Generał
1. Logistyka.
2. Płatnerstwo.
3. Skuteczność ataku.
4. Magia pasująca do miasta i jego gildii.
5. Łucznictwo.
6. Taktyka
7. Dowodzenie
8. Znajdowanie drogi na trudne podłoże.
Kolejność przypadkowa
Offline
1. Taktyka
2. Logistyka
3. Skut. Ataku
4. Płatnerz
5. dowodzenie (chyba, że gram truposzami)
6. magia
7. magia
8. Łucznictwo
PS: Kolejność nie ma znaczenia
Ostatnio edytowany przez Crassus11 (2009-11-06 16:59:51)
Offline
Obywatel
z kompem
modrosc
logistyka
magia ziemi
magia powietrza
dypolomacja
reszta ruznie np. szcescie dowodzenie inteligencja
z kumplem
modrosc
logistyka
odpornosc na magie
dyplomacja
wszystkie magie ( slowa albo berserka trzeba czyms leczyc no nie?
Offline
Przybysz
Zależy kim gram:
Staram sie równoważyć magię z mieczem.
1)Mądrość
2-5) Magia*
6)Płatnerz
7) Skuteczny Atak
8)Łucznictwo/taktyka/balistyka/nauka/talent magiczny
Talent magiczny jest dobry jak ma się specjalistę od tej umiejętności
Logistykę i znajdowanie terenu przydaje się, ale od tego sie ma Town Portal i Wrota wymiarów
Nawigacja jest koniecznością na mapach bardzo wodnistych, a tak wystarczy zaklęcie spacer po wodzie.
Szczęście i dowodzenie można podreperować artefaktami i zaklęciami, lub budynkami
Inteligencja od bólu można wziąść, ale duże lepsze jest wir magii w Lochach
Estate jest mało pożyteczny. za mało daje kasy
Odkrywanie lepiej nie mówić.
Artleria jw
Balistyka jest konieczna dla zamków, które mają mało strzelców i latających.
Taktyka dobra jest dla zamków typu Cytydela i Twierdza, ale jak zobaczę w innym 2-3 razy zastanowię się czy wziąść. Przydatna jest, lecz da się żyć bez niej.
Dyplomacja jest fe, bo wolę zdobywać doświadczenie
Odpornośc nie jest złe, ale 20% nie czyni wiosny. Walcząc z ludżmi czasem uratuje tyłek.
Od pierwszej pomocy jest wskrzeszenie.
Nauka czarów i sokoli wzrok porażka
Nauka jest fajna na bardzo dużych mapach i podobnie jak z taktyką zastanowię się.
W wogu fajne jest połączenie nauki z talentem magicznym. Bardzo szybko zdobywa sie levele.
* każda magia ma kilka zaklęć, które są bardzo przydatne w walce i na mapie.
Offline
Wiesz, akuraqt altyleria jest bardzo niezla umiejetnoscia, zdecydowanie chetniej widze ja u boha, niz taka np. balistyke.
A 4 magii sie nie oplaca brac, poniewaz w bitwy z reguly nie trwaja dluzej niz 5 tur, szkoda slota.
A taktyka jest swietna, mozna nia zniwelowac taktyke przeciwnika oraz fajnie ustawic oddzialy na polu bitwy.
Offline
Przybysz
Taktyka nigdy mnie rajcowała(zależy od zamku-Cytka, Twierdza, Bastion), ale w wogu daje fajny bonus jednostkom( 3 do szybkości), co jest naprawdę dużo i często biorę bez zastonowienia. Artlyleria będzie zawsze miała znikome obrażenia porównaniu z głupią kulą ognia. W multi ,lub gorących pośladkach często walki trwały dłużej niż 5 tur, mimo wykorzystywania magii do cna. Dużo nagrałem sie z swoimi kolegami. W Wogu o umiejętności sie nie martwie, bo można mieć ich legalnie nawet 14-15 na ekspercie i nie jest to żaden błąd gry;)
Offline
Kula ognia jest ZDECYDOWANIE slabsza od takiej armatki. Armatka z bohem 18ataku na 20lv, specjalnosci altyleria i ekspert tej umiejetnosci obrazenia wynosza mniej wiecej: 350-500 na strzal, a kula ognia z 20 mocy nie dosc ze zmarnujesz czar, 10 many, to jeszcze zada tylko maks 300 obrazen, a przeciwnik rozlozy Cie dowolna masowka.
Offline
Balista jest bardzo dobra, w końcu można nią zadać nawet do 500 punktów obrażeń, w dodatku podwójnie. Poza tym przejmujemy kontrolę nad wieżami podczas obrony miasta. Nie mylić Artylerii z BALISTYKĄ, która de facto się nie przydaje, chociaż brzmi fajnie (ja kiedyś myślałem, że to dobry skill, ale teraz wiem, że to błędne stwierdzenie).
Offline
Na grę z kompem balistyka jest pro ;D.
Offline
Przybysz
Kula ognia była przykładowa, ale mając speca z talentem magicznym 5% plus, 15%z experta w tej umiejetnosci i będący 20 levelowym magiem, oraz ma 18 pkt mocy. 300 pkt troche mało wyydje się. 600-800 x 2, x3 będzie akurat, ale nie oto chodziło. Są lepsze zaklęcia ofensywne. Lepiej wziąśc magię niż artylerię. Jest fajna dopiero w Wogu, ale tam wszystkie umiejętnosci są przydatniejsze.
Teraz mam pytanie czy rachunek obrażen z balisty bedzie taki sam jak ktos bedzie miał 18 pkt obrony.
Offline