku innych jednostek mają tyle co reszta miast, wampiry i rycerze wiodą prym na swych poziomach, lisze bardzo silne a smoki dają inicjatywę i mają ciekawy skill, w dodatku są nieumarli, co też daje sporo korzyści, na xl robią co chcą...
Offline
Nekromancja i dyplomacja to dwa najpotężniejsze skile, które zapewniają wygraną. Oczywiście trzeba wiedzieć jak je użyć. W ciągu 5/6 tygodni można spokojnie 2 tyś. szkieletów narobić + reszta armii. Inny zamek nie jest w stanie osiągnąć takiej liczby jednostek 1 lvl.
Prawda, są to jednostki 1 lvl, ale przecież nie będziemy się tylko nimi zajmować, bo inne jednostki nie czekają. Taka przewaga liczebna nieco obniża nasze morale.
Offline
Przybysz
Widzę, że rozgrzebię temat. Czytałem w wielu miejscach, że nekropolia jest o kant dupy, cienka, słaba, nie ma co tym grać, i w ogóle śmierdzi. Ja gram ostatnio troszkę tym miastem i muszę przyznać, że nie jest najlepiej, ale nie narzekam. Bardzo klimatyczny jest, a rozgrywka sama w sobie jest nimi przyjemna. Natomiast mam pytanie, co z nimi generalnie jest nie tak, że wszyscy narzekają? Nie licząc faktycznie dosyć słabej finalnej jednostki. I generalnie to lepiej grać nimi jako nekromanta czy rycerz?
Offline
Przybysz
A czemu nie nekromantom? Faktycznie lepiej mieć rycka w specjalizacji załóżmy alp czy tam nekro niż nekromantę z czarami rozwiniętymi?
Offline
Mógłbyś zdradzić, gdzie wyczytałeś te rewelacje?
Offline
Obywatel
Nekropolia nadaje się na duże mapy np. XL,L dobrze na takich mapach jest brać kogoś z nekromancją Isre i zabijać wszystko co się da wtedy ma się dużo szkieletów i po każdej walce staje się silniejszy a jak się ma jeszcze Płaszcz Nieumarłego Króla i zmianę w Arcylisze to gra jest bardzo łatwa.A ludzie mówią że Nekro jest słabe bo ma 3 jed. najgorsze w grze ale zjawy i zombi można zamienić w szkielety.Jak wiadomo w kupie siła:D.
Offline
Ożywieńców można zmienić w szkielety, ale nie będzie komu bronić liszów. O zmianie zjaw pierwsze słyszę, kto będzie kontrę ściągał?
Offline