Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#61 2010-10-16 19:28:54

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: Nekropolia

Wydawać się może to śmieszne, ale jego siła jest słabością. Przy dobrych wiatrach nekrosi  hipotetycznie koszą każdego. Nekromancja jest cudna po tym wzgledemi i duży plus tego zamku jest taki, że berserk nie działa na nich. Różnicę dla tego zamku robią władcy mroku i wampiry. Zasadniczym minusem jest ,że mają resztę słabych jednostek, lub przeciętnych. Przeciwko zionieciom i podwójnym atakom są  bezradni, oraz magii przyspieszającej. Rzadko nimi gram, ale często walczę przeciwko nim w takiej kolejności( zamkiem, bastionem, lochami, wrotami).

Słowo do nekromancji. Często gram z kolegami, gdzie  jest wykorzystywana na dużych mapach. Śmiem powiedzieć, że jest może nie przereklamowana, ale tak mocno nie rzeżniczy. Szkielety są mimo wszystko 1 poziomu i nawet przy dużych ilościach po pierwszym ataku moga  być  poszkodowane.

Offline

 

#62 2010-10-17 12:44:03

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Nekropolia

Przy kilku dziesięciokrotnie większej ilości szkieletów niż inne  miasta 1. poziomu, biorą wszystko na hita, w dodatku innych jednostek mają tyle co reszta miast, wampiry i rycerze wiodą prym na swych poziomach, lisze bardzo silne a smoki dają inicjatywę i mają ciekawy skill, w dodatku są nieumarli, co też daje sporo korzyści, na xl robią co chcą...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#63 2010-10-31 23:34:23

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Nekropolia

Nekromancja i dyplomacja to dwa najpotężniejsze skile, które zapewniają wygraną. Oczywiście trzeba wiedzieć jak je użyć. W ciągu 5/6 tygodni można spokojnie 2 tyś. szkieletów narobić + reszta armii. Inny zamek nie jest w stanie osiągnąć takiej liczby jednostek 1 lvl.
Prawda, są to jednostki 1 lvl, ale przecież nie będziemy  się tylko nimi zajmować, bo inne jednostki nie czekają. Taka przewaga liczebna nieco obniża nasze morale.

Offline

 

#64 2011-07-02 20:56:52

komandosss

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 4

Re: Nekropolia

Widzę, że rozgrzebię temat. Czytałem w wielu miejscach, że nekropolia jest o kant dupy, cienka, słaba, nie ma co tym grać, i w ogóle śmierdzi. Ja gram ostatnio troszkę tym miastem i muszę przyznać, że nie jest najlepiej, ale nie narzekam. Bardzo klimatyczny jest, a rozgrywka sama w sobie jest nimi przyjemna. Natomiast mam pytanie, co z nimi generalnie jest nie tak, że wszyscy narzekają? Nie licząc faktycznie dosyć słabej finalnej jednostki. I generalnie to lepiej grać nimi jako nekromanta czy rycerz?

Offline

 

#65 2011-07-02 21:34:35

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Nekropolia

Rycerzem grać najlepiej. A wszyscy narzekają bo nekromancja jest zablokowana w grze multi...

Offline

 

#66 2011-07-02 22:35:25

komandosss

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 4

Re: Nekropolia

A czemu nie nekromantom? Faktycznie lepiej mieć rycka w specjalizacji załóżmy alp czy tam nekro niż nekromantę z czarami rozwiniętymi?

Offline

 

#67 2011-07-02 23:40:15

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Nekropolia

Mógłbyś zdradzić, gdzie wyczytałeś te rewelacje?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#68 2011-07-03 10:38:10

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Nekropolia

Najlepiej mieć rycerza ze specjalnością od szkieletów, gdyż ma bardzo ciekawe drzewko skili, Vokial ujdzie w tłoku.

Offline

 

#69 2011-07-03 13:19:56

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Nekropolia

Nekropolia nadaje się na duże mapy np. XL,L dobrze na takich mapach jest brać kogoś z nekromancją Isre i zabijać wszystko co się da wtedy ma się dużo szkieletów i po każdej walce staje się silniejszy a jak się ma jeszcze Płaszcz Nieumarłego Króla i zmianę w Arcylisze to gra jest bardzo łatwa.A ludzie mówią że Nekro jest słabe bo ma 3 jed. najgorsze w grze ale zjawy i zombi można zamienić w szkielety.Jak wiadomo w kupie siła:D.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#70 2011-07-03 13:52:00

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Nekropolia

Ożywieńców można zmienić w szkielety, ale nie będzie komu bronić liszów. O zmianie zjaw pierwsze słyszę, kto będzie kontrę ściągał?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Oтeли Моркам