Generał
Duchy w IV postarzają, ale chyba trochę inaczej niż smoki cienia. Obrywają normalnie, ale jest jakiś procent na niematerialność (atak nie dojdzie celu). Niematerialność przypomina blok minotaurów w IV, też chroni od ataków wręcz i dystansowych, ale zaklęcia koszą ich normalnie.
Offline
Obywatel
Istoty wspierane magicznie maja wspiearne WLASNE sily wiec jak bija smoki wlasnymi silami to smoki wiecej dostaja nie od magii a od miesni - wzmocnionych .
Kolejne absurdy . Hapie lataja atakuja i znow lataja . Natomiast jak sie je przemiesci pod jednostke przeciwnika aby tam zostaly traca atak . Absurd bo to krotszy ruch .
Zywiolaki maja 50 % redukcji obrazen gdy strzelaja a w wersji nieulepszonej 100 % jakby byly gorsze po ulepszeniu ! Podobnie gremliny !
Offline
Nie są ponieważ mają możliwość ataku z bezpiecznej odległości, to raczej korzyść, tyle, że kosztem czegoś. To co powiesz baron na wszelkie magiczne tarcze? Wg mnie każdy rodzaj magii powinien być neutralizowany względem smoka...
Offline
Obywatel
Owszem jesli atakujemy go magia ale nie jak atakujemy miesniami wzmocnionymi magia bo wtedy dostaje fizycznie nie magicznie ...
Watpie czy to korzysc wszak nie musze atakowac wybieram a tak NIE MOGE .
Zywiolaki burzy nie powinny byc blokowane podczas strzalow bo przeciez strzelaja piorunami to niby jak mozna je zablokowac ? Feniksy odradzaja sie w 25 % choc to jest ich naturalna umiejetnosc znana z mitologii a nie magia . Kazdy feniks po smierci sie odradza z popiolow w 100 % a nie w 25 ...
Offline
Żywiołaki burzy można zablokować, bo nasze wojska utrudniają im skupienie. Przecież nie będą wykonywać jakichś skomplikowanych ruchów, gdy atakuje je gościu z długaśnym mieczem
Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-08-20 21:42:50)
Offline
Kramer napisał:
Żywiołaki burzy można zablokować, bo nasze wojska utrudniają im skupienie. Przecież nie będą wykonywać jakichś skomplikowanych ruchów, gdy atakuje je gościu z długaśnym mieczem
Utrudniają skupienie? Jak dla mnie to powinny strzelać normalnie, tak jak powiedział Baron. A co do teleportacji Arcydiabła to jego ruch jest wystarczający, żeby dosięgnąć przeciwnika.
Offline
No utrudniają no Przynajmniej tłumaczę to sobie tym, że aby użyć pioruna, muszą wykonać długi i skomplikowany rytuał ciałem ;p, a tymczasem powinny starać się o obronę własną, bo wojska blokujące ustawiają się parę metrów od nich, uniemożliwiają wykonanie sekwencji pioruna. Może to troche głupio brzmi, ale takie jest moje zdanie
Poza tym, feniks jest w stanie zionięciem dosięgnąć ifryta.
Gibonie, odporność smoka na magię nie ma żadnego związku z magicznym ulepszaniem mięśni np. Krzyżowca. Swoją odpornością na magię nie jest w stanie rozwiać innych zaklęć np. tarczy, nie traktuj tego jak jakiejś aury.
Offline
Obywatel
Skomplikowany ruch cialem ? Ale one nie maja ciala . To chmury burzowe . Z ktorych trzaska piorun :O)))
Istotnie niektore jednostki sa odporne na ogien a mozna je atakowac ziejac ogniem . Powinny raczej byc odporne na MAGICZNY ogien a na zwykly nie bo inaczej nie mozna by ich atakowac .
Smoki takuja tylko zionieciem !I to jednostki odporne na ogien . A gdzie łapy ? Nie moga normalnie palnac miesniami ? :O))
Drzewce sa zbyt slabe tylko 4 poziom i tylko 55 zycia . U tolkiena sa to potezne jednostki na 7 poziom . Przynjamniej powinny byc na 6 i miec nie 55 a 155 ...
Offline
Ta gra to wciąż heroes a nie władca pierścieni... Smok może, ale nikt nie będzie im robił dziesięciu różnych animacji. Chcesz takiej walki ze smokiem? Polecam Skyrim...
Offline