Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2012-08-16 14:22:42

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Absurdy

Duchy w IV postarzają, ale chyba trochę inaczej niż smoki cienia. Obrywają normalnie, ale jest jakiś procent na niematerialność (atak nie dojdzie celu). Niematerialność przypomina blok minotaurów w IV, też chroni od ataków wręcz i dystansowych, ale zaklęcia koszą ich normalnie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#42 2012-08-18 17:09:20

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Absurdy

Istoty wspierane magicznie maja wspiearne WLASNE sily wiec jak bija smoki wlasnymi silami to smoki wiecej dostaja nie od magii a od miesni - wzmocnionych .
Kolejne absurdy . Hapie lataja atakuja i znow lataja . Natomiast jak sie je przemiesci pod jednostke przeciwnika aby tam zostaly traca atak . Absurd bo to krotszy ruch .
Zywiolaki maja 50 % redukcji obrazen gdy strzelaja a w wersji nieulepszonej 100 % jakby byly gorsze po ulepszeniu ! Podobnie gremliny !

Offline

 

#43 2012-08-18 21:25:30

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Absurdy

Nie są ponieważ mają możliwość ataku z bezpiecznej odległości, to raczej korzyść, tyle, że kosztem czegoś. To co powiesz baron na wszelkie magiczne tarcze? Wg mnie każdy rodzaj magii powinien być neutralizowany względem smoka...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#44 2012-08-20 18:55:37

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Absurdy

Owszem jesli atakujemy go magia ale nie jak atakujemy miesniami wzmocnionymi magia bo wtedy dostaje fizycznie nie magicznie ...
Watpie czy to korzysc wszak nie musze atakowac wybieram a tak NIE MOGE .
Zywiolaki burzy nie powinny byc blokowane podczas strzalow bo przeciez strzelaja piorunami to niby jak mozna je zablokowac ? Feniksy odradzaja sie w 25 % choc to jest ich naturalna umiejetnosc znana z mitologii a nie magia . Kazdy feniks po smierci sie odradza z popiolow w 100 % a nie w 25 ...

Offline

 

#45 2012-08-20 20:28:07

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Absurdy

On ma szansę się odrodzić, a nie się odradza, to jest różnica.

Offline

 

#46 2012-08-20 21:42:01

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Absurdy

Żywiołaki burzy można zablokować, bo nasze wojska utrudniają im skupienie. Przecież nie będą wykonywać jakichś skomplikowanych ruchów, gdy atakuje je gościu z długaśnym mieczem

Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-08-20 21:42:50)


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#47 2012-08-21 09:58:55

 Jardir

Przybysz

1915564
Skąd: Dark Fortress
Zarejestrowany: 2012-08-16
Posty: 22
Miasto: Wrota Żywiołów/Loch/Bastion
Jednostka: Arcydiabeł/Żywiołak Magii
Bohater: Loynis/Labetha/Ryland
Magia: Ziemi / Powietrza
WWW

Re: Absurdy

Kramer napisał:

Żywiołaki burzy można zablokować, bo nasze wojska utrudniają im skupienie. Przecież nie będą wykonywać jakichś skomplikowanych ruchów, gdy atakuje je gościu z długaśnym mieczem

Utrudniają skupienie? Jak dla mnie to powinny strzelać normalnie, tak jak powiedział Baron. A co do teleportacji Arcydiabła to jego ruch jest wystarczający, żeby dosięgnąć przeciwnika.


"Kości stają się silniejsze po tym jak się zrosną."

Offline

 

#48 2012-08-21 11:36:53

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Absurdy

No utrudniają no Przynajmniej tłumaczę to sobie tym, że aby użyć pioruna, muszą wykonać długi i skomplikowany rytuał ciałem ;p, a tymczasem powinny starać się o obronę własną, bo wojska blokujące ustawiają się parę metrów od nich, uniemożliwiają wykonanie sekwencji pioruna. Może to troche głupio brzmi, ale takie jest moje zdanie

Poza tym, feniks jest w stanie zionięciem dosięgnąć ifryta.

Gibonie, odporność smoka na magię nie ma żadnego związku z magicznym ulepszaniem mięśni np. Krzyżowca. Swoją odpornością na magię nie jest w stanie rozwiać innych zaklęć np. tarczy, nie traktuj tego jak jakiejś aury.


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#49 2012-08-24 21:14:17

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Absurdy

Skomplikowany ruch cialem ? Ale one nie maja ciala . To chmury burzowe . Z ktorych trzaska piorun :O)))
Istotnie niektore jednostki sa odporne na ogien a mozna je atakowac ziejac ogniem . Powinny raczej byc odporne na MAGICZNY ogien a na zwykly nie bo inaczej nie mozna by ich atakowac .
Smoki takuja tylko zionieciem !I to jednostki odporne na ogien . A gdzie łapy ? Nie moga normalnie palnac  miesniami ? :O))
Drzewce sa zbyt slabe tylko 4 poziom i tylko 55 zycia . U tolkiena sa to potezne jednostki na 7 poziom . Przynjamniej powinny byc na 6 i miec nie 55 a 155 ...

Offline

 

#50 2012-08-24 21:21:49

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Absurdy

Ta gra to wciąż heroes a nie władca pierścieni... Smok może, ale nikt nie będzie im robił dziesięciu różnych animacji. Chcesz takiej walki ze smokiem? Polecam Skyrim...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Nowy Dwór Mazowiecki przegrywanie kaset vhs łódz https://prosec.ibetonovejimky.cz Szamba betonowe Suwałki