Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-05-03 17:08:50

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Magia ognia

Zen-Aku napisał:

Oczywiście, że ożywia na stałe, trzeba mieć tylko ziemię na mistrzu (i tak zawsze ją pociągniemy, jak tylko weźmiemy).

No wlasnie, a nie zawsze akurat mamy szanse, zeby posiasc zdolnosc Magii Ziemi, na poziomie mistrzowskim, a jezeli nawet, to nie tak od razu - troche trzeba pograc, zanim zdobedziemy zdolnosc magii ziemi, na poziomie mistrzowskim - a jakw iadomo, najwazniejsze sa pierwsze dni gry - od pierwszych dni wszystko zalezy.

Zen-Aku napisał:

Są takie czary. Podaj mi jeden dowolny wspomagacz, a na 100% będę mógł Ci podać klątwę, która to częściowo, bądź w całości neutralizuje - i nici ze wspomagania. Najsilniejsze są klątwy, ew. czary na mapie przygody, bądź pole siłowe (ten czar trudno sklasyfikować).

Tak, tak - klatwy niweluja po czesci blogoslawienstwa, ale spojrz na to takze z drugiej strony - klatwy moga byc niwelowane za pomoca Blogoslawienstw, na przyklad: "Modlitwa".


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#32 2009-05-03 18:04:53

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ognia

Ja nie wymieniałem tylko zaklęć wspomagających, tylko te najsilniejsze, więc nie wiem po co Twoja uwaga.

Wiesz, jaki masz problem? Bierzesz wszystko zbyt poważnie, zwracasz uwagę na zbędne szczegóły. Najbardziej mnie rozbawiło, jak nie chciałeś odpowiedzieć na pytanie Pandrodora w Namiocie Medyka. Tak samo tutaj - czepiasz się złej budowy posta. Nie widzisz aby dopisku ,,o nim powiem za chwilę"? Wyluzuj trochę.

Ożywienie i Przygnębienie są bardzo dobrymi czarami na poziomie mistrzowskim, nie tylko dla Nekropolii.

Ale ty nie rozumiesz, że Ożywienie działa tylko na nieumarłych? Więc po co, do cholery ci to w jakimkolwiek innym mieście?

Tarcza i Kamienna Skóra, są bardzo przydatne w każdej sytuacji.

Błogosławieństwo i Modlitwa też.

Możesz twierdzić, że oblężeń nie ma dużo, bo rzeczywiście, nie ma ich wiele ale jednak są i takie zaklęcie jak Trzęsienie Ziemi jest wtedy bardzo przydatne. Ja nie twierdzę, że Balistyka to chłam

A ja nie twierdzę, że ty tak twierdzisz. Ja tylko twierdzę, że prawie wszyscy tak twierdzą. Trzęsienie Ziemi jest srednio przydatne, bo wystarczy rozwalic brame i mozna przechodzic do zamku.

i nie wiem jak Ty grasz, ale ja wolę rozbudowane rozgrywki, w których dosyć często używa się czarów V poziomu.

W wiekszosci map gra konczy sie przed 5 lvlem GM. Zdecydowanie lepiej jest miec Modlitwe na 4. poziomie, niz dokladac po 10 sztuk kazdego surowca, zeby raz czy dwa rzucic implozje.

Deszcz Meteorytów jest przydatny ale nie wiem o jakie Ci miasto chodzi, bo myślałem, że rozmawiamy o Kanonie Magii Ziemi i czarów jego przydatności, a nie o mieście.

I znowu twoja zbytnia powaga. Nie potrafisz sie powstrzymac od glupich uwag? Tak trudno jest ci zrozumiec tekst, kiedy jest w nim maly blad? To sie niestety bedziesz musial przyzwyczaic, bo ludzie bledy popelniaja, a jak masz jakis problem z tym, to przykro mi - nie poradzisz.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#33 2009-05-03 19:50:21

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia ognia

Mathias napisał:

Wiesz, jaki masz problem? Bierzesz wszystko zbyt poważnie, zwracasz uwagę na zbędne szczegóły. Najbardziej mnie rozbawiło, jak nie chciałeś odpowiedzieć na pytanie Pandrodora w Namiocie Medyka. Tak samo tutaj - czepiasz się złej budowy posta. Nie widzisz aby dopisku ,,o nim powiem za chwilę"? Wyluzuj trochę.

Myślę, że jestem dosyć wyluzowany, wystarczająco, by rozmawiać z Tobą. Tak, biorę wszystko na poważnie.
Zwracam uwagę na wszystko co ma do przekazania inny użytkownik. Sądzisz, że zbędne? Więc po co je piszesz. Czepiam się złej budowy, gdyż na forum jest nakaz pisania w języku polskim, zgodnie z jego zasadami. Sam staram się pisać bezbłędnie (oczywiście, błędy są czasami, nikt nie jest idealny, ale staram się ich nie popełniać) i wymagam tego od innego użytkownika. Przecież wystarczy ściągnąć Firefox'a i przeczytać, swój post zanim się wyśle.

Mathias napisał:

Ale ty nie rozumiesz, że Ożywienie działa tylko na nieumarłych? Więc po co, do cholery ci to w jakimkolwiek innym mieście?

Chodziło mi o zaklęcie Przygnębienie, masz całkowitą rację, co do zaklęcia Ożywienie.

Mathias napisał:

Błogosławieństwo i Modlitwa też.

Zgadzam się, widzisz są to tak samo przydatne zaklęcia.

Mathias napisał:

A ja nie twierdzę, że ty tak twierdzisz. Ja tylko twierdzę, że prawie wszyscy tak twierdzą. Trzęsienie Ziemi jest srednio przydatne, bo wystarczy rozwalic brame i mozna przechodzic do zamku.

Ale żeby rozwalić bramę, trzeba w nią wcelować i to dwa razy. Ażeby szybko tego dokonać, potrzebne jest Trzęsienie Ziemi lub Balistyka. A w związku z tym, że Trzęsienie Ziemi jest dostępne dla wszystkich, nie ma poco tracić miejsca na Balistykę.

Mathias napisał:

W wiekszosci map gra konczy sie przed 5 lvlem GM. Zdecydowanie lepiej jest miec Modlitwe na 4. poziomie, niz dokladac po 10 sztuk kazdego surowca, zeby raz czy dwa rzucic implozje.

Masz rację, ale jak już pisałem, ja nie gram w takie gry, wolę "trochę" dłuższe rozgrywki.

Mathias napisał:

I znowu twoja zbytnia powaga. Nie potrafisz sie powstrzymac od glupich uwag? Tak trudno jest ci zrozumiec tekst, kiedy jest w nim maly blad? To sie niestety bedziesz musial przyzwyczaic, bo ludzie bledy popelniaja, a jak masz jakis problem z tym, to przykro mi - nie poradzisz.

Kiedy jest mały błąd nie, ale kiedy zdanie jest nielogiczne napisane tak, a do tego nie potrzeba błędów. Nie potrafię, podobno na forum ma być przestrzegany paragraf 10.  Ludzie popełniają błędy, zgadzam się, jestem przyzwyczajony, a nawet choć może Tobie się to wydać dziwne - sam popełniam błędy. Ale staram się ich nie popełniać i naprawiać.

Offline

 

#34 2009-05-03 22:06:51

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ognia

Myślę, że jestem dosyć wyluzowany, wystarczająco, by rozmawiać z Tobą. Tak, biorę wszystko na poważnie.
Zwracam uwagę na wszystko co ma do przekazania inny użytkownik. Sądzisz, że zbędne? Więc po co je piszesz. Czepiam się złej budowy, gdyż na forum jest nakaz pisania w języku polskim, zgodnie z jego zasadami. Sam staram się pisać bezbłędnie (oczywiście, błędy są czasami, nikt nie jest idealny, ale staram się ich nie popełniać) i wymagam tego od innego użytkownika. Przecież wystarczy ściągnąć Firefox'a i przeczytać, swój post zanim się wyśle.

Właśnie cały problem w tym, że nie jesteś wyluzowany. Czepiasz się głupot, brakuje ci poczucia humoru, zachowujesz się tak, jakby forum nie było zabawą.  Czepiać się złej budowy mam ja i Koragg, userzy mają dbać o siebie samych, ewentualnie zgłaszać łamanie regu przez konkretną opcję. Może popełniasz błędy, ale ja się ich bym na pewno nie czepiał w taki sposób. Wystarczy ruszyć głową, żeby zrozumieć tekst z literówką czy pomylonym słowem.

Chodziło mi o zaklęcie Przygnębienie, masz całkowitą rację, co do zaklęcia Ożywienie.

Dlatego Dowodzenie jest takie ważne.

[...]

Ale żeby rozwalić bramę, trzeba w nią wcelować i to dwa razy. Ażeby szybko tego dokonać, potrzebne jest Trzęsienie Ziemi lub Balistyka. A w związku z tym, że Trzęsienie Ziemi jest dostępne dla wszystkich, nie ma poco tracić miejsca na Balistykę.

Dobra, niech ci będzie. Masz trochę racji.

Masz rację, ale jak już pisałem, ja nie gram w takie gry, wolę "trochę" dłuższe rozgrywki.

No, to już jest kwestia gustu . Osobiście preferuje krótkie szpile.


Kiedy jest mały błąd nie, ale kiedy zdanie jest nielogiczne napisane tak, a do tego nie potrzeba błędów. Nie potrafię, podobno na forum ma być przestrzegany paragraf 10.  Ludzie popełniają błędy, zgadzam się, jestem przyzwyczajony, a nawet choć może Tobie się to wydać dziwne - sam popełniam błędy. Ale staram się ich nie popełniać i naprawiać.

Nielogicznie zbudowane? Jakby ci się chciało, to byś zrozumiał, o co chodzi. No to powinieneś się powstrzymać, bo od tego jest moderator. Ja również się staram, ale zauważ, że mam tu już 2000 postów i jakieś drobne pomyłki mógłbyś darować .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#35 2009-05-05 14:25:52

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Magia ognia

Magyar napisał:

No wlasnie, a nie zawsze akurat mamy szanse, zeby posiasc zdolnosc Magii Ziemi, na poziomie mistrzowskim, a jezeli nawet, to nie tak od razu - troche trzeba pograc, zanim zdobedziemy zdolnosc magii ziemi, na poziomie mistrzowskim

Przy grze władcą z Lochu nie ma problemu z magią ziemi - jest ogromna szansa na ten skill, dodatkowo władcy są świetnymi wojownikami i tworzą bohaterów kompletnych, rzucając czary z najlepszej magii i dobrze wspomagając wojsko swoimi statami.

Magyar napisał:

Tak, tak - klatwy niweluja po czesci blogoslawienstwa, ale spojrz na to takze z drugiej strony - klatwy moga byc niwelowane za pomoca Blogoslawienstw, na przyklad: "Modlitwa".

Jedyne takie przypadki to przyspieszenie niwelujące spowolnienie i bless niwelujący klątwę. Spróbuj rzucić modlitwę na spowolnione oddziały, a i tak będzie to mało skuteczne - co zrobisz, skoro Twoja dopakowana armia nie dojdzie? Nic. Rzucisz modlitwę na oddziały z klątwą? Bez sensu, i tak zadadzą małe obrażenia. Rzucisz modlitwę na oddział, który został oślepiony? To totalna głupota, marnowanie many dla oddziału, któy się nie ruszy. Teraz się trzymaj - rzucisz modlitwę na oddziały na berserku? Sam się zabijesz. Klątwy są najpotężniejszymi czarami.

Offline

 

#36 2009-06-03 21:28:33

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Magia ognia

Świetna magia gdy gramy przeciw Strongholdowi,Dungeonowi i Rampartowi.Ze wzgledu na klątwę.Poza tym na uwagę zasługuje tylko berserk,armageddon,ręka śmierci,oślepienie,wiecej nie pamietam


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#37 2009-06-14 19:38:11

OldSkull

Obywatel

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 33
Miasto: Conflux, Dungeon, Necropolis
Jednostka: Lich, Firebird, Vampire Lord
Bohater: Grindan, Nagash

Re: Magia ognia

Magia z bardzo dobrymi zaklęciami: szczególnie oślepienie oraz berserk. Niestety jak to już gdzieś pisałem - nie ma sensu brać zdolności magia ognia, gdyż oślepienie nie jest przez nią wzmacniane, a berserk zbyt rzadko się pojawia (na chyba, że gra sie inferno, wtedy to jest trochę inna sprawa). Bloodlust i curse są dobre, ale nie dość dobre.

Offline

 

#38 2009-06-14 19:51:57

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Magia ognia

Największa szansa na trafienie się berserka jest w nekrosie,a nie Inferno.W infernie będą czary typu oślepienie,kula ognia,inferno.

Ostatnio edytowany przez altaeir (2009-06-14 19:53:03)


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#39 2015-05-29 12:58:13

MaD

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 30
Miasto: Lochy
Jednostka: Minotaur/Czarny Smok
Bohater: Dace

Re: Magia ognia

Kiedyś nie doceniałem tej magii, ale rozegrałem kilkanaście większych potyczek i przekonałem się o przydatności czarów takich jak Szał i Ofiara. Przy mistrzowskiej Magii ognia i 5 mocy można poświęcić 100 Troglodytów i wskrzesić 42 Minotaury!

Offline

 

#40 2015-05-30 20:42:39

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ognia

Hehe, przeczytałem właśnie moją polemikę sprzed lat z panem Doktorem i jednak stereotyp, że byłem niecierpliwy, tutaj upadł (dziś bym chyba w ogóle nie podjął dyskusji w takiej formule).

To prawda, magia ognia ma swoje ewidentne zalety, myślę że na szczególną uwagę zasługuje tutaj Klątwa (1 poziom), Oślepienie (2), Berserk (4) czy Szał (4). Co do ofiary to nie chcę się wypowiadać, bo prawie jej nie używam, ale faktycznie takie wskrzeszenie z mięsa armatniego porządnej armii - super sprawa.

Mimo wszystko wydaje mi się, że pozostałe kanony magii mają nieco więcej do zaoferowania, choć oczywiście nie pogardzę i Ogniem, jeśli jest opcja go zdobyć.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Departamento Monoambiente a 1 cuadra de la playa..